Paardenvoetbal meeting?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:42

Kijk heiloo klinkt ook wel leuk qua afstand voor mij ( kan het zelfs op de fiets, niet dat ik het doe maar dat is een ander verhaal)

Ik denk alleen wel dat het voor veel mensen te ver weg is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 02:36

Luie moon *LOL* Ik denk dat dit een beetje doodbloedt, t is ook meer iets voor van t voorjaar of zomer denk ik.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 18:20

waar zijn eigelijk dat soort ballen te koop? want ik heb ze wel ooit gezien, maar die waren dan best duur..

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 22:59

Even denken hoor... Ik overweeg nu om dit in afgeslankte vorm uit te proberen. Wij hebben hopelijk binnen een maand een houten heining om ons 'bakje'. Dat is ongeveer 18x30 geloof ik, niet zo groot dus. We hebben ook niet zoveel parkeer ruimte op het terrein, dit is maar een klein pensionstalletje.

Wat te overwegen is om kleine meetinkjes te houden, er komen zeg 3 of 5 combinaties (en whatever voetvolk zin heeft natuurlijk) en we kunnen en middag met z'n vieren voetballen. Ik ben dan bereid om Rowan af en toe af te staan aan een enthousiaste-paarden bestendigde bokker.

Op die manier kunnen we op redelijk korte termijn toch een beetje voetballen, maar dan kunnen maar een paar mensen met paard komen. Die bak is echt te klein om met veel mensen te rijden, en we hebben ook geen ruimte om 1 groep te laten wachten. Dit kunnen we natuurlijk wel een paar keer doen, dan kan iedereen een keer komen.

1 grote meeting kan ik vanaf waar ik nu sta gewoon niet bolwerken. We hebben het dan over 10 tot 14 ruiters - daar hebben we ofwel een grote bak (20x60) voor nodig, ofwel een bak met heel veel erfruimte zodat we in twee groepen kunnen werken. Ik heb niet zo'n locatie, en tenzij iemand kan regelen dat we in het KNHS centrum in Ermelo of Wanroij terecht kunnen... zou ik ook niet weten waar we aan zo'n locatie kunnen komen.

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 21:56

maar wie mogen er dan meee doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 22:42

Wie een paard heeft, en vervoer lijkt me Haha! Verder is iedereen welkom volgens mij hoor. Gewoon beetje verdelen over data. Arwen, goed plan, zit er nog een beetje over na te denken Lachen

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 22:44

ja ik kan wel komen heb een paard en vervoer het lijkt me reuze gezellig *LOL*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 01:26

Ik was heel enthousiast om mee te doen, maar ik durf het nog even niet aan. Wil eerst mijn paard volledig bal-proof hebben (en dat moet kunnen, stalmaatje Annabel is het namelijk wèl Haha!) voordat ik ons in een voetbalploegje stort. Ik zit namelijk niet zo te wachten op een herhaling van het gestuiter van de laatste 'training'... Ziek

Waarschijnlijk kom ik wel kijken als er iets wordt georganiseerd. Ik doe tenslotte thuis ook maar wat, en van een demo steek je natuurlijk ook een boel op. Lachen

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 01:36

Is m'n clinic bij jullie thuis van de baan dan? *snif*

Kan je 'm niet in een paddock zetten of de longeercircel samen met die bal? als het kan samen met een maatje dat er mee speelt. Hij gaat toch een keer inzien dat het allemaal wel meevalt, hoe is hij anders ooit verkeersmak geworden?

Rowan vond het eng als de bal tegen hem aan rolde. Eerste keer dat ik het deed sprong hij een gat in de lucht en stond hij aan de andere kant van het paddock. Tijdje gereden en steeds weer gedaan. En hij werd steeds meer van "Nou, wat is dat nou weer voor onzin" en sprong nog wel weg maar ging dan weer kijken wat dat ding nou moest. En nu weet hij gewoon dat dat grote blauwe ding niets doet, al heb ik het wel een keer of 30 moeten oefenen voor hij echt niet meer opkeek.

Ik hoop dat wij gauw omheining om de bak krijgen, kan ik tenminste weer oefenen!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 01:38

Yup, dat was ik ook al van plan, om eens te oefenen in de longeerring of in een paddock. Alleen was het de laatste tijd steeds donker als ik op stal kwam, en afgelopen weekend hadden we een wedstrijd. Maar ik heb deze week wat meer tijd overdag, dus wie weet komt het er nog van. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 02:10

Snowdon blijft het ook eng vinden als de bal op hem komt afrollen. Verder absoluut niet, maar als dat ding op m afkomt... dan is ie wel weg hoor Haha! Dus dat kan je ook nog altijd houden.