datum Utrechtse Boktrit

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

Welke datum kun je mee met de Utrechtse Boktrit?

zaterdag 13 maart 2004
14 (50%)
zondag 14 maart 2004
14 (50%)

Totaal aantal stemmen: 28


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:36

Maakt mij ook niet uit Knipoog
Weekend komt me niet heel goed uit, maar ik verzet m'n verjaardag wel Haha!
Ik wil ook wel helpen met de organisatie Maar zoals ik al zei heb ik weinig beschikking over internet. PB mijn tel-nummer zo wel even....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 21:17

Tja, een weekeind opschuiven zal mij waarschijnlijk wel beter uitkomen. Maar als ik de enige ben, is de het weekend van de 12e/13e ook prima hoor Had wat betreft mijn verjaardag toch nog niets definitiefs gepland.
Boerderij lijkt mij een prima optie, zondag is voor mij ook geen probleem.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 21:59

Ik denk dat laatste weekend van feburari dan handiger is dan eind maart. Als het zover opgeschoven wordt, leert de ervaring dat er niets van komt Schijnheilig
Bovendien geldt voor mij dat, hoe verder we het opschuiven, hoe kleiner de kans wordt dat ik Regina nog ter beschikking heb.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 00:03

Gezellig als je mee kan Mark! IK heb helaas geen vervoer voor je, heb geen 2paards trailer en geen auto die het kan trekken.
Bovendien zit ik dan weer met een hengstig monster Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 00:04

21 februari is wat mij betreft ook prima, maar ik geloof dat dat voor anderen weer problemen gaf.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 00:43

MarkKH schreef:
@richtje: ben trouwens benieuwd of die van jou weer zo hengstig is / wordt als ze Nikita ziet Haha! Toch een beetje lesbo he Knipoog


Behoorlijk lesbo idd, heb er daarvoor en daarna nooit iets van gemerkt als ze hengstig was. Dus wat dat geweest is Verward Ze zal Nikita wel heel aantrekkelijk vinden Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 09:10

22 is ook prima wat mij betreft.... ben niet zo moeilijk Lachen
Lijkt me idd het handigst op gewoon weer achter de mauritshoeve af te spreken, is mij iig goed bevallen.
En nu wel zorgen dat je de hele rit mee kan rijden he Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 13:27

Ok, heb even zitten turven en daar kwam het volgende lijstje uit. Mensen die niet aan hebben gegeven dat ze op een specifieke dag niet kunnen deel ik daar gewoon bij in. Heb youngster en katja op geen enkele zondag ingedeeld, de rest doet maar een keer op een andere dag boodschappen Knipoog

21-02: (totaal 10 mensen)
-Belker
-Mobick
-Dynamiek
-Katja
-Youngster
-SabineG
-Bubbels
-MarkKH (als dit op tijd is om de zaterdag vrij te maken)
-Napoleon
-Richtje

22-02: (mogelijkheid om op de boerderij te verzamelen en de paarden vast te zetten) (totaal: 6 mensen)
-Belker
-Mobick
-Dynamiek
-Bubbels
-Napoleon
-Richtje

28-02: (totaal 11 mensen)
-Caro
-Belker
-Mobick
-Dynamiek
-Jurga
-Mayo
-Bubbels
-Napoleon
-Katja
-Youngster
-Richtje

29-02: (mogelijkheid om op de boerderij te verzamelen en de paarden vast te zetten) (totaal 10 mensen)
-Caro
-Belker
-Mobick
-Dynamiek
-Jurga
-Mayo
-Bubbels
-MarkKH
-Napoleon
-Richtje

6-03: (totaal 7-9 mensen)
-Caro
-Belker
-Mobick
-Dynamiek
-Katja
-Youngster (?)
-Bubbels
-MarkKH
-Napoleon (of is die opleiding een paar dagen achter elkaar?)

7-03: (mogelijkheid om op de boerderij te verzamelen en de paarden vast te zetten) (totaal 6-7 mensen)
-Caro
-Belker
-Mobick
-Dynamiek
-Bubbels
-MarkKH
-Napoleon (zie 6-3)

13-03: (toaal 12 mensen)
-Caro
-Belker
-Mobick
-Dynamiek
-Katja
-Youngster
-Mayo
-SabineG
-Bubbels
-MarkKH
-Napoleon
-Richtje

14-03: (mogelijkheid om op de boerderij te verzamelen en de paarden vast te zetten) (totaal 10 mensen)
-Caro
-Belker
-Mobick
-Dynamiek
-Mayo
-SabineG
-Bubbels
-MarkKH
-Napoleon
-Richtje

20-03: (totaal 11 mensen)
-Caro
-Belker
-Mobick
-Dynamiek
-Katja
-Bubbels
-MarkKH
-SabineG
-Napoleon
-Jurga
-Richtje

21-03:(mogelijkheid om op de boerderij te verzamelen en de paarden vast te zetten) (totaal 9 mensen)
-Caro
-Belker
-Mobick
-Dynamiek
-SabineG
-Bubbels
-MarkKH
-Napoleon
-Richtje

27-03: (totaal 12-13 mensen)
-Caro
-Belker
-Mobick
-Dynamiek
-Katja
-Youngster
-Jurga
-Mayo
-SabineG
-Bubbels
-MarkKH
-Napoleon
-Richtje (onder voorbehoud)

28-03:(mogelijkheid om op de boerderij te verzamelen en de paarden vast te zetten) (totaal 10-11 mensen)
-Caro
-Belker
-Mobick
-Dynamiek
-Jurga
-Mayo
-SabineG
-Bubbels
-MarkKH
-Napoleon
-Richtje (onder voorbehoud)

Ik hoop dat het zo een beetje klopt, topic was namelijk niet zo heel overzichtelijk.
Ik denk dat we het dan maar op 13 of 27 maart moeten houden. 13 maart heeft mijn voorkeur, maar als ik de enige ben.....
Buiten dat ik niet zeker weet of ik de 27e een paard ter beschikking heb, leert de ervaring dat hoe langer het uitgesteld wordt, hoe meer mensen toch afvallen.
Hoe denken jullie erover?
Nadeel is trouwens wel dat het zaterdagen zijn, betekent dat een paar mensen op een andere dag boodschappen moeten doen Tong uitsteken En dat we niet op de boerderij kunnnen verzamelen.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 14:06

Kijk dat is de goede instelling Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:29

MarkKH schreef:
ok for me, 13-3... (is het ook al wat beter weer Haha! spring is coming!!)

Mag ook wel weer, ik wordt echt depri van dit weer Scheve mond
Zit nu ook weer moed te verzamelen om door de regen naar m'n paard te fietesn, een paard te rijden dat op het moment overal tegen in protest gaat (in de buitenbak) en dan weer dor de regen terug fietsen. En ook nog eens helemaal alleen. Leuk joh, een paard Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:45

NoaC schreef:
O leuk!
Ik wil ook mee! OK dan!
Kan alleen eind april niet maar ik neem aan dat we niet zover opschuiven Haha!

Zoals het er nu naar uitziet wordt het 13 maart....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:50

MarkKH"]
[quote="Richtje"][quote="MarkKH schreef:
ok for me, 13-3... (is het ook al wat beter weer Haha! spring is coming!!)

Mag ook wel weer, ik wordt echt depri van dit weer Scheve mond
Zit nu ook weer moed te verzamelen om door de regen naar m'n paard te fietesn, een paard te rijden dat op het moment overal tegen in protest gaat (in de buitenbak) en dan weer dor de regen terug fietsen. En ook nog eens helemaal alleen. Leuk joh, een paard Knipoog
[/quote]

Ken het gevoel, moet vanavond ook een half uur heen en half uur terug fietsen... heb alleen wel voordeel dat nikita gewoon braaf meedoet en ik vanavond les heb Lachen Zullen we samen fietsen??
[/quote]

Gaan we van amersfoort, via bunschoten naar zeist Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:32

Tja, nu ben ik al geweest helaas Knipoog
Doen we wel een keer als het wat beter weer is en we wat meer tijd hebben Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:31

Mayo schreef:
Tskk, ik had BBL ook opgegeven voor dezelfde data's als ik Tong uitsteken (IRL heet ze Mariska)

Haha!

Maar is er nu definitief iets besloten of nog niet?


Sorry, sorry, sorry Bloos!

Maar natuurlijk is ze ook welkom
Grote groep is leuk, maar niet te groot kan m'n paard niet zo goed aan Scheve mond

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 10:04

Mayo schreef:
Tskk, in Lunteren wilde je nog wel als een kanon door het bos heen Schijnheilig Haha!

Daar was ze ook niet zo fijn te rijden, vandaar...
Maar ze went er maar gewoon aan Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 01:38

mobick schreef:
weten we al wanner het wordt? Ik dacht dat Diana_mabel en baduh ook mee zouden doen? zij hebben tenslotte het eerste bericht geplaatst?

Ik heb alleen gekeken naar de mensen die in dit topic hebben gereageerd.
Zullen we het maar gewoon op de 13e houden? En dan inventariseren wie er precies komen. Tot nu toe niemand gehoord die het er niet mee eens is....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 19:44

Zou wel heel jammer zijn als je (weer) niet mee kunt.
En had gekozen voor de datum dat de meeste mensen kunnen. Maar als jij afvalt de 13e, komen 28-02 en 20-03 ook weer in aanmerking.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 20:46

Natuurlijk mag je ook mee.
27-03 zou evt. ook nog kunnen Maar dat is weer zo ver weg, en voor mij geldt dat hoe verder het opgeschoven wordt, hoe kleiner de kans wordt dat ik mee kan. Maar goed, als dat de rest beter uitkomt, dan ga ik gewoon niet mee.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 22:00

Ik denk dat ze 14 maart bedoelt....
Kan wat mij betreft wel, geloof alleen dat Katja en Youngster niet op een zondag kunnen. Maar andere mensen kwam het wel beter uit. Groot voordeel van een zondag is wel dat we dan bij Mobick op de boerderij kunnen verzamelen waar de mogelijkheid is om de paarden vast te zetten.
Hoewel, Mobick ga jij de 14e evt. wel mee als Rio de 13e wedstrijd heeft gelopen?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 22:14

Lijkt me trouwens het handigst om het op het weekend 13/14 maart te houden. Dan toch allemaal maar even stemmen voor de datum
Anders komt er volgens mij nooit iets definitiefs....
Ik heb helaas tot vrijdag weer geen beschikking over internet, dus zie volgend weekend wel wat het geworden is.
Wat mij betreft (maar daar hoeft natuurlijk geen rekening mee gehouden worden), liefst niet op langere termijn dan weekend 13/14 maart ,omdat het dan onzeker wordt of ik nog een paard ter beschikking heb. En bij voorkeur niet op 7 maart (mijn verjaardag). Verder ben ik vrij flexibel, zaterdag of zondag maakt wat mij betreft ook niet veel uit.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 09:28

Lage Vuursche is wat mij betreft ook prima En 14 maart natuurlijk ook Haha!
Zoals anderen al eerder aangegeven hebben, is het idd niet verstandig om met zo'n grote groep te gaa ncrossen. Mocht er ergens een mooie gelegenheid zijn, kunnen mensen die wel willen vrossen ze altijd nog even voluit laten gaan en anderen niet (*denkt aan de lunterenrit*). Regina is op het moment rampzalig en dan durf ik het ook niet aan om met haar met zo'n groep te crossen (lees geen rem, geen stuur en vreselijk dwars en bokkerig). Maar dat beest is zo vreselijk onvoorspelbaar, dus kan ook echt niet zeggen hoe ze dan zal zijn. Mocht ze wel een goede bui hebben, ben ik altijd in voor een stevig galopje Haha!
In principe pas ik me helemaal aan de rest aan, paard is toch niet te voorspellen. En ik ben allang tevreden, als ik gewoon met een gezellige groep eindelijk weer een keer (waarschijnlijk de laatste keer met haar) het bos in kan.
Tessa, als het even kan moet je wel mee hoor Maar ik snap wel dat je geen risico's wil nemen....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 11:53

Ik kan het echt niet voorspellen, helaas....
Het kan zijn dat ze nergens op reageert en als een dooie heel braaf mee loopt. Maar ze kan ook een bui hebben, dat ze dus wel heel erg reageeert op anderen. Over het algemeen wordt ze niet gevaarlijk, maar lekker rijden is er voor mij dan niet meer bij Dan heb ik gewoon de hele rit een gevecht met haar.
Wat mij betreft mag bubbels mee, als het niet te extreem is (ik heb gene zin in paarden die aan één stuk door wegsprinten), dan moeten bubbels en ik gewoon niet te dicht bij elkaar rijden. Mocht het no echt een rampzalige combi zijn, kan altijd één van de twee nog terug gaan, of kunnen we gewoon in twee groepen verder rijden toch?
Maar wat vindt de rest?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 19:29

Die van mij is dan wel een merrie, maar daar zou ik hem toch niet achter parkeren. Ervaring leert dat ze dan nog wel eens losse achterbeentjes wil hebben Bloos. Ze is verder absoluut niet gemeen hoor, en zal ook niet alseen idioot beginnen te meppen. Maar het ene paard accepteert ze iets beter achter zich dan de ander, leren andere ritten mij. Een beetje vooraan loopt ze over het algemeen ook wat lekkerder mee (vooral voor mij is dat erg prettig), maar ze past zich maar aan Haha!
Zolang Nikita maar niet in de buurt komt, die heeft een beetje foute invloed Haha!
Ik kom trouwens met trailer. Rit van een uur of 2-2,5 lijkt me prima

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 16:32

Wordt toch nog een vrij grote groep! Gezellig
Heb trouwens vandaag ontdekt dat ze dus wel kan bokken Scheve mond Ben dan ook bijna gelanceerd....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 18:43

Zal ook weet even wat van me laten horen Haha!
Halverwege vast zetten is met die van mij denk ik ook niet zo'n fijn idee Maar gewoon een rit maken, en dan kunnen we altijd onderweg bepalen of het nodig is om op te splitsen, en aan het eind evt. bij de boerin even wat eten met z'n allen.
Als de boerin dat zou willen natuurlijk, een vergoeding is wat mij betreft geen probleem.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers