Boktgymnastiek te paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 21:37

Hihi... beetje in het kader van de bomen van Amulet...

Ik moet zeggen dat ik dit een hele leuke manier van gymnastieken vond. Rekken naar links, rekken naar rechts, weer naar links, weer naar rechts.
Af en toe naar voren om hem meer teugel te geven zodat hij met zijn neus door het water kon...

Vinden jullie het leuk om over een tijdje nog eens een vervolg van het gymnastieken te paard te doen? Misschien wel in een westernzadel (toch Elles?)

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 21:54

Yep!!

Zoals ik in mijn verslag eindigde: we moeten toch eigenlijk zien dat we dit forum in stand houden!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 21:56

Ja maar er zijn ook nog een paar rolletjes foto's op komst dus tot die tijd moet het forum blijven natuurlijk!

Een westernrit lijkt me ook heel leuk, of een rit bij Rijmaaran, zodat idd een huifkar mee kan voor mensen die niet willen rijden.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 23:59

Inderdaad.. echte gymnastiek.. ik begin de spierpijn al te voelen.. en ja.. bij mijn bijrijdpaardje lag iedereen in een deuk van alle verhalen! *LOL*

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 01:29

Haha, maar Sandra, voor jou was het nog extra gymnastiek. Hoe kom ik op dat paard en er weer af? Dat ging naar mijn idee toch best wel goed, toch?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 01:57

Gelukkig heb je het niet gezien.. Lachen Ik ben er inderdaad op gekomen. Kreeg mijn voet maar niet in de beugel.. moet nog wat rek en strek oefeningen doen Lachen dus ja, dan maar nóg langer maken Knipoog
Nou Propala nog.. ben bezig foto's te scannen.. dus die staan er zo ook op Lachen

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 11:00

Waarom heeft nou niemand daar foto's van gemaakt? Haha! Ik heb het niet gezien...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 11:02

Net te laat: <br>Afbeelding<br>
Maar hier heeft ze net zichzelf erop gehesen nadat ze de beugels 4 gaten langer had gemaakt Tong uitsteken

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 13:22

Tja, ze voelden het gewoon aan dat ik moest gaan oefenen... Vandaar dat ik Jolly mee kreeg *LOL* Wat nu resulteerd in ernstige spierpijn in mijn rug en armen/schouders. Dit door het vele bukken, rukken en trekken. Knipoog
Ook nog wat pijn in mijn liezen en kuiten, maar vergeleken bij die andere pijn stelt deze niets voor Lachen