Meeting ergens aan zee voor o.a. Brabanders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Meeting ergens aan zee voor o.a. Brabanders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 10:41

Het lijkt me echt zo gaaf om een keer met Kore naar zee te gaan!!!
En ik denk nog wel meer Brabanders, Limburgers of mensen die vrijwel nooit naar zee gaan?
De titel klinkt een beetje maf, maar natuurlijk zijn ook Bokkers uit alle andere windstreken welkom!!!

Ik heb nog geen specifieke datum of locatie, aangezien ik niet erg bekend ben aan de kust.


Enne, klein detail, vervoer is voor mij niet al te makkelijk te regelen, dus zijn er mensen die nog een plaatsje in de trailer over hebben? Haha! Bloos

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 12:39

Als er nog meer mensen een plekje in de trailer vrij hebben heb ik ook intresse Bloos
Lijkt me zoo gaaf aan het strand Haha!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 12:23

ALs ik al met Joris naar het strand zou gaan, dan toch echt niet in een onbekende groep Haha! Weet ik zeker dat ik een heeeeel groot stuk strand zie

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 16:51

Waar, wanneer? Ik regel nix maar mss wil ik wel mee, heel mss

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 19:19

Ik heb nog geen datum. Wil eerst zien of er interesse is!

Yavanna

Berichten: 2637
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:17

Waarom komen jullie dan niet naar Renesse, je kan je paard daar in pension zetten, en zelf op de camping van de manege slapen. Maar doe het dan wel in het voorjaar ofzo. Vanaf 15 mei mag je tussen 10 en 19 uur niet op het strand, hou daar rekening mee.

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:20

Ik denk, dat als je ergens heen wil met je paard...je toch echt vervoer moet hebben.
Als je zo afhankelijk bent van anderen, komt er meestal niks van.
Wij zijn in 2001 met rijvereniging naar zee geweest en in 2002 naar de Veluwe. Meesten hadden trailer en omdat je met velen bent valt er wat te regelen, dit komt dan weer door een vereniging.
Ik hoop het voor jullie wel...maar houdt er rekening mee.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:27

Ik heb ook zeker interesse... Tegen die tijd kan ik vast wel vervoer regelen...

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 22:02

Een trailer kan ik nog wel regelen, het is meer dat ik geen sterke auto met trekhaak heb...

En overnachten doe ik liever niet. Ik ga liever `s morgens bijtijds heen, daar een tocht maken, en dan weer inladen en terug. Daarom een strand wat niet al te verweg is, en waar je overdag op mag met paarden. En idd, vanaf 15 mei is het moeilijker, daar kwam ik dit jaar ook achter (we waren net te laat met plannen...)

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 10:26

Koortje, heb jij je E achter B dan? Kunnen we samen gaan Anders kunnen we misschien wel een veewagen huren Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:18

Moet je lid worden van rijverenigint St. Clemens. Die gaan ieder jaar naar zee. Onze rijvereniging heeft ook elk jaar een uitstapje. vorig jaar de Veluwe, maar het jaar daarvoor naar de zee, Burgh Haamstede. We moeten dit jaar ook weer achter een uitstapje aan.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:22

ik wil geen lid worden alleen maar omdat ik dan naar het strand kan...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:29

als je naar het strand wil, moet je informeren in Nieuw Vliet. In Burghaamstede is ook een mogelijkheid. De uitrijmogelijkheden zijn daar werkelijk een dikke 10 waard. MAar het personeel is er verschrikkelijk. IN het restaurant/kantine was de barmuts niet echt behulpzaam, ze liet je liever verdorsten. Bar slechte service. Als je je eigen paard meeneemt, zorg dat je zelf voert, want zij vergeten het (is de eerste avond gebeurd en onze paarden kregen naar een vermoeiende trailerrit van 3 uur en daarna een strandrit NIETS te eten en je kon niet bij het voer komen, dat was afgesloten!!), en als je er een paard wilt huren, dan ben je er ook aan, want ze zijn niet thuis.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 18:35

Als het goed is kent Griebels het verhaal van Lisiduna van mij..

Maar ehh... Ikke wil ook mee naar zee.
Graag wel in het voorjaar, ik heb geen zin om in 3 graden aan het strand te gaan rijden. En dan daarbij denk ik toch aan maart voordat ik weer op mijn paard zit. Mochten jullie voor die tijd gaan, dan kan ik helaas niet mee.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:25

Hmmm ik ben aan het denken Sando, maar kan ff geen verhaal naar voren halen. Tipje van de sluier???
He maar Tamara, als jij meegaat, en ik regel een 2paards trailer van de eigenaar van mijn pony'tjes, kunnen we dan niet saampjes gaan
Is maar een klein pony'tje die dan bij jouw grote Peru in de trailer gaat... Haha!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:26

griebels schreef:
Hmmm ik ben aan het denken Sando, maar kan ff geen verhaal naar voren halen. Tipje van de sluier???
He maar Tamara, als jij meegaat, en ik regel een 2paards trailer van de eigenaar van mijn pony'tjes, kunnen we dan niet saampjes gaan
Is maar een klein pony'tje die dan bij jouw grote Peru in de trailer gaat... Haha!


Ja, dat zou opzich wel moeten lukken denk ik.
ehh.. tipje van de sluier.... Lisiduna, met de rijvereniging naar het strand.
Rengalop enz enz.. als je zoekt op Lisiduna en dan op mijn naam kom je vast wel een topic tegen van mij en Desiree en Sandra enz.....

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:38

ga ik zo ff zoeken...

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:50

Oohh, het strand... Dat wil ik zo graag eens doen met Mack! *LOL*

Ik heb wel vervoer, maar ben daar dus niet echt bekend... Bloos
Als er een plaats en datum bekend wordt, dan kan ik kijken of ik ook meekan?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:19

Heb het gelezen Sando, ja kan me nu wel iets herrinneren over die strandrit... Groepen maken zou dus fijn zijn, aangezien ik wel zou willen crossen op het strand bijv...

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:22

Als er plek vrij is voor mij en Solide in een trailer of zo, dan wil ik ook wel van de partij zijn... Wiesje (ook van bokt) en ik zijn het in ieder geval een keer van plan als zij een 2-paardstrailer heeft. Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd, dus als ik samen met mijn paardje er kan komen dan ga ik zeker mee!!!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:45

griebels"]
Koortje, heb jij je E achter B dan? Kunnen we samen gaan Anders kunnen we misschien wel een veewagen huren Haha!
[/quote]

[quote="griebels schreef:
He maar Tamara, als jij meegaat, en ik regel een 2paards trailer van de eigenaar van mijn pony'tjes, kunnen we dan niet saampjes gaan



Overloper !! Tong uitsteken Haha! Haha!

Nee, ik snap hem al.... Ik sta dichterbij.... hihihi....

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:49

Ja ook dat! Maar strandrit gaat voor he! (wel erg he..) Wil gewoon heel graag eens met de pony's op het strand rijden... Sorry Koortje... Maar miss dat ik toch de veewagen kan huren/lenen, kunnen er meerdere meerijden Haha!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:51

En Koortje heeft nog niet gereageerd op de vraag of ze E achter B heeft, anders kunnen we zo wie zo niet samen met de trailer...

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 00:18

Nope, ik heb alleen B, overloopstertje!! Knipoog

Ik kan wel een 2p trailer regelen, als iemand anders de auto regelt die die kan en mag trekken, het liefst ook met bijpassende chauffeur! Schijnheilig

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 15:39

Hey
ik woon in roosendaal en ik zou altijd nog een keer naar het strand gaan emt mieke maar er is nooit wat van gekomen/. lijkt me echt gaaf

groetjes anouk