mini-meeting bij Spike van Yaar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

mini-meeting bij Spike van Yaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 19:52

Vandaag was het dan zover! Haha!
Elisa (goldie), Corella (Cracker) en ik gingen op bezoek bij Yara (Yaar) om haar nieuwe aanwinst Spike te bewonderen *LOL*

Het waaide behoorlijk hard, dus Elies was met de auto vanuit Den-Helder. Corella en ik waren braaf op de fiets en leden onder de harde wind, terwijl Elisa al die tijd gewoon achter ons aan reed in de auto, hadden we niet eens door Tong uitsteken

Bij Yara aangekomen zagen we Spike meteen al staan; lekker beestje Kwijl
Even poetsen; lekker geschoren maar evengoed vreselijk verharen en zandjes Tong uitsteken

Afbeelding
Corella (Cracker) met Spike Lekker windje Tong uitsteken

Toen Halstertouwtje aan het halster en Longe eraan en Corella erop Haha! (Niemand wilde eigenlijk als eerste; we kregen meteen te horen dat hij behoorlijk fris was Bloos )

Afbeelding
Corella op Spike met Yara ernaast Haha! (Yara: Ik wil niet op de foto!!!)

Na Corella ik erop, was toch wel weer even wennen; zo dicht bij de grond Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding
Drafje; werd ik behoorlijk melig van Tong uitsteken

Toen Elisa er nog op. Yara wilde niet nog, omdat ze er vanmorgen al op gereden had (en ernsaast gelegen naar wat ze vertelde Knipoog )
Afbeelding

Elisa op Spike aan de longe
Afbeelding

Afbeelding

Yara die niet op de foto wilde Tong uitsteken
Afbeelding

Meneer was erg ontspannen... Misschien iets té.....
Afbeelding
Z'n 5e been moest hard nodig gewassen worde... Yara; succes Knipoog

Afbeelding

Vervolgens gingen we met hem naar het dorp wandelen. Ik verbaasde me er eigenlijk nog over dat hij zo verkeersmak ('Bomproef' Knipoog ) was, dat was ik zelf wel anders gewend met m'n eigen pony's Tong uitsteken Door het woonerf; aandacht van kleine kinderen tot oude mensen die Spike zo lief vonden Haha! Aangekomen bij Yara d'r oma plantte Spike zijn edele beslagen hoefje nog op de tenen van oma, en liet goed merken dat, hoe braaf hij ook is met wandelen, hij er niet tegen kan om stil te blijven staan Knipoog (Meneer zag dat mooie gazon ook wel zitten; wat pas gespoten was Bloos! )
Weer verder lopen; verkeersopstopping veroorzaken Tong uitsteken En dan weer een groep kinders tegenkomen. Roepen ze naar ons en de pony; roept Yara: "Kijk uit hoor, hij bijt!" En Corella en ik erachteraan: "En hij schopt en trapt ook!" Clown
Toen kregen we zin een sprintje te trekken; en daar was Spike ook wel voor in Haha! Dus wij voorbij die kinderen rennen, zij de pony proberen te lokken met..... *nu komt het* wel één grassprietje Tong uitsteken Haha!

Aangekomen bij Yara's andere oma werd ons gevraagd wat we deden als hij 'iets liet vallen' op de straat.... Yara: "Dat is voor de gemeente Bloos"
We waren de oprit nog niet af of jawel hoor.... Ging z'n staart omhoog Bloos! Elisa zat al "Oh nee, niet doen!" en duwde z'n staart weer naar beneden Haha! Clown Maar het mocht niet baten; en daar lag een edele hoop voor de dam van Yara's oma Bloos
Toen ging Yara maar even terug om te vragen wat ze nu moest doen Tong uitsteken

Toen weer terug, en proberen standfoto's te maken van Spike met het hyacintenveld als achtergrond... Goed gelukt hoor *LOL* ( ) Hij had geen zin om stil te staan; absoluut niet Tong uitsteken

Afbeelding
Hooooo Spike Tong uitsteken

Afbeelding
Clown

Afbeelding

Afbeelding
Scheve mond

Weer terug gingen we wat drinken. En Spike mocht weer op het land Tong uitsteken

Afbeelding

En toen weer terug naar de pony's. Pogingen tot actiefoto's van Spike... Uiteindelijk lukte het ons hem te laten rennen; meneer schiet vooruit Knipoog Haha!

Afbeelding
Clown

Afbeelding
Spike denkt:

Afbeelding

Het was toch best koud; dus zochten we een onderkomen in de stal. Heel gezellig gekletst, maar helaas moest Corella al snel daarna naar huis Verdrietig Wij hebben daar nog een heel tijdje met z'n drieën gezeten, voor we weer naar buiten gingen om Spike te pesten. (En Yara Knipoog )
Nu moest Yara erop, of ze nu wilde of niet Tong uitsteken Lekker aan de longe; Spike lekker bokkig Tong uitsteken Toen ik er nog een keertje op, en toen Elisa. Bij Elisa had hij er helemaal genoeg van (hij zag Angel en wilde ook wel graag grazen Knipoog ) Toen we aan wilden draven gaf hij dus een 'beschaafd' bokje, waarna Elisa het helemaal gehad had Tong uitsteken (Rijdt normaal gesproken een paard van 170 cm, en een shetje moest ze niets van hebben met rijden Knipoog )
Spike weer klaar, los en meneer wil naar de wei scheuren.. Helaas was de doorgang nog versperd met stroomdraad wat een gigantische noodstop als resultaat had Knipoog

En toen moest ik ook alweer naar huis Verdrietig Het was in ieder geval ontzettend gezellig en dat moeten we zeker vaker doen!!! OK dan!

Hier nog wat foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Kwijl Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:03

Aaah, ik lig echt helemaal plat met dat verslag van jou Haha!

Leuke foto's, alleen ik sta er debiel op Clown Kon niet normaal kijken door die snertwind Haha!

Hij lijkt wel klein zo he? Hij is IRL alleen een stukkie groter Haha! Verder heel leuk verslag en ik weet zeker dat het voor herhaling vatbaar is Haha!

Btw, het was erg grappig van dat 'beschaafde' bokje Haha! Elies schrok er helemaal van terwijl ze bij een paard van 1.70 het niks had gevonden Haha!

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 20:06

Voor Flap was het slechts een huppeltje geweest Knipoog

Ghehe, ben blij dat je m'n verslag waardeert Knipoog
Ik vind het leuke foto's geworden

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:08


Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:15

Whahah lol! Voor een shet was het best een hoge bok! *LOL* Maar ik zat niet zo stevig hij was zo smal Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:16

Lieke schreef:
Ow, wat ontzettend gaaf, dit is de spike die ik ook ken!
Ben echt blij dat hij bij een bokker is (nu wel vaak foto's plaatsen he!)
Deze foto is echt vet humor!
http://groups.msn.com/_Secure/0RAAJA7MU ... 5Ec1*Yev3!


Als je wil mag je best een dagje komen hoor Hij komt idd uit Warmond vandaan (fokker) waarna hij naar Leiderdorp is gegaan (H.J. Oudshoorn - van der Haven, denk dat jij diegene wel ken Lachen )

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:18

Yaar"]
[quote="Lieke schreef:
Ow, wat ontzettend gaaf, dit is de spike die ik ook ken!
Ben echt blij dat hij bij een bokker is (nu wel vaak foto's plaatsen he!)
Deze foto is echt vet humor!
http://groups.msn.com/_Secure/0RAAJA7MU ... 5Ec1*Yev3!


Als je wil mag je best een dagje komen hoor Hij komt idd uit Warmond vandaan (fokker) waarna hij naar Leiderdorp is gegaan (H.J. Oudshoorn - van der Haven, denk dat jij diegene wel ken Lachen )
[/quote]
Oh dat zou wel heel cool zijn! Wil graag keertje langkomen (als ik tijd heb).
Ik ken idd diegen uit leiderdorp (is eigenlijk zoeterwoude). Bij haar reeed haar dochtertje erop (die is nu 7), maar voor haar was hij te sterk en te eigenwijs.

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:20

Haha, wat een verslag OK dan!
En die foto's Cool
Haha!
Het was zeker een leuk dagje (alleen jammer dat ik al snel naar huis moest.)
Op naar de volgende meeting bij Leo, Nowie en Mayandour Knipoog

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:23

Uhm........... Nagelbijten / Gniffelen

Ik uhm vond uhm je hoevenkrabber nog in m'n jaszak Haha!

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 20:28

foei Tong uitsteken

Ja, jullie moeten Leo ook meeten als ze ingereden is Cool

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:29

Hahaha, vergeten Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:31

@ Lieke, als je een keer tijd en zin hebt roep je maar, het komt mij eigenlijk altijd uit! Lachen

@ Cracker, was zeker jammer dat je snel naar huis moest. Ben ook benieuwd naar Leo en Nowie (sorry Elies ik vergeet Otermo en Cheeka Clown). En Mayandour is ook een schatje Lovers

@ Goldie, aah ik dacht er nog aan. Nou anders moet je hem morgen maar op school geven Haha!

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:10

Spike is echt en lekker ding zeg! Haha!
Ik vind het niet echt een 1.07 shetlander lijken.. De shetlander waar ik oprijd is ook 1.07 en die lijkt veel kleiner...

En je had er eigelijk wel in mogen zetten dat het voor boven de 18 is Schijnheilig Met zijn 5e been, die je mag schoonmaken Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:23

Lekkerding he? Lovers

Lon was het gewoon vergeten, 18+ Knipoog Maar jeetje, wat is zijn Jaap smerig zeg Bloos! Nou, ik weet wel wat ik moet doen als ik morgen uit school kom Clown

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 21:34

Oeh, succes Knipoog Tong uitsteken

Ik ben eerder uit dan jou dus kan je niet helpen Schijnheilig Knipoog

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:38

Leo_ke schreef:
Oeh, succes Knipoog Tong uitsteken

Ik ben eerder uit dan jou dus kan je niet helpen Schijnheilig Knipoog


En dat vind je erg Tong uitsteken
Ik hoop voor je dat ie er makkelijk in is ander ben je lang bezig Knipoog

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 09:03

Super hoor!!!!!!!!!!!!!!! Hij is echt super gaaf!!!

Het lijkt wel een reuze Dennis Haha!.

Tess vermaakt zich hier ook prima. Iedere keer dat hinnekje van haar als ik buiten kom(gevolgd door die van Dennis waarna Maikey meestal ook nog iets van zich moet laten horen).

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 09:29

Ey,
was zeker super gezellig!!

Afbeelding
Leuk je been zo.. lijkt net of helemaal naar binnen geknikt staat.

Leuke foto's ook, een leuk beessie!!

Eliana

Berichten: 5452
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:21

Spike is echt kicke Lachen lekker grote maat zo te zien

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 14:14

Oeh ja, idd, mijn been staat er erg vaag bij Bloos!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:37

spike is echt een schatje Haha! Lovers
hij loopt leuk van wat je op de foto's kan zien...
zijn hoofd spreekt mij ook wel aan Haha! OK dan!
wat staat corella ja mooi op de foto Tong uitsteken (1e foto)

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 15:53

Wat een leuk beestje zeg ook erg lief Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 16:32

Dennis schreef:
Tess vermaakt zich hier ook prima. Iedere keer dat hinnekje van haar als ik buiten kom(gevolgd door die van Dennis waarna Maikey meestal ook nog iets van zich moet laten horen).


Lief is dat, doet ze ook altijd bij mij als ik thuis kom Lovers Ik ben benieuwd vrijdag, kan ik eindelijk Dennis eens van dichtbij bekijken Haha!

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:18

echt een lief paardje ook leuke foto's hoor *LOL*