is het jullie niet opgevallen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

is het jullie niet opgevallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 23:34

dat er een halve zool met een groene jas en een knal roze tas met www.bokt.nl erop rondliep? Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

assie

Berichten: 9490
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:41

Ja heus wel, maar ik durfde niet bij je te gaan staan... Roze staat niet zo mooi bij m'n blauwe ogen Schijnheilig Knipoog

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 00:03

Is julie niet een klein vag kind opgevallen met een knal-oranje jas, en met een absoluut-niet-bijpassende-rode-tas zien rondlopen.
Enne GillyZidane kan goed dat ik jouw gezien heb, heb wel een groene jas met roze tas zien rondlopen..

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 18:24

maartjuh schreef:
Is julie niet een klein vag kind opgevallen met een knal-oranje jas, en met een absoluut-niet-bijpassende-rode-tas zien rondlopen.
Enne GillyZidane kan goed dat ik jouw gezien heb, heb wel een groene jas met roze tas zien rondlopen..

aaaaah ben gesignaleerd alarm alarm alarm

ehm ik denk dat ik oranje blind was gister Schijnheilig

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30651
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:17

Welke dag? Ik heb jullie beiden niet gezien.
Hebben jullie mij niet gezien met een blauwe jas met Nesses Welsh Cobs erop? Ben ook klein.

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 20:21

ik liep op zondag rond...
ik heb wel erg op jassen met opschriften gelet... maar kan me zo niet herrinneren je gezien te hebben.. wel de show gezien Haha!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30651
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:51

Ik liep wel met jas met opschrift.
Wel leuk dat je de show gezien hebt! Dat is ook leuk. Heb je mijn verzorgpony gezien, die ik meerdere keren per week rijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 02:30

GillyZidane schreef:
dat er een halve zool met een groene jas en een knal roze tas met www.bokt.nl erop rondliep? Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig


ja Ik heb jou zeker gezien gistere! Cissie en ik waren er zondags en op een gegeven moment zat ik daar iemand lopen met een roze tas en toen ik naar die tas keek zag ik dat er een bokt logo op geplakt was. Maar ik dacht nog sja dan moeten we iedereen aanspreen Tong uitsteken Haha!. Maar het was wel erg leuk opgezet dit jaar. Veel mooie stands gezien en de paarden waren ook erg leuk!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:44

Waar haal je dan zo'n bokt logo vandaan?

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:46

GillyZidane schreef:
dat er een halve zool met een groene jas en een knal roze tas met www.bokt.nl erop rondliep? Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig



die halve zool is me zeker opgevallen ze ging zelfs op een gegeven moment naast me zitten haha. Tong uitsteken Ik wa seerst ook nog van plan om het op me tas te plakken maar dat heb ik toch maar niet gedaan!

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 20:21

maartjuh"]
Waar haal je dan zo'n bokt logo vandaan?
[/quote]
ik heb hem gewoon groot uitgeprint en een beetje bijgekleurd zodat ie duidelijk werd Knipoog
[quote="[***] schreef:
ja Ik heb jou zeker gezien gistere! Cissie en ik waren er zondags en op een gegeven moment zat ik daar iemand lopen met een roze tas en toen ik naar die tas keek zag ik dat er een bokt logo op geplakt was. Maar ik dacht nog sja dan moeten we iedereen aanspreen

erg slim! ik bijt af en toe *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 14:41

[quote="GillyZidane]
erg slim! ik bijt af en toe *LOL*[/quote]

Hahaha Haha! ach t was wel gezellig toch daaro? ben je nog wel veel mensen tegen gekomen van bokt? Tong uitsteken

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 16:34

[***] schreef:
[quote="GillyZidane]
erg slim! ik bijt af en toe *LOL*


Hahaha Haha! ach t was wel gezellig toch daaro? ben je nog wel veel mensen tegen gekomen van bokt? Tong uitsteken
[/quote]

ja was zeker gezellig! heb verder niet echt reacties gehad van mensen van bokt. zo eng ben ik toch nie? Schijnheilig
heb nog wel veel bokkers gezien..... maar weet ze niet allemaal meer Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 19:35

ik zie nu ineens ede achter je woonplaats staan! lekker dichtbij Knipoog haha kunnen we altijd nog een keermeeten Knipoog

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 20:37

[***] schreef:
ik zie nu ineens ede achter je woonplaats staan! lekker dichtbij Knipoog haha kunnen we altijd nog een keermeeten Knipoog

ja idd!
komt vast wel een x Schijnheilig