Meeting ergens aan zee voor o.a. Brabanders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Meeting ergens aan zee voor o.a. Brabanders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-04 10:41

Het lijkt me echt zo gaaf om een keer met Kore naar zee te gaan!!!
En ik denk nog wel meer Brabanders, Limburgers of mensen die vrijwel nooit naar zee gaan?
De titel klinkt een beetje maf, maar natuurlijk zijn ook Bokkers uit alle andere windstreken welkom!!!

Ik heb nog geen specifieke datum of locatie, aangezien ik niet erg bekend ben aan de kust.


Enne, klein detail, vervoer is voor mij niet al te makkelijk te regelen, dus zijn er mensen die nog een plaatsje in de trailer over hebben? Haha! Bloos


Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 19:19

Ik heb nog geen datum. Wil eerst zien of er interesse is!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 22:02

Een trailer kan ik nog wel regelen, het is meer dat ik geen sterke auto met trekhaak heb...

En overnachten doe ik liever niet. Ik ga liever `s morgens bijtijds heen, daar een tocht maken, en dan weer inladen en terug. Daarom een strand wat niet al te verweg is, en waar je overdag op mag met paarden. En idd, vanaf 15 mei is het moeilijker, daar kwam ik dit jaar ook achter (we waren net te laat met plannen...)

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 00:18

Nope, ik heb alleen B, overloopstertje!! Knipoog

Ik kan wel een 2p trailer regelen, als iemand anders de auto regelt die die kan en mag trekken, het liefst ook met bijpassende chauffeur! Schijnheilig

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 19:24

Zo, ik schop dit topic maar een keer flink omhoog, bedacht me vandaag ineens dat ik nog steeds wel errug zin heb eens met Kore naar het strand te gaan, en dan natuurlijk met een leuk groepje bokkers!
En nee, nog steeds geen datum en locatie, en ook nog geen vervoer. Ik zal eens wat actiever op en rond stal na gaan vragen wie er nog meer mee wil, en wie er allemaal vervoer heeft.

Zijn er vrijwilligers met nog een plaatsje in de trailer die langs Eindhoven af komen? Bloos Haha!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 19:36

Welke clinic bedoel je Griebels?
En ja, als zij ons kan helpen met vervoer, zou dat natuurlijk helemaal toppie zijn inderdaad!! OK dan! OK dan! OK dan! Overleg maar zou ik zeggen

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 14:02

Hihi, thanks!
Ik ga er idd nog steeds voor, wie helpt me met vervoer? Bloos!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 23:16

Nee ik doe het liever andersom, ik ziet niet echt aan een datum vast, kan vrijwel elk weekend. Vaak is het andersom, die en die datum kan de trailer vaak niet gebruikt worden ivm wedstrijd o.i.d.
Dus, mensen, wanneer kunnen we gaan?

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 13:32

Ok, aangezien ik dus vrijwel elk weekend kan, met name in april, stel ik elk weekend in april voor? Verward
Ja sorry, ik vind het echt moeilijk een datum te prikken wetende dat ik vrijwel elk weekend kan. Andere mensen die aan data gebonden zijn, hebben jullie voorkeur voor een specifieke dag??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers