Puck en Geral gemeet :))

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 20:23

ach ja, een paar dagen geleden hebben wij ( julke naoompje en ik ) puck en geral gemeet *LOL*

was Super leuk, als eerste zijn we naar puck gegaan en hebben haar paardjes lekker op de wei gezien Lachen Maar voordat we bij Puck waren Schijnheilig
zijn we bijna in een sloot beland en konden het eerst echt niet vinden ( ja jul wilde de file ontwijken Koe )

Oke daar, zagen we 3 HELE lieve doggies, Sander beetje bang maar wel lief, Noortje een super leuke combi tussen een.... en een teckel ?? ook heeeeel lief. En dan Puck een Aaijunk eerste klas *LOL*

daar ff lekker uitgepuft en een HELE leuke woonkamer, en een mega rustig weggetje voor de voortuin, zijn we naar Geral gereden.

En daar mocht ik op Misty rijden *LOL* Ach ja ik met mijn MEGa konditie Schijnheilig kreeg er niet aan het lopen zoals ik het wilde, maar wel een super fijn dier *LOL* ( de knoppies kon ik niet vinden *LOL* )
En hebben we bij Geral nog ff de stallen gezien en de stalduif. De andere snoeppies van der.

en toen daar na binnen toe, en ja hoor naoompje en ikke cola leuten, en me ma groene thee.

Tegen etens tijd weer naar puck en daar hebben we een soort goulash gegeten die echt wel lekker was. Toen ff de paardjes binnen gezet, en de hondjes gegaaid. En daarna weer na Limboland toe *LOL* Pling

T was echt heeeeel leuk *LOL*

groetjes Lara

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 07:29

Ha ha het was mega leuk, he Lara.
Doen we nog een keer toch.
Misty vond het maar vreemd al die lui op haar rug, is ze niet gewend, ha ha. Goed voor haar dus.

Tot de volgende keer, groetjes aan Jul en Naoom

doei doei
Geral