strao renesse wie komt er nou allemaal?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 13:42

Ik ga naar Burgh. Da's volgende week.

- Offline -


Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:57

Volgend jaar maar toch burgh... Knipoog

- Offline -

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:34

Tartuffo schreef:

He Debo.... welke lokale krant hebben jullie waar dit in komt te staan??????? Hier in Rotterdam kan ik dat dus niet zien want ik zou wel eens willen weten of er een foto van mij is op het strand...
Desnoods doe ik een oproepje in de krant plaatsen of iemand op het strand van mij een foto heeft gemaakt.....


Het stond in de PZC, de provinciale Zeeuwse contrant of iets dergelijks. Het zal ook nog wel in Ons Eiland komen. Misschien dat er een stukje op pzc.nl staat?
Leuke foto tartuffo!

edit: pzc-schouwen editie moet je hebben. helaas is de site een (halve) betaalsite. heb het niet konden vinden, wel gelezen. Maar kwam niet echt overeen met wat hier stond. 't was gezellig en leuk. Internationaal, goed georganiseerd enz. Overdreven dus...

- Offline -


Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:32

In de Pzc stonden foto's van de (uiteraard) zeeuwse knollen. Op de voorpagina en bij 't stukje zelf.

- Offline -

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:30

In burgh wordt alleen gestapt op het strand en dat is niet meer dan logisch. Met zo'n grote groep is dat gewoon supergevaarlijk. De politie is erbij en gemiddeld zo'n 100 paarden. Stelletje onverlaten die dan gaan galopperen op het strand met zo'n grote groep...

mag ik vragen hoe je dat groen rond je martingaal heb gekregen??

- Offline -

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:48

Yavanna schreef:
Nou Dees, dan moet ik je teleurstellen, ook op het strand in Haamstede werd vorig jaar gegaloppeerd, dus niet alleen stap. En vorig jaar was er geen bereden politie in tenue, Klaas was er wel op politiepaarden, maar reed niet als zodanig mee. Ze hadden toen andere verplichtingen, en aangezien hij vrij was, is hij prive meegegaan.
En dat groen rond een martingaal is toch niet zo moeilijk, goede tape, draadjes, lint noem maar op.......


Dit jaar is er wel (echte) politie bij en er wordt niet gegaloppeerd op 't strand.. Ook vorig jaar dus niet. Bij 't slot aan 't eind wordt erwel gegaloppeerd.
en rustig maar ik vroeg 't gewoon. Het is toch duidelijk conifeer met bolletjes ipv draadje en noem maar op, vandaar dat ik 't vroeg.

Heb je zelf mee gedaan vorig jaar?

- Offline -

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 19:34

nu vandaag is er niet gegallopeerd, stond ook op de gedragsregels Lachen. Is er iemand wezen kijken/meegedaan? Ikke wel en na een start door het dorp richting strand. In de duinen ging het wat beter, en op het strand ging het naar mijn verwachtingen zeer goed, ik ben niet zo weg van het strand vanwege een nare ervaring. Maar Dees was héél erg braaf en ik heb d'r achter zo'n dikke knol gezet Haha!. En dat ging prima. Daarna weer door een paar dorpjes en met een omweg oliebol en choco gehaald. Weer terug naar 't dorp alwaar de fanfare (dees dacht even dat ze pas de deux moest doen *LOL* ) ons voorging.

- Offline -

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:20

Hé volgens mij wel. Heb je misschien een (oude) foto, volgens mij heb ik er nog een tijdje naast/achter gereden op 't strand.

- Offline -

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:56

Hmm nee tot halverwege op 't strand heb ik die gevolgd en daarna kan ik me niet herinneren dat er iemand anders op is gaan rijden. Ik reed toen helemaal achter aan, maar het is een zwart/witte en volgens mij vrij smal of dun? Misschien kent zij mij wel, ik reed op een bruin paard met een bordeaux dekje en paars/rood/gele slierten in de manen/staart en een versierde martingaal. Zat te zeuren op 't strand dat men moesten stappen Clown

- Offline -

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:44

Ze hadden dit jaar gedragsregels, die ze in Renesse ook wel in mogen voeren. O.a. geen drank op of aan je paard. Het paardje zeg me niks, liep ze vooraan? Ik liep nl. veelal achteraan.

- Offline -

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:49

Yep dat was d'r. Heb een tijdje vanaf het begin van 't strand tot halverwege strand ermee/achter gereden. Maar daarna ben ik haar uit 't oog verloren. Ik zelf sta op foto 54, de achterste met een blauwe jas.

- Offline -


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers