[BM]Met alle Bokkers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tamfawn

Berichten: 169
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Amstrd.{Beyond the Woods}

[BM]Met alle Bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 19:48

Heeft er iemand zin om te gaan langlaufen deze winterperiode?
Ik alvast wel Schijnheilig Niet erg zo Paardachtig,maar Langlaufen is toch ook fun?
In de Ardennen in het Oosten van België heb je heel mooie Langlaufpistes met een aantal serieuze Hindernissen(Lekker Ups,en Hevige Downs)
Ik heb naar het weerbericht van België gekeken,en het blijkt dus dat het gaat sneeuwen vannacht daar in die kanten, en dat de sneeuw lekker blijft liggen want de temperatuur ligt rond het vriespunt.
Maar ik had eerder gedacht te gaan in Januari,vorig jaar ben ik er toen ook geweest,en toen was de sneeuw op z'n sterkst,.... Cool
Dus als er iemand enig zin heeft,en als er een aantal Bokkers meegaan,kunnen we een Busje huren ofzo en dan trekken we een dagje naar de Witte toppen op onze latten(Je kan ze daar huren hoor)

Iemand zin? OK dan! Bloos
Laatst bijgewerkt door tamfawn op 14-12-03 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt

tiamopatatje
Berichten: 79
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:23

*schopje*niemand?Ik wil wel hoor!

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 18:43

Heb wel zin, maar ik denk dat ik niet kan skien Haha!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 19:08

Ik kan ook niet skieën. Daarbij ben ik failliet en hou niet van kou

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 19:27

Langlaufen en skieën zijn 2 heel verschillende dingen...

Ik kan zelf ook absoluut niet skieën, maar langlaufen vind ik leuk en ik was er ook direct mee weg...dus niet laten afschrikken door het feit of je wel of niet kan skieën.

Ik kan zelf niet, examens in januari, en we gaan zelf waarschijnlijk in de kerstvakantie ook een keertje Haha!

tamfawn

Berichten: 169
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Amstrd.{Beyond the Woods}

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 12:24

ow wt jammer niemand anders Boos!?

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 13:20

Hey,
Ik wil wel mee hoor, maar in januari zit ik ook in examens Scheve mond !
Langlaufen is echt wel iets anders als skieen, het is veel vermoeiender (vind ik toch, want je zit niet om de 10 minuten in een liftje weer naar boven uit te rusten) maar als je de gemakkelijke pistes neemt, heb je zeer weinig hellingen enzo.
Maar euh... wij leven niet in een sneeuwzeker land hoor, en dat is ook niet in de Ardennen of de Hoge Venen het geval! Je kan zoiets echt niet op voorhand plannen. Met een beetje geluk hooguit een week op voorhand! Er zijn jaren geweest dat we in de kerst konden gaan langlaufen, andere pas in de krokusvakantie en andere jaren gewoon niet.
Ik ben even op teletekst gaan zien en momenteel ligt er geen sneeuw, misschien valt er dit weekend, maar dat is nog niet heel zeker. (Ik studeer geografie, met grote interesse in meteo Knipoog )
Iig ik weet wel een paar goede langlaufplekjes, heb één favorietje waar niet zoveel volk komt. (maar weet dus nog niet of ik dat ga verklappen, anders zit het daar binnenkort vol Haha! )

tiamopatatje
Berichten: 79
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 17:40

Haha,ik wil wel meegaan,.....Want ik woon in België en heb ieder jaar al langlaufsneeuw geweten;)
Anders dan in Eind Januari?