Elles' "verslag van de dag"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 10:43

Nou, even kort mijn impressie van deze dag:

's Morgens eerst de PC aan, om te kijken of er nog bijzonderheden waren op Bokt v.w.b. de rit. Nog even telefoonnummers met Marije uitgewisseld, je weet maar nooit (zou echt wat voor mij zijn om onderweg ergens te stranden)!! Dus ik stond netjes om half tien bij de bushalte, Riette en Marije zouden mij op het station oppikken. En inderdaad: de bus kwam niet... Marije gebeld, zij hebben mij ergens anders opgepikt. Toen naar het station, waar de rest ook al stond. Bij Knollegruun deed de eigenaar zijn uiterste best om iedereen op het juiste paard te krijgen. Kitty helemaal heppie, die kreeg dat bonte beest onder d'r kont. Ik roep bij dit soort gelegenheden nooooooit dat ik kan rijden, dus kreeg ik Berta. Dat klonk goed! En inderdaad, Berta deed precies wat ik verwachtte: he-le-maal niks! Ze baggerde overal in een gelijkmatig tempo doorheen, keek nergens naar, sprong niet opzij... echt wat voor mij. Dat rijmt! Wel weer even zwaar wennen, zo'n Engels zadel. Die rare bungelbeugeltjes, daar heb je toch niks aan! Maar na drie kwartier had ik het wel weer te pakken. Het went ook best wel weer snel... Veel water gezien en veel modder. Ik weet nog steeds niet wie verantwoordlijk is voor die enorme moddervlekken in m'n rijbroek. Volgens mij heeft die bonte modder naar me geschopt, maar Joleen is ook verdacht... Afgezien van een lichte spierpijn in de schouders heb ik er verder niks aan overgehouden Cool !!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:45

Hahaha, heb niks gedaan! Echt niet!! Schijnheilig Het was Junior!! *LOL*

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:49

Volgens mij was het orlando! Dara heb ik ook naast gelopen in draf, en dan krijg je echt de volle laag Haha!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:49

makkelijk he, dat afschuiven!

Maar volgens mij hebben alle paardjes flink gespetterd. dat kon ook haast niet anders!

Elles, hoe was dat huis in Arnhem?

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:58

Oh oh... geef Orlando maar weer de schuld.
Die topper zou toch nooit sputteren met water? Schijnheilig Daar is hij veel te braaf voor...

Okee, oke, niet martelen, ik geef toe... Orlando plonste wel behoorlijk in het water en de sputters vlogen toch wel aardig in het rond...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 11:09

Elles ik vond dat je supernetjes zat, gewoon een dressuurruiter! Lachen
Wel fijn dat je zo snel kon omschakelen!

En mensen, hebben jullie de speciaal voor de boktrit aangeschafte rijbroek van Elles wel bewonderd????? Tong uitsteken

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 11:45

He, dank je wel! Wat een compliment! (*Bloos*) Dan hebben die western-zitoefeningen van de laatste weken toch wel effect gehad! Ik zit al 12 jaar als een natte krant namelijk.... Haha!

En die rijbroek pilt nu al... moet vandaag nog even een "donder-mailtje" schrijven naar de fabrikant van dat ding. Na een maand verwacht ik dat, niet na 2 uur... Frusty