diploma hekhangen:meeting groningerkeuring

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 18:54

de foto's duren nog wel ff. Plien is net bij mij vertrokken dus. dies over 2 uurtjes pas thuis.


gaaf dat de hengsten opnieuw zijn goedgekeurd. en de pass de deux ging ook erg goed. zag er erg leuk uit.
na de show zo rond 1 uur zijn wij even met een groepje (sanderijn, doree, paulien, shaienne, maaike en ik) eerst even voer gaan halen bij mijn voerleverancier (waar we marjo voor de 2e keer tegen kwamen Lachen ) dan door naar quint en cros. eerst quinto even gepoetst en foto's gemaakt. toen cros gereden. toen ik aan het rijden was ging sanderijn weer naar huis vanwege tink. volgende keer ff op cros he san!!!!!!
na het rijden hebben we de veulens gevoerd en quint en ayden en crosby (oh ja ook de geiten en de alpaca's) toen terug naar de oranjehal of kim er nog was. maar die was daar niet meer, dus naar frans toe. onderweg kwamen we ze tegen, maar goed we zouden ook loki even kijken. loki is ook een erg leuke beestje, beetje ondeugend en eigenwijs *LOL* daarna even gaan eten bij de charly, doree weer afgeleverd (en nog ff ex kijken Lachen ) en toen maaike weggebracht (shaienne was ondertussen ook al naar huis) en toen naar huis. hier nog ff gezeten met plien en die is nu dus onderweg naar huis.
al met al een leuke dag.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers