clinic door een topspring- of sgw-ruiter

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25535
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:55

Arnhem is mij idd iets te ver voor een clinic...(mijn moeder ziet me aankomen Knipoog )

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 00:46

B/L groep

Nelis(utrecht) B/L niveau
margon(utrecht) B/L niveau
karnat B niveau
katinkaa(Utrecht) B niveau
Richtje B niveau/groen
lielle B/L en L niveau

M/Z/ZZ groep

Ratjetoe M/Z
Gomir(Utrecht) L/M niveau
Jeckyll L/M niveau
reddytobias(utrecht) paard(L/M niveau) pony(Z niveau), weet nog niet welke ik mee neem Haha! )
*******************************


Stefanie(utrecht?) M niveau(pony)
lielle(welke plaats?) welk niveau?
vonneke(welke plaats?) welk niveau?
Miss-Petit(utrecht?) welk niveau?[/code]
Laatst bijgewerkt door Biertabje op 20-02-04 23:06, in het totaal 3 keer bewerkt

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 00:47

gomir schreef:
Arnhem is mij idd iets te ver voor een clinic...(mijn moeder ziet me aankomen Knipoog )


jouw moeder......???mijn vader Haha! haha strax hebben we helemaal geen vervoer Tong uitsteken

gomir

Berichten: 25535
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 00:54

OK, onze ouders zien ons aankomen Knipoog

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 09:30

Hihi, ouders ook altijd!! Tong uitsteken

Laten we het maar op regio Utrecht houden! Dat is voor iedereen het beste bereikbaar! OK dan!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 00:01

Ik kom hier toevallig terecht, heb ook nog niet alles gelezen, maar ik heb wel belangstelling, Niveau is L sgw, plaats is Den Bosch.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 14:08

Lielle schreef:
Ik kom hier toevallig terecht, heb ook nog niet alles gelezen, maar ik heb wel belangstelling, Niveau is L sgw, plaats is Den Bosch.


maar we gaan springen Tong uitsteken
en dat is?ook L? en zo ja L + wat....?! Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 17:44

Voor mij trouwens in Amersfoort (bunschoten, Utrecht)....
Maar nog steeds alleen als de mogelijkheid er is om met een groen paard mee te rijden.....

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 18:39

huh, ik dacht het een cross training was Bloos Oeps, maar ik ben L + 5 met Pablo, en Raimaer is nu B + heleboel (ik moet bijna over), en tegen die tijd ook wel een paar keer L gestart.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:02

richtje: ik weet dat zelf niet, ik denk dat je dat zelf moet beslissen, je komt gewoon in de B/L groep, en ik weet niet wat wij van je moeten verwachten, het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat de groep steeds op jou moet wachten..... ik denk dat je dat zelf even moet invullen.

lielle: ja het is toch echt springen geworden...wil je trouwens met beide paarden meedoen?!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:04

ohh trouwens wie gaat die clinic geven???

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:16

Margon schreef:
ohh trouwens wie gaat die clinic geven???


Tong uitsteken me pa Haha! neehoor haha.nou dat zou niet best zijn....dan moet je nog geld toekrijgen *LOL*

ratjetoe was wat aan het regelen met Gert-Jan Bruggink! ik ben benieuwd.....

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:19

Schijnheilig Ben ik nu heel erg blonT om te vragen wie Gert-Jan Bruggink is????

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:27

reddytobias schreef:
richtje: ik weet dat zelf niet, ik denk dat je dat zelf moet beslissen, je komt gewoon in de B/L groep, en ik weet niet wat wij van je moeten verwachten, het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat de groep steeds op jou moet wachten..... ik denk dat je dat zelf even moet invullen.


Tja, vindt het ook heel moeilijk in te schatten....
Ik heb een keer of 2-3 een poging gewaagd, met geïmproviseerd springmateriaal. Ze kan op zich best een leuk sprongetje maken, maar ze heeft al weer een tijd geen hout gezien
Snap dat het niets is als de groep op mij moet wachten, dat wil ik ook niet op m'n geweten hebben Knipoog Maar zie het ook niet zitten om na een kwartier af te moeten haken, omdat het bijv. te hoog/moeilijk wordt voor een paard met zo weinig (spring)ervaring.


Op wat voor termijn zou het georganiseerd worden? En heb je al enig idee van de kosten?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:56

Richtje"]
[quote="reddytobias schreef:
richtje: ik weet dat zelf niet, ik denk dat je dat zelf moet beslissen, je komt gewoon in de B/L groep, en ik weet niet wat wij van je moeten verwachten, het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat de groep steeds op jou moet wachten..... ik denk dat je dat zelf even moet invullen.


Tja, vindt het ook heel moeilijk in te schatten....
Ik heb een keer of 2-3 een poging gewaagd, met geïmproviseerd springmateriaal. Ze kan op zich best een leuk sprongetje maken, maar ze heeft al weer een tijd geen hout gezien
Snap dat het niets is als de groep op mij moet wachten, dat wil ik ook niet op m'n geweten hebben Knipoog Maar zie het ook niet zitten om na een kwartier af te moeten haken, omdat het bijv. te hoog/moeilijk wordt voor een paard met zo weinig (spring)ervaring.


Op wat voor termijn zou het georganiseerd worden? En heb je al enig idee van de kosten?
[/quote]

ik heb werkelijk geen idee, daarvoor moet je bij ratjetoe zijn, die regelt de instructie als het goed is

gomir

Berichten: 25535
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:08

Meestal wordt er met dit soort clinics aan techniek gewerkt en niet de hoogte ingebouwd
En misschien zijn er wel meer mensen met jonge/onervaren dieren en kan er gewoon een groen/B groep bijgemaakt worden Verward

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 09:41

dat klopt maar als ik met Raimaer in een B/L groep zit samen met Richtje (niet persoonlijk bedoeld!) dan lijkt me dat voor beide partijen geen goede combinatie.

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 09:48

Ik zal het met GJB overleggen. Hij is nu op concours in Neumunster en heeft dus even geen tijd voor ons. Als ik meer weet horen jullie het!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 13:11

Lielle schreef:
dat klopt maar als ik met Raimaer in een B/L groep zit samen met Richtje (niet persoonlijk bedoeld!) dan lijkt me dat voor beide partijen geen goede combinatie.


Ben ik het mee eens Denk dat het niveauverschil (van paard en ruiter Knipoog ) dan veel te groot is....

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 13:19

ff een vraagje, wat worden de kosten van de clinic ongeveer?
Ik kom met Quentin goed mee in de springroep hier die B/L niveau is, dus dat moet geen probleem zijn
tot hij zich bedenkt dat ie moe wordt en gaat staken, maar dan ben ik in de hoek van de bak te vinden met een dwars paard en rij dan dus niemand in de weg Knipoog nee t valt meestal wel mee, aleen de laatste keer, toen heb ik op het laatst in mn eentje nog wat extra gesprongen, toen vond hij het genoeg

maar als ik een chauffeur kan vinden en de kosten zijn niet al te hoog dan wil ik graag meedoen
als het even kan wel in een bak met goede omheining, dus geen 'open' bak

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:02

je meot even wachten Rense20, je moet ervan uitgaan dat je een deel van de instructie moet betalen,de afhuur van een bak met springmateriaal, en waarschijnlijk ook wel de kilometers die de intructie moet afleggen
en hier weten we nog even niks van. Ratjetoe is er mee bezig

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 09:14

Haha, wat een enthousiasme, geweldig het wordt volgens mij een erg leuke dag!

Ik heb GJB nog niet weer gesproken, uiteraard horen jullie het gelijk als ik meer duidelijkheid heb!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 15:53

ok, ik dacht dat er misschien al iets over een bedrag bekend was en dat ik er overheen heb gelezen toen ik de andere blz heb bekeken.

maar dan wacht ik nog even af Lachen

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:26

ja dat wordt afwachten.......
ik word ongeduldig... Haha! Schijnheilig Tong uitsteken

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:38

Het zou me echt heel leuk lijken met Tiko aan zoiets mee te doen...

Alleen...Tiko is 'maar ' een Tinker.

WE hebben nooit wedstrijden gereden maar wel ca. 1,5 jaar zeer wedstrijd gericht in keer in de 2 weken springles gehad. Op les sprongen we parcourtjes op L-niveau (1.00 -1.20 (is dat L-nivau voor een D-pony Verward )), inclusief moeilijke lijntjes. Tiko zelf is helemaal
springeil, en vind het super om te doen.

Ik heb nu al bijna een jaar geen les meer gehad, en dus ook minder gesprongen. We zitten dus echt maar op B-niveau.

Bunschoten (Stal groenendaal bijv....) lijkt me een super lokatie en is qua afstand voor mij goed te doen. Provincie utrecht/gelderland komt voor mij sowieso het beste uit.

Ik zou er zo'n 30 euro voor over heben en heb geen voorkeur voor instructeur.