Ruiterbewijs halen bij reelaer in mei

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 15:01

Ik heb een vraagje: bij stal 't reelaer is het ruiterbewijs niet in combinatie met het ruiterpaspoort toch? Wordt het ruiterpaspoort wel verplicht of niet? Want ik heb het ruiterpaspoort wel aangevraagd op de stal waar ik rijd.



_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 15:01

Ik heb een vraagje: bij stal 't reelaer is het ruiterbewijs niet in combinatie met het ruiterpaspoort toch? Wordt het ruiterpaspoort wel verplicht of niet? Want ik heb het ruiterpaspoort wel aangevraagd op de stal waar ik rijd.

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 16:37

erg bedankt! maar bij de stal waar ik rijd bestaat het ruiterpaspoort uit 3 delen (waarvan het 3e deel gelijk staat aan het ruiterbewijs) en moet je voor alle 3 examen afleggen (theorie en praktijk) die allemaal tussen de 50 en de 200 euro kosten... Hoe zit dit dan???

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:53

ja, dat kan ik bij mij op de stal halen (wel superduur zeg) maar wordt het ook verplicht of niet? in ieder geval bedankt voor je antwoorden!!

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:53

ja, dat kan ik bij mij op de stal halen (wel superduur zeg) maar wordt het ook verplicht of niet? in ieder geval bedankt voor je antwoorden!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers