Ruiter vakantie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Ruiter vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-01 12:18

Obsession en ik hebben een ruitervakantie uitgekozen.
Waarschijnlijk wordt deze het wel dus je kunt je hiervoor opgeven vanaf nu.
Het is in Winterswijk. (ca 60 KM Oostenlijk van Arnhem en ca 40 KM zuidelijk van Enschede)

Het zijn 6-persoons huisjes. Heel luxe en heel mooi.
Afbeelding
420 m2 perceelsgrote, 330 m3 inhoud en 56 m2 opp. begane grond.

Afbeelding
Afbeelding

Luxe badkamer met vloerverwarming en bubbelbad Afbeelding
En ook een sauna Afbeelding

Buiten:
Afbeelding
Je hebt een eigen tuin rondom de woning. De berging bied plaats aan voor o.a. 1 auto. Op de oprit kan een 2e auto staan.
Afbeelding
Het grondperceel (plm. 420 m2) is omheind door smeedijzeren hekwerken, haagbeuken en een aangeplante jonge houtwal.
Afbeelding
Ook tuinverlichting ontbreekt niet rondom de woning en op het aangelegde terrasje. Via de keuken kunt u naar buiten en komt u op het terras achter de woning

Per huisje is er 1 stalling gratis. Je betaald alleen de voerkosten, waarbij onderscheid gemaakt wordt tussen paard en pony.
Vanaf het huisje loop je 5 min. naar de stallen waar een verlichte buitenbak en springweide is. Vanaf de stallen stap je 10 min. naar de manege. (is nog niet klaar, geplant rond 2002/2003) Daar zijn twee binnenbakken, een zadelkamer, poets- en wasruimte, solarium en stapmolen. Ook kun je er heerlijke buitenritten maken in de bosrijke omgeving. Je kunt er ook een huifkar huren.

Op 2,5 KM afstand ligt een overdekt zwembad, waar je een gratis pasje voor krijgt.
Er is vlakbij een groot winkelcentrum waar je heerlijk kunt shoppen.

Paard per nacht.......... € 11,--

Pony per nacht ............ € 9,--

"Indien u uw paard(en) of pony(‘s) wenst mee te nemen, is er een stallingsmogelijkheid bij een van de initiatiefnemers van dit project de heer (Aloys) Prinsen. Hij heeft een goede maar eenvoudige stallingsmogelijkheid voor uw paard, waarbij overdekt in een grote loods een sta-caravan als gezellige kantine dienst doet. U kunt daar tegen betaling in een automaat koffie en warme chocolademelk krijgen.

Een aantal jonge enthousiaste meiden hebben in die stal hun paard permanent gestald en zijn ook dagelijks op stal. U heeft de beschikking over een (verlichte) buitenbak en een (kleinere) springbak. Uiteraard is er ook weidegang voor uw paard. U kunt bij de heer Prinsen kenbaar maken, hoe u een en ander in overleg geregeld wilt hebben.

Voor het rijden in een overdekte binnenbak, zijn er afspraken gemaakt met de heer (Johan) Verink van manege “Buitenbosch”. Hier kunt u eventueel ook een paard (bij)huren voor bijvoorbeeld een buitenrit. Afhankelijk van de tijd bent u plusminus € 15,- verschuldigd voor een heerlijke buitenrit op een paard/pony van manage “Buitenbosch”. U kunt na overleg met de heer (Johan) Verink vrij gebruik maken van de binnenbak.

Deze manege ligt op ongeveer 10 auto/trailerminuten verwijderd van de huidige stallingslocatie, omdat u namelijk om de recreatieplas ‘t Hilgelo moet rijden. U kunt er ook binnen ongeveer 10-15 minuten met uw paard (binnendoor) naar toe stappen.

Hieronder ziet u een buiten- en binnenfoto van manege “Buitenbosch”. U kunt in overleg met de heer (Johan) Verink afspraken maken over het huren van een paard/pony, buitenrijden en (gratis) gebruik van de binnenbak. "
Afbeelding

Als je mee wil, reageer dan, alleen als je het ZEKER weet.
Jonger dan 15, eerst toestemming van ouders vragen zodat je niet weer af meld.


http://httpd.chello.nl/~fbm.rauwers/index.html

Groetjes Obsession & Nathalie!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 12:30

ik woon in nieuwegein (utrecht)
hoelang is dat met de trailer?
anders ga ik heel graag mee!!! Haha!
mits het dus te doen is met mijn eigen paard, ik laat haar niet telang in de trailer en ik moet iemand nog zo gek krijgen natuurlijk
de prijs is iig geod te doen

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 13:32

en wat zijn dan de plannen? hoelang wil je gaan? een weekend/week/midweek wanneer, voor wie allemaal, wat gaan we doen? enz
het is een heel leuk idee, en opzich zou ik best meewillen, mits het een leuke groep is en ailin t tegen die tijd aankan want zonder haar ga ik niet weg. (en ik wil wat meer info maar dat was al duidelijk)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-01 13:44

We willen een weekendje weg. Van vrijdag middag t/m maandag ochtend is dat geloof ik.
Iedereen mag mee, mét of zonder eigen paard/pony en leeftijd niet jonger dan 13 (nog even overleggen met Obsession)
Het ligt eraan hoeveel er mee gaan maar ik denk dat we wat betreft rijden in de bak rijden en een keer een buitenritje. We kunnen ook de groep opsplitsen want er zijn er die het niet leuk vinden in de bak.

Zo een beetje genoeg informatie?

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 14:18

Ik denk dat nath t belangrijkste al neergezet heeft. Duidelijker kan niet. Nu alleen de vraag wie willen er mee? En wannneer gaan we? Hoeveel huisjes hebben we nodig? Dus als je graag mee wil snel opgeven dan kunnen nath en ik zo snel mogelijk boeken. Nath is op dit moment bezig de prijzen erop te zetten dus die krijgen jullie zo. Waarschijnlijk ben je voor t huisje iets minder dan 150 piek per persoon kwijt.Dat is te doen toch? Dan nog de stalling erbij rekenen en t voer . Laat snel weten of je mee wil of niet!
Laatst bijgewerkt door obsession op 19-12-01 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-01 14:22

En er moet natuurlijk eten gekocht worden maar dat word ook niet veel.

Wat ik wilde doen met de prijzen is niet gelukt dus moet ik het ff typen.

Periode -------------- week ------------ weekend/midweek
28-06 tot 05-07 ----- 650 -------------- 410 (903,52 gld.)
05-07 tot 23-08 ----- 800 -------------- niet mogelijk (in overleg wel)
23-08 tot 30-08 ----- 650 -------------- 400 (881,48 gld.)

Dit is in Euro's.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 15:18

maar dat verandert de zaak een beetje ik dacht 650 GULDEN voor 1 huisje????

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 16:29

het wordt dus 50 gulden meer per persoon dat is niet zoveel toch?

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 15:50

Ja zeker weten!!! Ik ga mee!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-01 16:06

Oke! Gezellig! Haha!
Ik weet alleen niet zeker of ik met Riona kan. Huilen Ik hoop het wel! Haha!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 20:23

Oka dan carola! Dorine moet ook mee hoor! enne doree enne iedereen die mee wil!!!!!!!!!

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 02:08

Luxe hoor, maar waarom pluk je er precies de duurste periode van het jaar eruit? Zeker als je een weekend wilt gaan, dan zijn er toch wel mogelijkheden om een goedkopere periode te kiezen? Ik sta er niet afwijzend tegenover, maar ik wil wel exacte datums weten, rond die tijd zijn ook de grote beurzen in Engeland, en die wil ik dus echt niet missen.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-01 09:06

Omdat ik anders niet kan wegens school.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 10:26

Er zijn nog geen precieze data bekent als ie dereen nou eens doorgeeft wanneer ze wel of niet kunnen/willen dan zijn we al weer een heel eind verder!

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 20:57

Nou, voorstel: Pasen, Pinksteren, Carnaval. Is goed te doen, zeker voor een weekend en vaak kun je dan een of twee dagen langer boeken, voor een relatief bescheiden prijsje.
Ik weet alleen nog niet wanneer de grote LRO beurs is, dat is tegenwoordig in mei, maar ik heb nog geen data. Even geduld, mogelijk weet ik begin januari meer.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-01 21:37

Pinksteren kan ik iig niet omdat ik dan naar Center Parc's ga.
Maar de rest is wel allemaal heel dichtbij.. Scheve mond