clinic door een topspring- of sgw-ruiter

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 08:52

Oeps, kom nu pas deze link tegen. In het vorige topic had ik ook een reactie geplaatst.

Mocht er een springclinic worden gehouden houd ik mij van harte aanbevolen. Afstand is geen bezwaar. Tja Wout jan vd Schans/Roelof Bril/Eric vd Vleuten/Piet Raymakers. Ik kwam zelf op de Schroder broertjes, maar die zitten wellicht voor de rest van bokt te ver weg de stal ligt in Lochem Gelderland omgeving Apeldoorn-Zutphen.



Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:41

Ik bedenk met net dat ik nog een connectie heb die HEEEEEEEEL misschien wel eens kan navragen of Dermott Lennon (je weet wel) niet een clinic wil geven. Ik denk echter niet dat zo'n clinic geschikt is voor groen/b-niveau.
Dermott zit denk ik wel vrij centraal, hij heeft zn paarden op stal staan bij Jurgen Stenfert in Bemmel.
Ik zal eens even kijken of er wat te regelen valt namens Bokt.

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 16:00

Even een schopje, is er nog animo voor een clinic/les springen?

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 08:24

Wat vinden we van Gert Jan Bruggink, als ie naar een centrale plaats in NL wil komen?

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:33

Ik tel op dit moment 5 mensen die geinteresseerd zijn in een springclinic/-les. Ik denk dat als ik het kan regelen de kosten voor die 5 mensen wel hoger zijn dan als we meer mensen kunnen mobiliseren!

Misschien dat we dit topic tijdelijk mogen verplaatsen naar VmR of zo om meer mensen te werven?

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 14:55

Ik ben er mee bezig, heb net een mailtje gedaan naar Emile Hendrix!! Cool

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:49

hihi, nee helaas nog geen reactie teruggehad!! Huilen

Ik heb Franke Sloothaak ook gespamt Schijnheilig , wie niet waagt wie niet wint moet je maar denken. Het zal je maar gebeuren dat Franke bereid is tot een les/clinic OK dan! Bloos! OK dan!

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 11:06

Bokksters en Bokkers (natuurlijk), ik ben al met verschillende mensen bezig, maar het is erg moeilijk om een "bekende ruiter" nu te boeken. Bij de meesten is het Ja, is goed, maar ik kan pas na de OS in Athene!!! Tja en zolang kan Bokt natuurlijk niet wachten!!

Ik spreek Gert Jan Bruggink hopenlijk zondag nog en zal even heel lief kijken en vragen of hij dan wil.

Erik Naberink heb ik begrepen is wel beschikbaar, wat vinden jullie van hem? Hij heeft ook een site www.naberink.com

Ik hoor graag weer van jullie!

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 11:18

Oh ja, iemand alvast een goed idee voor een locatie?

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 08:26

Nou, ik heb voor 98% Gert Jan Bruggink voor ons geregeld. Ik moet hem alleen nog even bellen voor de kosten en natuurlijk een datum en plaats!

Welke richting moet ik gaan denken, rond Nijmegen oid? Als iemand uit die buurt nog een leuke plek weet voor de clinic graag even melden!

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 10:50

Het wordt een springclinic. Nijmegen eo mag heel breed gezien worden. Ik ben op zoek naar een locatie die voor iedereen een beetje fatsoenlijk te bereiken is met auto en trailer.

Dus mensen als jullie een mooie locatie weten..........

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 08:32

Reddytobias, hartstikke fijn dat je even een rijtje voor me hebt gemaakt, was ik nog niet aan toegekomen. OK dan!

Ik denk dat we het beste een B/L groep en een M/Z/ZZ groep kunnen maken

Stal Groenendaal is zeker een mooie locatie, ik zal even contact opnemen als GJB een datum heeft waarop hij kan!

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 12:51

Als ik een datum heb zal ik die hier plaatsen en kan men zich "definitief" opgeven. De locatie in Bunschoten lijkt mij perfect, maar ik kan pas wat regelen als ik een datum heb. Haha!

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:12

Ratjetoe hangt even van het paard zelf af, anders M/Z groep Knipoog

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 08:30

Hihi, ouders ook altijd!! Tong uitsteken

Laten we het maar op regio Utrecht houden! Dat is voor iedereen het beste bereikbaar! OK dan!

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 08:48

Ik zal het met GJB overleggen. Hij is nu op concours in Neumunster en heeft dus even geen tijd voor ons. Als ik meer weet horen jullie het!

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 08:14

Haha, wat een enthousiasme, geweldig het wordt volgens mij een erg leuke dag!

Ik heb GJB nog niet weer gesproken, uiteraard horen jullie het gelijk als ik meer duidelijkheid heb!

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 13:08

Wat een enthousiasme van iedereen. Excuses dat ik even niet online meer was druk druk druk!!

Ik ga GJB vanavond nog even weer bellen, ik heb van hem verder nog niet iets weer gehoord, maar ga er maar vanuit dat het niet echt op korte termijn wordt ivm wedstrijden in binnen en buitenland die natuurlijk voor gaan. Knipoog

Ik zal het hier direct melden als ik meer info voor jullie heb!

Ik zal ook even navragen of hij een ponygroep "wil" Lachen doen

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 15:43

Mensen die mooie foto's komen maken moeten er ook zijn Margon, anders hebben we helemaal geen aandenken!! Schijnheilig OK dan!

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:36

Jaaaaaaa, en daar is Ratjetoe weer boven water!!!!!

Ik ben helaas nog niet aan het bellen toegekomen, ik ben blij dat ik nu dit berichtje weer kan typen!

Ik ben zo ziek geweest als een hond en zal jullie de details besparen Knipoog Wel een hele goede afvalmethode! Tong uitsteken

Ik ga me vandaag/morgen weer voor de volle 100% inzetten voor Bokt!

Jullie horen dus weer van mij!

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 08:21

Ja ik ben er nog, alleen heel erg druk, dus niet meer zoveel tijd om te bokken maar het is weer even tijd voor een update. Ik heb zn voicemail ingesproken en ook nog met zn vader gesproken, hij heeft het op dit moment erg druk met de wedstrijden en een aantal nieuwe paarden ( ze waren nog in Dld op concours) maar hij belt me er over terug. Als ik hem niet voor de 25e maart heb gesproken loop ik even naar hem toe in Den Bosch!

Ik ben er dus echt mee bezig maar het kost even wat tijd Knipoog

Tja Anne van Vulpen is ook een hele goede, we kunnen ook kijken wie er het eerst beschikbaar is?

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 09:52

Ja, daar ben ik eindelijk weer, we zijn aan het verbouwen in het "nieuwe"huis en daar heb ik geen internet dus moet ik verplicht op het werk internetten!! Tong uitsteken

Ik heb GJB eindelijk in Den Bosch gesproken en hij ziet er helaas toch vanaf ivm tijdgebrek! Huilen

Ik heb eventueel Willem Greve ook nog, maar die kan alleen door de week in de avonduren vinden jullie dat wat?

Als men nog iemand anders op het oog heeft (die ook tijd heeft) hoor ik het graag!

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:45

Ik lees ook Anne van Vulpen, wellicht iemand die haar persoonlijk kent?(is altijd wat makkelijker afspreken)

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 12:25

Miss_Petit/Margon,

ik weet niet hoe vaak jullie haar spreken/zien maar wellicht dat je haar eens kunt polsen of ze ruimte/zin heeft?

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 07:32

Richtje je hebt helemaal gelijk! We moeten eerst een ruiter/amazone hebben die tijd heeft!!

Ik vind zelf door de weeks ook niet heel geschikt, maar als we echt niemand anders kunnen vinden zou het een optie zijn.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers