JONG KWPN -> Nog wat nieuws onder de zon ??

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 12:51

Volgens mij zijn degene die het organiseren ook maar vrijwilligers, en die hebben ook hun gewone werkzaamheden. Dus die zijn vrij druk, naar ik begrepen heb.

Anders een idee Bel Marcus of een van de andere organisatoren op, en vertel dat je het leuk vind om een feest te organiseren. En help dan met de organisatie Haha!

Staan ze vast wel voor open!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 10:59

KWPN Jong
08-04-2004: Oprichtingsvergadering JongKWPN


Het leek enige tijd wat rustig rondom JongKWPN maar ook in dit geval bedriegt de schijn. Eind vorig jaar werd duidelijk dat JongKWPN zich zo ontwikkelde dat er gewerkt zou gaan worden aan een formele status binnen het KWPN.
Inmiddels zijn we zo ver dat de volgende stap gezet kan worden, de officiƫle oprichtingsvergadering. Deze zal op dinsdag 18 mei aanstaande gehouden worden in Van der Valk Hotel de Cantharel, Apeldoorn, aanvang 20.00 uur. Uiteraard krijgen alle leden van JongKWPN een persoonlijke uitnodiging met de vergaderstukken. Aan de orde komen in ieder geval de behandeling van het concept-reglement van JongKWPN, de bestuursverkiezing en de presentatie van het activiteitenplan van JongKWPN.

De meest recente activiteit van JongKWPN betrof een bijzonder interessante discussieavond met de volledige hengstenkeuringscommissie rijpaarden met als onderwerp de Hengstenkeuring 2004. Een verslag van deze bijeenkomst treft u hierbij aan.


Verslag Bijeenkomst JongKWPN met HK Cie.

Meer informatie over JongKWPN kunt u vinden onder de knop JongKWPN.


Info JongKWPN via SMS
In navolging van SMS-acties op de KWPN Hengstenkeuring en de Olympische Spelen van Sydney gaat het KWPN opnieuw de mobiele telefoon benutten als superactuele informatiebron.


Voor leden van JongKWPN is een aparte SMS-service opgezet. Wie op de hoogte wil blijven van alle activiteiten van deze KWPN-afdeling SMS-t de woorden JONGKWPN AAN naar 7171. Om de service weer te beƫindigen kan men JONGKWPN UIT sms-en naar 7171. De berichten rond JongKWPN beperken zich tot de specifieke activiteiten van deze afdeling en kosten slechts 25 cent per bericht.


(KWPN Persbericht, overname zonder bronvermelding toegestaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 11:32

saluut schreef:
En dat feest dan wat in april zou komen??? Daar staat niks over.....


Zelf een feestje organiseren een idee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 12:22

Of Jongkwpn is nog niet toe aan kindercrechekwpn. En je weet wel hoe die feestjes met een zooi drank altijd aflopen Knipoog

Maar jullie zijn natuurlijk hardstikke braaf en doen dat soort dingen niet Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:07

Franske schreef:
oliebol ik moet rijden Lachen Ow nee ik laat dennis wel rijden Haha!



Gewoon zorgen voor een leuk vriendinnetje die ook bij Jongkwpn zit Tong uitsteken Knipoog Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 17:08

In HATTEM?????????/

Das toch zo dorp waar het om 12 uur s'nachts stil moet zijn Haha!:D:D:D:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 17:11

Franske schreef:
Moeten we maar op tijd beginnen dan he Tong uitsteken Ik zoek nog vervoer van hattem naar brabant Haha!



Als je een beetje je best doet die avond, kan je vast wel ergens blijven slapen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 17:14

Franske schreef:
Volgens mij kan ik me zelfs nog kandidaat stellen voor het bestuur, en anders in 2005, snap het nog niet helemaal Haha!


Begrijpelijk dat je het niet snapt hoor! Blond en man.............tja Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers