Meeting Karan

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
MoonWencke

Berichten: 5443
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 20:09

Ik kom ook, samen met Chantal (ChantalM)
Maarre... waarschijnlijk kunnen we zondag niet rijden, omdat er dan een
nieuwe muur wordt gebouwd in de binnenbak. Maar anders ga ik op
Vosje! en Chantal waarschijnlijk op Pluto.

.



MoonWencke

Berichten: 5443
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:40

Ik was vandaag dus samen met ChantalM op de manege, maar van Heike of iemand anders geen spoor! Verward We hebben dus alleen daar een beetje rondgehangen, maar verder helemaal niks kunnen doen, want we mochten niet rijden, ook al reden er net voor ons ook al een stuk of 6 mensen. Was dus erg jammer, en absoluut helemaal niet leuk. Maar jah...

Karan en Cheyenne stonden op de wei, toen het kei hard begon te regenen. Karin en Terry snel naar buiten om Cheyenne te halen en ik ging mee om Karan te halen. Vooraan zakte je gewoon 20 cm weg in de modder, en de paarden stonden helemaal achterin. Duurde ook nog lang voordat we ze hadden, omdat Karan de hele tijd met Cheyenne bezig was. Hadden we ze eindelijk, eerst Karan naar stal gebracht en Cheyenne eerst afgespoten (benen) en afgedroogd en teruggezet, en daarna Karan gedaan en terug gezet met zweetdeken. Viel niet mee, zeg!

.

MoonWencke

Berichten: 5443
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:08

Ach ja... zo erg was het ook niet, want nu mocht ik lekker Karan uit de wei halen Haha! Tong uitsteken

.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker