op de kinderboerderij??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-01 21:05

Ik had een ideetje, lijkt het jullie misschien leuk om een keertje hier in Venlo op de kinderboerderij te komen meeten? En zoja, wie kan/wil er dan allemaal komen?

Ik dacht dat we dan een keertje een dagje doordeweeks (in een vakantie dus) 's ochtends naar de boerderij konden gaan, rondleiding krijgen (gegeven door MOI Haha! ), beestjes knuffelen enz.

En dan misschien (als dat jullie leuk lijkt) een lesje krijgen, bijv kaas maken, wol spinnen, reptielen les

En daarna, tegen 5 uur (of eerder) zouden we venlo in kunnen duiken en gaan stadten Verward Lachen

Zeg het maar... lijkt dit iemand iets? En wat willen jullie dan doen?
Entree op de boerderij is voor iedereen boven de 16 jaar 1 gulden en wat zo'n les precies kost.. moet ik dan nog ff informeren

_________________
<font color="green">Ik kan gedachten lezen!!!</font>
<font color="red">En... je moest je schamen Knipoog</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: assie op 2001-12-09 20:06 ]</font>

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 08:30

Ik vind ut wel een goed id as, kan ik ook eens zien hoe allemaal die bokkers der in real life uit zien Haha! Maar het is natuurlijk ook informerend en gezellig tegelijk en dat kan alleen maar in venlo!! *LOL* *LOL* Haha! Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 12:12

Ik vind 't goed. Is toch dichtbij! Clown

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 13:47

Das waar, maar voor assie was het ook een pokke eind naar het dolfinarium. Het is voor iedereen toch iedere keer een stuk rijden lijkt mij. Het is hetzelfde als een thuis- en uitwedstijd bij voetballen. De ene keer mag je thuis, de andere keer uit. Tenminste zo zie ik het hoor. (ik ben echter net een paar dagen lid van bokt en nog nooit op een boktmeeting geweest Tong uitsteken ).

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 14:01

nee das misschien wel waar, maar het zijn toch wel KEI goeje limburgse vlaaien of niet? Haha!