Gemeet met boo_laura, lootjelover & frances_boo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Gemeet met boo_laura, lootjelover & frances_boo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 19:55

Haai allemaal..
gister zaterdag 6 maart, ging ik naar Laura(boo_laura), Sabine ( lootjelover) & Frances ( frances_boo). Toen ik aan kwam zaten hun 3 nog te bokken.. want ik was een beetje laar Bloos! Toen gingen we met zijn alle naar Boo, Gijs & Rik. We gingen toen eerst even Boo poetsen en toen gingen we met Boo naar Polly ( pony van Polly op bokt, verzorgpony van Frances) wandelen. En van uit daar gingen we lekker met zijn alle naar het strand wandelen. En Polly was erg druk. . Bij het strand wou Boo niet het water in, Polly wel Cool . Toen gingen we naar een grasveldje en daar gingen ze over een balk heen springen met Boo en Polly. En we gingen daar nog meer foto's maken. Toen gingen we weer terug naar Polly. Toen had Sabine nog ruzie met het dekje van Polly Schijnheilig . Toen gingen we naar Boo's stalletje.
Toen gingen we even wat eten en drinken. En onder tussen hadde we erge lol. Sabine die moest al naar huis toe, want een nichtje was bij haar thuis *op haar zusjes verjaardag* dus belde Sabine's moeder op Frances mobiel want Sabine's mobiel die was leeg, en die moeder van Sabine vroeg: "Is Sabine al onderweg naar huis?", Frances zei zo tegen Sabine: "Sieb ben je al naar huis???" *Frances actie Tong uitsteken Tong uitsteken * Sabine ging dus naar huis.
Toen wij van alles hadden gegeten en gedronken gingen we met Rik en Gijs naar Laura's huis om naar de wc te gaan Clown Bij laura's en Frances huis aan gekomen (zijn buren) stond een man zijn auto te wassen, Rik en Gijs vonden dat nog al eng. Dus ging Frances naar de wc en Laura en ik naar achteren voor de paardjes. En daarna gingen Laura en ik nog even naar de wc. Toen gingen we terug naar stal. Toen had Frances nog drollen geschept, en water gegeven. Daarna gingen de paardjes op stal en kregen voer, ze kregen het wat eerder omdat Frances naar huis moest en uiteten ging. Laura en ik gingen bij haar nog even samen BOKKEN! En toen werd ik al weer opgehaald.
Ik zelf was om kwart over 7 thuis!! Lekker lange dag was dat!! En zeker gezellig!!! We moeten het snel nog een keer doen Sieb, Fran en Lau!!

Groetjes Veronica
ps. Binnenkort ook foto's!!

frances_boo

Berichten: 288
Geregistreerd: 06-07-02
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:09

Jaaah het was zeker een leuke dag!!!! Haha! Moeten we zeker nog een keer doen!!!!!
Maar even over die actie van mij ( Bloos ) ... ik had het helemaal niet door dat ik het zei!!!! *LOL* whahaha.... Bloos

Kusjes Frances
Laatst bijgewerkt door frances_boo op 07-03-04 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:10

heeej,
ja het was idd erg gezellig en we gaan het zeker nog een keer overdoen!!!

Ik ga nu de foto`s uploaden en dan zal ik ze er op zetten Knipoog

~xXx~ Lau`tjuh OK dan!

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:13


Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:16

Heey!
Jammer joh!,dat ik net op vakantie was!
Eneh.. wel jammer dat Boo nog steeds het water niet in gaat

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:28

Gezellig hoor!!!!!!!!!!!

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:32

Twinkie schreef:
Heey!
Jammer joh!,dat ik net op vakantie was!
Eneh.. wel jammer dat Boo nog steeds het water niet in gaat


ja maar Boo is er 1 keer in geweest Haha! Toen sjokte ze achter Rik&Gijs aan,
alleen nu doet ze het niet meer Schijnheilig

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:15

boo_laura schreef:

ja maar Boo is er 1 keer in geweest Haha! Toen sjokte ze achter Rik&Gijs aan,
alleen nu doet ze het niet meer Schijnheilig


Ja vind je t gek?? Die stampen teveel joh Schijnheilig

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:09

Ziet er errug gezellig uit Haha!

Lootjelover
Berichten: 178
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 20:55

Vingers aflikken Het was echt heel gezellig die dag!!!:P
moeten we snel weer over doen want dan kan ik de hele dag blijven...Tong uitsteken
~XxX~