Ik heb net de hele avond met Dido gebeld en we zijn tot een paar conclusies gekomen.
Ten eerste, de camping waar we heen gaan zal camping Duinhoeve zijn (http://www.campingduinhoeve.nl/website/ ... &Itemid=48). Zoals jullie zien, hebben we NIET voor een jongerencamping gekozen. Dit omdat wij toch niet van plan zijn elke avond uit te gaan (wat op die campings wel gebruikelijk is zodat je 's nachts geen rust krijgt). Ook zitten we niet zo op de chaos/stress/rotzooi en asocialiteit te wachten die op dit soort campings vaak voor komt. We zitten bij deze camping ontzettend dicht bij het strand en op loopafstand van Renesse zelf. De camping ziet er erg verzorgd uit, is compleet met supermarkt en alles.
De stakosten op deze camping zullen ongeveer 70-75 euro zijn voor de hele week. Dit is dus TOTAAL niet duur.
Graag jullie reactie wat betreft deze camping, dan kan ik de boeking bevestigen.
Het vervoer, alsmede tentindeling en wie-neemt-wat-mee zal allemaal op de eerstkomende meeting besproken worden.
Wat betreft de kosten: 50% dient vooruit betaald te worden. Ik ben bereid dit grootendeels voor te schieten als jullie van tevoren +- 30% naar mijn rekeningnummer willen overmaken. Dan kan ik later van jullie de overige 70% krijgen. Op deze manier gaat dus alles via mij, wat voor de camping ook wel zo handig is als alles mooi centraal geregeld is.
Dido en ik hebben hier erg ons best op gedaan dus we hopen dat jullie er het zelfde over denken als wij.
Graag jullie reacties