Mega Boktparty het verslag!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Mega Boktparty het verslag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-01 14:10

Gisteravond om 18.45 naar Holten vertrokken waar om 19.00 de party van Maarten begon ! (nogmaals gefeliciteerd btw)
Om half 8 kwamen wij aan dat zijn Akerna, mike en moi.
Nonnie + vriendje waren er al en dat werd al snel erg gezellie!

Niet lang daarna kwam Karin, lautje en de bart eraan.
Het was nog even wachten op de rest voordat maarten zijn kado van de boktafdeling uit mocht pakken.

Prisca en joost waren er ook en na een half uur kwam marco binnen strompelen.. ik ben een trendzetter met mijn enkel en hij dus een meeloper Extreme duivel
Maar goed een boel drankjes en heel veel gezelligheid later gingen we rond 1.15 richting maarten's place.
Wat woont hij daar geweldig met zijn ouders zeg wauw... Kwijl
Nouja weer een boel lol en drankjes later ging ik met Prisca en lotje (zep) naar de sauna (jawel om 4 uur 's nachts)
Het zwembad was namelijk helaas bevroren.Was echt heerlijk maar pris en lotje zijn echt opperzweet god want ik hield het niet erg lang uit. pffff wat een hitte.
Uiteindelijk om 5 uur richting bed gegaan een orgie bezig was. Knipoog
even gelegen toen toch maar naar beneden want het gelul van joost was niet te volgen.
Daar een super lekker kaasbroodje van de broer van maarten gehad en om 6 uur maar weer een poging gedaan tot slapen om half 8 weer wakker even liggen draaien en toen marco en renate pesten.. nouja die waren als enige nog steeds wakker. Op naar beneden wa kwika en maarten zaten die maar helemaal niet naar bed waren gegaan al had ka een bankbed gemaakt.

Na een super lekker ontbijt zijn wij tegen 11 uur weer naar Apeldoorn vertrokken joost was toen nog geen eens wakker *LOL*

Maarten het was top echt onwijs gezellie en marco sterkte met je ODOE
hugz Nimmie

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 17:16

zo te zien hebben jullie je eigen goed vermaakt.

Ben blij dat jullie het naar jullie zin hadden.

Hoop snel de foto's te zien.

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 17:21

Wij waren er idd als eerste Frusty Gelukkig kwam er al snel versterking van de A's Haha! Hebben erg gelachen (en geroddeld Lips are sealed }> ), en gelukkig was Joost niet in slaap gevallen achter het stuur, maar kwamen ze uiteindelijk toch nog Haha! Later was de hele bende compleet, hebben Joost en Ka gespeeched en kreeg Maarten eindelijk z'n kadoo.
Jammer dat we om half 1 weer weg moesten, heb daarna geloof ik veeeel gemist...oh ja, de foto's zit ik niet echt op te wachten hihi Tong uitsteken

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 17:44

meeeeennn inderdaad nonnie je hebt na die tijd veel gemist.
pffff ik voel me echt half dood hiero. het was inderdaad onwijs gezellig. en zoveel lol. pfff marco en ik hebben joost behoorlijk lopen pesten omdat ie zo snurkte. elke keer weer wakker maken enz Haha!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 21:25

cool om te horen dat het na die tijd nog zo tof was,
helaas viel ik rond drie uur bijna in slaap op de bank tja ook al de hele dag gewerkt enzo!
ben errug benieuwd naar de foto's dus kom maar op!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 21:44

Gaaaap Gaaaap Gaaaap Zegt dit genoeg?? *LOL* Ik ben zoooooooo moe. Ik heb vannacht niet geslapen. Op een gegeven moment was ik over mijn slaap heen dus ben ik maar wakker gebleven en heb Karin gezelschap gehouden die probeerde te slapen op de bank.

Bokkers.... nogmaals onwijs bedankt voor al die geweldige kado's!! Een senseo crema, koffie, een praxis-klusbon, een plant voor in mijn nieuwe huisje en een mega-kaart! Perfect!! Party!!

Ik vond het alleen jammer dat de avond zo snel voorbij was, voordat ik het wist was het al weer half 1 en 'moesten' we de zaal verlaten. Ik moet zeggen dat ik me ook verheugde om de bokkers het huis van mijn ouders te laten zien en natuurlijk de Fjorden Jelka en Elfrieda (Friedje in de volksmond of tonnetje Haha! )

Ik ben ook zeer benieuwd naar de foto's!! (of zijn die er ondertussen al?? Verward )

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 11:31

Het was iig super Maarten! Haha!

Een avond met Finkers erbij is natuurlijk nooit verkeerd... Wat ik me trouwens afvraag, hoever zijn BartVB en Spades met Joost zijn kunstje? Slapen }>

Ik ben benieuwd naar de foto's, zitten een hoop onthullende bij...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 12:37

Ik heb niet veel nieuws te melden,
alles is eigenlijk al gezegd!

Oh nee, niet alles...



IK WAS er NAMELIJK OOK BIJ!!!!

Sjongejonge, ik word gewoon helemaal vergeten en dat terwijl Spades nog wel 1 van mijn krukken mocht lenen om binnen te komen! Verdrietig

Spades

Berichten: 504
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: ook bij de Berg!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 14:05

Sjuimpje schreef:
Sjongejonge, ik word gewoon helemaal vergeten en dat terwijl Spades nog wel 1 van mijn krukken mocht lenen om binnen te komen! Verdrietig


Knipoog waarvoor nogmaals dank!!!

Ik ga als alles lukt later vandaag mijn foto's plaatsen. Het zal alleen wel een heidens karwei worden om al die censuurbalkjes op hun plek te krijgen Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 16:08

aaaaahhhhhhhh, suus was er ook nog bij. Hoe kunnen we jou nou vergeten!!?? Ik vond het leuk dat jij ook van de partij was Suus! Party!!

Hmm.... ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig naar die foto's als er al censuurblokjes in verwerkt moeten worden!! Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 16:22


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 17:29

Cool die foto's Bart!! Maar ze behoeven echter ook geen censuurbalkjes. We zijn al veel gewend dus alles wat we hier te zien krijgen hebben we al een keer eerder gezien! Haha!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 17:33

hahahahahahahaha!
Coole foto's! Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 20:55

aaaaaaaahhhhh wat een mega erge foto's thanx bart ik sta er weer geweldig op! Voor de mensen die nu denken dat ik bi ben.. euh ja Schijnheilig

btw renate heeft heel wat uit te leggen Extreme duivel

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 21:00

nee hoor ik heb niks uit te leggen. simpelweg omdat er niks gebeurd is Lachen

btw kim, mijn ma moest lachen om die ene foto van ons Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 21:22

arggghhhh ja toen had je nog een panty met broekje erover aan Schijnheilig
aah heb je die laten zien getver!!!! ik durf niet meer bij je thuis te komen grijnz wat denken ze daar nu wel niet van mij

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 21:41

tssskk vroeger was je ook niet zo preuts Haha!
haha