Ik wil ook eens iets regelen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 20:22

Spijtig dat ik in Belgie woon maar toch zou ik jullie eens willen uitnodigen wat denken jullie daarvan? Ik heb 2 grote weides en vlakbij een militair domein waar je zalig kan wandelen!

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 20:25

Hmmm, volgens mij kun je gewoon met je paard naar Belgie crossen, dus ik zie het probleem niet zo. Waar is het ongeveer in Belgie? Als ik weer auto kan rijden, ben ik graag van de partij.

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 20:43

Ik woon gelukkig in het noorden van Belgie zo'n 45 min van Eindhoven.

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 08:54

Ik ga misschien al naar Belgiƫ, jumping Mechelen *LOL* Ben je daar ook?

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 12:29

Vorig jaar was ik daar (groom van een springruiter, die meedeed, fijn daar in Mechelen op de rug van een paard zitten en Anky zien passeren met haar paard) Dit jaar weet ik niet zeker maar ik zal dan wel iets laten weten.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 16:49

Ik hoop ook (met Luna) mee te kunnen naar Mechelen.
Maar goed, dat is in december, dat duurt nog wel even.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 14:49

Ik vindt het zo grappig dat jullie buitenrijden wandelen noemen. Wij hadden een keer een paar dagen een Belgisch meisje op stal en ik moest eerst drie keer nadenken voordat ik wist waar ze het over had. Maar lijkt me wel leuk....... Zal wel niet haalbaar zijn voor mij vermoed ik haha.

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 15:45

Zeg Lientje, waar in Limburg woon je ergens. Ik ben zelf pas van Lommel naar Meeuwen-Gruitrode verhuisd. Ik woon dus ook in Belgiƫ. Haha!
Hoe heet het plaatsje waar je woont? Misschien is het inderdaad wel eens leuk om een boswandeling te organiseren bij ons in de buurt. Het Gruitroderbos leent zich daar uitstekend voor. Je kunt er echt kilometers lang wandelen zonder iemand tegen te komen. Op mijn favoriete route maak ik ook wel eens een pitstop bij een kroegje midden in het bos waar je je paard lekker kan parkeren en dan binnen wat gaan drinken.
Dus, laat maar es wat weten. Voor diegene die geen pony heeft of geen kan meenemen ik heb er nog eentje over die meekan. Je moet wel een beetje kunnen rijden, het is nl een pittig hengstje van 1.22m. Heb alleen geen zadeltje voor hem.