Apassionata! Klassieke rijkunst show

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Apassionata! Klassieke rijkunst show

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 19:09

Op zaterdag 31 januari zal slechts één dag in Nederland het gerenommeerde paardenspektakel Apassionata te zien zijn in Den Bosch. Apassionata is een unieke theatrale presentatie van de edelste klassieke paardenrassen uit de meest gerenommeerde hippische centra van Europa.
Andalusiers, Arabieren, Friezen, Lippizaners en Lusitanos uit 5 verschillende landen laten de perfecte klassieke rijkunst zien in een fantastisch showprogramma.
Deze unieke combinatie van theater en prestatie van paardrijkunst trekt momenteel volle zalen in de grote hallen van Europa (o.a. München, Hamburg, Salzburg, Bazel, Berlijn) en heeft fantastische kritieken mogen ontvangen van de pers en het publiek!
De paarden die deelnemen aan deze show behoren allen tot de een der vijf klassieke koninklijke rassen en zijn allen eigendom van de beste hippische centra van Europa. Hun ruiters zijn allen meervoudig bekroonde ruiters die de rijcultuur van hun land aan u laten zien!

Ik zal er zijn!!! Wie nog meer? Lijkt me wel gezellig om er een meeting(je) van te maken.

Kaarten zijn hier: http://www.ntk.nl/ te bestellen.

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram


Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 21:41

Niemand interesse??? Dat kan ik me niet voorstellen, zal de titel effe veranderen, misschien dat dat helpt.

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 20:40

Ik heb geen idee, Ook niet echt een beeld van hoe het er daar uitziet...

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 11:59

Kan ik me niet voorstellen. Alle plaatsen moeten een goed zicht geven, alleen op de ene plaats zit je dichterbij, of net iets verhoogt. Tenminste, dat is meestal zo. Vaak maken die rangen niet zo'n heel erg groot verschil. Kan me niet voorstellen dat ze geen klachten krijgen als je 20 euro voor een kaartje neerlegt en dan niks van de voorstelling kan zien!

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 12:14

Ik heb ook kaartjes, logé voor 8 uur. Hoop dat het z'n prijs waard is, maar dat zal wel Haha!

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram


Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 00:57

Moeten we misschien even wat afspreken voor in de pauze, een mini meeting! Heb alleen geen idee hoe het daarbinnen eruit ziet... En het zal wel druk zijn... Ehm, ach, anders, we zien wel.

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 11:45

Helaas, Apollo en xxlindaxx niet gezien... Hoe vonden jullie de voorstelling? De voorstelling vond ik wel mooi, maar de organisatie werkelijk bagger! Wij hadden voor de duurste rang gekozen, we wilden gewoon graag goed zitten en alles goed kunnen zien. Dus 55 euro met 3 euro reservering = 58 euro uitgegeven aan een kaartje. Komen we daar, is er dus gewoon te weinig plaats!!! Echt belachelijk! We mochten zelf overal stoelen vandaan gaan vissen (deze stoel nog vrij meneer?) en mee sjouwen, over de rand plaatsen en dan dus, gelijk vloers met de bak de voorstelling kunnen bekijken Stoom uit je oren In de pauze werd ons ook nog even gevraagd naar de overkant te verhuizen, uiteraard mochten we zelf weer met de stoelen aan de sjouw. Als ik aangeef aan deze dame dat ik dit toch eigenlijk te gek voor woorden vind dat we zo verdrukt zitten, krijg ik te horen dat we toch het beste uitzicht van allemaal hebben? Frusty Ach, de benen van de paarden waren bijzonder mooi. Jammer dat we, ondanks dat we daar dus voor betaald hadden, ook niet bediend werden, mochten uiteraard alsnog in de rij gaan staan voor een drankje. Echt, ik ben zo boos hierover. Ga ook een brief schrijven waarin ik om een schade vergoeding vraag.

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 66 bezoekers