strao renesse wie komt er nou allemaal?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

strao renesse wie komt er nou allemaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 13:05

Wie rijden er zaterdag allemaal mee met de strao?? en waar zijn jullie aan te herkennen?? Ik kom ( als ik niet aan t bevallen ben Haha! Tong uitsteken ) zaterdag even kijken... ben wel benieuwd welke bokkers ik tegen t lijf kan lopen..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 19:02

niemand meer???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 16:52

Nimue schreef:
Morgen al!
En ja, Yavanna en ik komen nog steeds!
We gaan helemaal in Valentijnsstijl, roze, rood, wit, enz., en we rijden op 2 haflingers (Fleur en Hatsjie van Manege Grol) als ik het goed begrepen heb van Yav.

Echt herkénbaar zijn we dus niet, maar helemaal onherkenbaar ook weer niet. Knipoog
Ik heb er in elk geval heel veel zin in, en ik duim voor mooi weer! Lachen


hatsjie ken ik.. dus zal je wel herkennen aan je paardje Haha! Ik ben te herkennen aan een ENORME babybuik Tong uitsteken .. als ik vanacht niet ga bevalen dan he.. anders ben ik er niet Tong uitsteken


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 15:31

heb jullie gezien Haha! ,maar jullie liepen achter op de rest dus geen tijd om je aan te spreken.. Vond de strao een beetje erg tegen vallen dit jaar, wat weinig paarden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:22

Yavanna schreef:
Het was op zich erg gezellig, maar wel rommelig, dus de laatste keer Renesse voor ons. Het hele strand over gescheurd Scheve mond wat ik zelf dus niet geweldig vond. Ik houd wel van galopperen op het strand, maar niet met zo'n eigewijze bok als Hatsjie, dus hebben Nimue en ik maar geruild, toen kregen mij armen lekker rust
Ik heb je ook zien staan, maar idd we lagen achter op de rest, dus draafden we maar even Verward bij. Ach ja, die paarden waren toch al gek, en flink uitgerust, vanaf Haamstede alleen maar in stap. Ze waren blij dat ze de rest weer in konden halen. Die moeten wel snel gereden hebben, want zij zijn zeker 10 minuten later dan ons vertrokken uit H'stede. Gelukkig ging het aan het eind van de dag regenen en was de rest van de dag super. Het enige wat ik echt heeeel vervelend vond was dat er een aantal heel erg bezopen waren, erg onverantwoord



hihi ja zag jullie achterom kijken.. wij stonden daar bij de rotonde ong..met die zwartwitte hond ..
Ind renesse is heel rommelig, er is altijd 1 gek die de kudde op hollaat slaan opt strand en bezopen zijn ze bijna allemaal..
Wel leuk dat jullie t naar je zin hebben gehad OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:03

hai , heb je eigenlijk niet echt gezien tartuffo.. Bloos , maar er liepen meerdere vossen mee dus daarom zal ik er niet goed op gelet hebben..
Ikkreeg je foto via mail, je zag er welkeurig versiert uit!!

Ik heb de pzc niet wel de andere krantjes , heb er geen foto's van in zien staan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:05

volgend jaar doen mijn vriend en ik ook mee in haamstede ... willen we eens proberen ipv renesse of ellmeet.... Zie ik jullie daar wel Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 13:39

ik ben nog even wezen kijken in haamstede toen de groep terug kwam.. zag er allemaal erg leuk uit , beter als renesse in iedergeval..
Er is van Lisiduna 1 schimmel waar ik helemaal weg van ben.. zag m in renesse al en nu reed ze weer mee.. kent iemand haar?? Deze keer had ze een westernzadel op.. Een (nog) grijze merrie , denk rond de 169... , beetje barokke type..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 11:09

jahh deze merrie bedoel ik : Afbeelding
kent iemand haar???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:42

dat t een paardje van lisiduna was had ik ind begrepen door het dekje en het labeltje aan t hoofdstel..
was er echt helemaal weg van.. beetje barokke en zo te zien een erg lief karakter.. Niet dat ik op t moment een paard erbij wil.. maar ze is echt leuk , en er zou een heelmooi veulentje uit komen als je er een andalusier op zou zetten Tong uitsteken ... *droom even verder*... zucht haha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers