Dameszadelrijden in Diepenveen (bij Deventer)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neff

Berichten: 662
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Overijssel

Dameszadelrijden in Diepenveen (bij Deventer)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 01:25

Wanneer je het leuk vindt, kun je op zondag 8 februari gaan kijken in Diepenveen (bij Deventer) bij een les in dameszadelrijden. Hoe laat het begint dat is nog niet bekend (hangt van de deelname af) maar het is waarschijnlijk 's middags in manege Tjoonk. Er zijn meerdere lesuren. Er wordt uitleg gegeven en een instructeur van de de Nederlandse Vereniging Het Dameszadel geeft les. Leden van deze vereniging zijn ook aanwezig om informatie te geven over alles wat maar met dameszadelrijden te maken heeft. Meedoen kan nu alleen als je lid bent van deze vereniging of van de LR en PC Diepenveen (beperking ivm de waarschijnlijk grote toeloop voor deelname), maar kijken kan altijd en is ook heel erg leuk. Wil je wat van het dameszadelrijden opsteken dan moet je zeker komen.
Zelf doe ik natuurlijk mee met mijn paard Lipso, hij heeft het al een paar keer eerder gedaan.
Als het nu aanslaat en veel bokkers zouden dit ook wel eens willen proberen, dan denk ik dat we later een aparte les gaan organiseren.

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 14:47

op zich lijkt het mij wel wat, alleen heb ik nog nooit echt gereden, heb niet eens een eigen paard...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 19:36

Hè, da's jammer. Die datum kan ik niet. Maar als er een keer een les georganiseerd wordt waaraan ik mee kan doen, dan hoor ik graag een datum Haha!