Zwemmen?!?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-01 18:18

Bij ons in de buurt hebben ze een lekker tof zwembad. Je hebt een wedstrijdbad en een stroomversnellingkje en op zijn tijd bubbelen en van de glijbaan is er ook bij. Het is overdekt dus nu dacht ik laten we eens met z'n alleen lekker zwemmen. Het zwembad is in Steenwijk gevestigd en heet de Waterwijck maybe op tv gezien dat het dak van het wedstrijdbad naar beneden is gepleurd nu weer helemaal top gemaakt dus maak je niet druk. Je kunt natuurlijk ook afstomen in het turkse stoomdouche. Ik dacht dat het ong. 7,- was en dan kun je natuurlijk patat of in de turkse stoomdouche gaan of eens lekker in het bubbelbad met een geurtje. Nou wie lijkt het wat als er een aantal zin in hebben kunnen we een datum prikken.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 18:23

Lijkt me op zich wel leuk en gezellig, ik heb ook 6 jaar lang wedstrijdzwemmen gedaan en heb al een tijdje niet meer in het water gelegen. Het is alleen jammer dat het zover weg is voor mij. Het heeft niet echt veel zin om voor 7,- entree voor een zwembad eerst een treinkaartje van F 60,- te kopen. Veel plezier!

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 00:31

Ach, nog meer zuidelijke gekken die zin hebben om mee te gaan? Er kunnen vijf personen meerijden in de bus. Retourtje kost ƒ100,00 aan brandstof, dus dat is nogal niet een partij goedkoper, toch?