De Achterhoek-meeting !!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

De Achterhoek-meeting !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 16:02

Naar aanleiding van dit topic:

[BM] Mensen uit Gelderland/ Achterhoek???

Nu eindelijk een datum!

Het is 4 januari 2004

Waar? Bij Buster, en indien er veel trailers komen, bij kennissen in de buurt. Dat is net buiten Doetinchem, richting het 'Berger bos'.

Wat is de bedoeling? Een rit door de omgeving. Gedeeltelijk door het bos (niet overal, aangezien op veel plekken een vergunning verplicht is), en over de prachtige zandpaden! Het hangt er vanaf hoe lang de rit wordt en hoe hard er gereden wordt aan wie en welke paarden er mee gaan.

Wie mogen er komen? Alle Bokkers en alle andere mensen wie het leuk vinden. Je mag je paard meenemen (dat is natuurlijk het leukst), maar je kan ook met de fiets mee, meelopen of gewoon 'thuis' bij de stal blijven.

Wie zijn de organisatoren? Shanna (Shanna16), Laura (Pasha -> de bedenker) en ik, Nadia.


Zo gauw er weer meer info is krijgen jullie het hier als eerste te horen!


[Edit Karin 6/1] datum aangepast in kalender [/edit]

Annash
Blogger

Berichten: 26509
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 16:07

yup, ik wist het natuurlijk al (ja organisatie he Tong uitsteken)

maar ik vind dat het errrug duidelijk is!!! toppie Nadia!!

Annash
Blogger

Berichten: 26509
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 16:27

dusssss

WIE KOMT???

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 17:04

Hoe hard er gereden word? Ik lees dat er fietsers meegaan dus zo hard zullen we niet gaan toch??

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 17:14

Nou, de paarden die willen racen (en ruiters...) kunnen natuurlijk altijd hard gaan en weer omkeren om de fietsers bij te halen!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 17:21

Jooooooohhhhhhh Zekerssssss Ik ben van de partij!!!!!!!!!
Haha!:D:D::D:D:D

En kan ik eindelijk mensen meeten Haha!

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 17:37

Ik wil wel maar zie dat racen niet zo zitten, ben met de tukkerrit meegeweest en dat ging er ook van. Mijn merrie is 5 maanden drachtig dus.

Hoe lang gaat de rit ongeveer duren???

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 17:54

Dat ligt er een beetje aan wat iedereen wil...
In een half uurtje kan je daar al leuk rijden, maar we kunnen ook 3 uur gaan rondtrekken bij wijze van...
En racen hoeft niet, maar als er een groepje is die dat wil, en de anderen wie dat niet willen gaan dan niet venzelfsprekend mee, kunnen we altijd een middenweg vinden toch?!
Er wordt in ieder geval goed geluisterd naar wat men wil; het moet zo veilig mogelijk zijn!

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 18:05

ok Haha! Tot wanneer kan ik me aanmelden?? Moet even wachten hoe het gaat met mijn werk.

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 18:08

Pasha? Shanna? Wanneer willen we weten wie er komt?
Tot 30 dec. aanmelden?

Annash
Blogger

Berichten: 26509
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 19:46

Buster schreef:
Pasha? Shanna? Wanneer willen we weten wie er komt?
Tot 30 dec. aanmelden?

helemaal goed OK dan!

DUS :

UITERLIJK 30 DECEMBER AANMELDEN VOOR DE MEETING!! in dit topic of per pb, we maken wel ff een lijst!

zet er wel ff bij of je met of zonder paardje komt, ivm de rit en de groepen! ook of je hard wil/kunt!!

nou tot dan *LOL*

Shanna

samirah

Berichten: 1145
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 11:43

Lijkt me leuk moet alleen vervoer regelen en zorgen dat ik vrij ben. Ik heb een braaf paard maar ben niet iemand die hard gaat scheuren.

Annash
Blogger

Berichten: 26509
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 11:44

samirah schreef:
Lijkt me leuk moet alleen vervoer regelen en zorgen dat ik vrij ben. Ik heb een braaf paard maar ben niet iemand die hard gaat scheuren.


wordt echt rekening mee gehouden !!! Knipoog

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 11:51

samirah schreef:
Lijkt me leuk moet alleen vervoer regelen en zorgen dat ik vrij ben. Ik heb een braaf paard maar ben niet iemand die hard gaat scheuren.


Haha! Ik ook niet. Wil best een galopje maken maar dat racen vind ik niks. Ben dus gelukkig niet de enigste OK dan!

Annash
Blogger

Berichten: 26509
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 12:11

tinkiebel"]
[quote="samirah schreef:
Lijkt me leuk moet alleen vervoer regelen en zorgen dat ik vrij ben. Ik heb een braaf paard maar ben niet iemand die hard gaat scheuren.


Haha! Ik ook niet. Wil best een galopje maken maar dat racen vind ik niks. Ben dus gelukkig niet de enigste OK dan!
[/quote]

dus je komt???? Haha!:D:D:D dan zijn we dus met 5 al Tong uitsteken

Wentos

Berichten: 3021
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: De Achterhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 12:20

Ik kom ook, het is alleen nog even afwachten of ik met de fiets kom of te paard, maar dat laat ik zo snel mogelijk weten.. Haha!

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 12:50

Als ik en mijn tinkertje ook welkom zijn Haha! graag *LOL*

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-03 13:32

Oké dan; volgens mij wordt het een super-leuke meeting!
En natuurlijk is iedereen welkom !!!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 17:56

Jaaa zekerss mensen!!
en met dat racen komt allemaal goed hoor!!
ik bedoel als er wat willen, dan kunnen die toch gewoon een zandpad ingaan en de rest blijft dan even wachten of stapt gewoon rustig verder, dan is geen probleem Knipoog

samirah

Berichten: 1145
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 23:29

Fijn dat er rekening mee gehouden wordt, zo kan het voor iedereen leuk zijn. Ik heb een redelijk jong beestje dus vandaar liever nog niet scheuren. Zijn er nog lieve bokkers die mij en m'n paard tegen vergoeding vanuit Winterswijk willen halen en weer terugbrengen? Het is een braaf paard op de trailer, je hebt er niks mee te doen .

Dan zou het voor het paardje en mij makkelijker zijn om te komen.

Annash
Blogger

Berichten: 26509
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 11:22

samirah schreef:
Fijn dat er rekening mee gehouden wordt, zo kan het voor iedereen leuk zijn. Ik heb een redelijk jong beestje dus vandaar liever nog niet scheuren. Zijn er nog lieve bokkers die mij en m'n paard tegen vergoeding vanuit Winterswijk willen halen en weer terugbrengen? Het is een braaf paard op de trailer, je hebt er niks mee te doen .

Dan zou het voor het paardje en mij makkelijker zijn om te komen.


k heb helaas geen rijbewijs Clown anders had ik het zelfs gratis gedaan... tis tog voor bokt he Knipoog

k zal ff voor je mee kijken! woont er niet toevallig in winterswijk nog een bokker die ook komt met een 2 paards trailer???? Lachen

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 11:41

Shanna16"]
[quote="samirah schreef:
Fijn dat er rekening mee gehouden wordt, zo kan het voor iedereen leuk zijn. Ik heb een redelijk jong beestje dus vandaar liever nog niet scheuren. Zijn er nog lieve bokkers die mij en m'n paard tegen vergoeding vanuit Winterswijk willen halen en weer terugbrengen? Het is een braaf paard op de trailer, je hebt er niks mee te doen .

Dan zou het voor het paardje en mij makkelijker zijn om te komen.


k heb helaas geen rijbewijs Clown anders had ik het zelfs gratis gedaan... tis tog voor bokt he Knipoog

k zal ff voor je mee kijken! woont er niet toevallig in winterswijk nog een bokker die ook komt met een 2 paards trailer???? Lachen
[/quote]

En ik heb geen trailer...
Maar ik zal voor je opletten, of er iemand is wie dat wil doen!
Om met je paardje rijdend helemaal hiernaartoe te komen is inderdaad ook niet de handigste oplossing hè...!

Nog even een mededeling, ik merkte dat er wat verwarring over bestond:
In het vorige topic stond iets over de boerenkoolrit, dat is dus nu als aparte meeting verder gegaan. Deze meeting kost niks, je kan dan zelf eten meenemen, en er is ook genoeg in de buurt om vette hap of wat dan ook te halen!

pacster

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 14:08

ik ben ook van de partij!!! met impact.. maar onze auto kan maar een eenpaards trailer trekken.. sorry samirah.. ben een beetje nieuwsgierig maar gaan er nog meer mensen mee die western rijden.. of ben ik de enige..??

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 16:04

Ik heb op Buster wel een westernzadel liggen; haha!

samirah

Berichten: 1145
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 12:23

Iedereen bedankt voor het meedenken. Helaas zijn er hier weinig bokkers, de enige die ik ken is tevens mijn bijrijdster. Een trailer zou eventueel nog wel te regelen zijn, maar een auto met chauffeur is wat lastiger. Ik ga het in ieder geval proberen, wil namelijk graag m'n paardje laten zien aan de bokkers in de buurt. Knipoog

Met mira rij ik eigenlijk engels maar ze kan ook een beetje western gereden worden. stops zijn haar favoriete bezigheid als ze los in de bak loopt Haha!