Meeting Den Haag (vervolg)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 11:51

Misschien kunnen we bij de strandrit beter nog iets meer in het voorjaar gaan? Als ik me goed herinner was de koude de voornaamste reden om geen strandrit te houden, dus dan heeft het in januari ook niet veel zin *bibberbibber*

Bij een strandrit moet ik alleen waarschijnlijk ook een paard huren, ligt eraan of ik ook op 'mijn' paard kan!

patricia!! er zijn al een eerder meetings in zh geweest hoor, gemist denk ik Haha!



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:01

ik stel voor in de eerste vakantie in februari

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:56

Misschien een poll maken? Wil ik wel even doen, maar wat zijn de precieze plannen? Misschien 's ochtends een buitenrit maken en dan ergens een -niet al te dure- lunch ergens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 22:02

moet eerlijk zeggen dat ik nog niet weet of ik daarvoor al kom. Ik bedoel, de bedoeling van een boktmeeting is toch juist dat we elkaar een beetje leren kennen? dan kan het net zo goed in 1 keer, vind ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 09:06

Goed, ik stel voor de meeting in de vakantie te houden, ik kan alleen de 26ste en de 27ste niet, ivm mijn verjaardag en de stille tocht (iedereen komt dan toch ook he> Is tenslotte ook in den haag)

Op die meeting kunnen we;
een strandrit maken met eigen en/of gehuurde paarden en daarna wat gaan eten/drinken, of naar de film. Alles natuurlijk wel op eigen kosten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 09:21

ik had het wel al over februari he! maar een latere datum is wat mij betreft ook prima hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 20:07

zondag weet ik ook niet of ik kan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 20:36

gijsenkim schreef:
zondat ga ik bij Tyrza kijken in Roozendaal


moet ze wedstrijd rijden dan?


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers