verrassing

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 16:00

ik heb zaterdag Karin weer eventjes gezien en op deze manier wil ik haar toch even laten weten dat ik het super-gezellig vond!

Het was maar een korte meeting, er valt ook niet zo heel veel te vertellen, behalve dat we samen hebben staan kwijlen bij de stand van Mr. Ed, en onze ogen uit hebben staan kijken, niet in het minst om de "zo-knal-oranje-dat-ze-bijna-reflecteerden-bandages" die me meteen aan Janna deden denken (sorry jan, Knipoog ) en dat ik zo heerlijk met Karin kan kletsen alsof we elkaar al jaaaaaren kennen, een soort "oude-vriendinnen gevoel", terwijl dit pas de 2e keer was dat we elkaar zagen. EN waarover? pffft over van alles! Over de kat, over de dingen bij mr. Ed, over de paarden inb het concours, over onze eigen paarden, etcetc!

Tevens heb ik natuurlijk Leysander van Prisca even bewonderd en Prisca (en later zelfs haar wederhelft Spades nog even) even de hand geschud.

Ka, ik vond het super gezellig, mocht ik weer in de buurt zijn, dan zal ik zeker weer langskomen. (nee, das gelogen, want zondag kwamen we notabene weer heel dicht langs je flatje (kon je BIJNA zien), maar aangezien we een lange reis voor de boeg hadden en de pony achterin, ben ik toch maar niet langsgekomen, grinnik!!!!)

Liefs, B

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 17:00

Jammer dat ik zo weinig tijd had anders had je zeker mijn knollie even kunnen voelen onder het zadel Lovers .

Oja je hebt marco ook nog gezien ?? Mhh dat heeft hij niet verteld de boef. Oja we hebben elkaar ook bijna niet gezien van het weekend Huilen .

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 17:07

grinnik:
met "gezien" houdt het ook praktisch op hoor!
ik stond al bij de auto en toen kwam Marco er net aan om de modem te reanimeren (en Karin erbij, grinnik, die was echt pissed over die modem, hahahahah!), dus even handje geschud, herinneringen opgehaald uit een leuke speelplaats uit "onze" jeugd, grinnik en toen ben ik weer naar "de provincie" gecrossed!

Tja, kan het hem niet kwalijk nemen, da toen 'ie je EINDELIJK weer sprak, dat 'ie er niet meteen aan dacht jou te vertellen dat 'ie mij ook nog had gezien, grinnik!

Dat wordt inhalen joh!!!! Bloos

en Leys ga ik vast nog wel eens omdet het zadel zien, geen twijfel over mogelijk!!!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 17:11

Ik heb prisca ook gezien, samen met merilyn.
Maar met zien heb je alles gezegd (ik herkende ze)
En ik heb met Puma effe staan kletsen!
en Leysander en Induna bewondert

_________________
Een paard zonder ruiter, blijft altijd een paard.
Een ruiter zonder paard, is niets meer.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marloes-joy op 2001-10-29 16:12 ]</font>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 17:16

Hahah het was een raar weekend toen ik zondag kwam moest ik weer haasten om naar Jos te kijken. Hij is de vriend van de fysio die Leys doen ze hebben een verschrikkelijk Kwijl paard. AS dinsdag komen er mensen kijken hopelijk wordt hij niet verkocht. Ze hebben hem zelf gefokt Huilen . Maar ja ik heb bedragen gehoord die zijn niet misselijk.

Marloes kom nog maar een keertje langs als ik de tijd heb dit weekend was alleen maar vliegen en springen. Maar wel super springen gezien *LOL*.

Ja Tender volgende week zondag ga ik alles goed maken met marco Lovers .

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 18:23

Ten, heb je niet eens Iduna gezien???? Bloos Karin, foei toch! Boos! Haha!

Marloes, En hoe vond je Iduna??? Lovers