Wintersport!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 21:22

Kijk, het zit zo..
Ik zit mezelf nu al weken te vertellen dat ik zo zielig ben dat ik vorig jaar niet geweest ben en nu eigenlijk wel weer heel graag wil (nee niet verwend... Schijnheilig )
Nu dacht ik, er zijn vast meer bokkers met dit probleem, dus laten we "De Grote Boktwintersportvakantie"(ik droom daar echt van *LOL* ) gaan realiseren,Dorée.
Spui je plannen op Bokt!!
Dus is er iemand die heel graag op wintersport wil, niveau maakt natuurlijk niks uit, en weten jullie nog niet hoe en met wie etc. dan gaan we gewoon met z'n allen! Pling
Goed plan, niet?!!
Ik weet wel goedkope reisorganisatie... ben ik vorige keer ook mee geweest, vet gezellie!
En ik wil het desnoods ook allemaal wel regelen enzo (hoezo lui?? Schijnheilig )
Jeuh, ik heb er nu al zin in!! Maar dan moeten er natuurlijk wel mensen meegaan!!! "Want dan wordt het pas echt feest" zoals Hans teeuwen altijd zo leuk zegt.... Party!! Party!! Party!! Party!!

_________________
Of toen die avond aan het strand
geen idee meer hoe ik daar ooit was beland...
<font color=red>*Acda en de Munnik*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-10-17 21:28 ]</font>

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 08:40

Welke reisorganisatie is dat? Wij gaan al met een groep, maar moeten nog even verzinnen met welke organisatie en waarheen!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 08:59

ik was ook al van plan om op wintersport te gaan maar weet nog niet of ik met de vriendengroep ga of niet. als ik niet met de vrienden ga is het misschien wel leuk. ik zal het binnenkort laten weten. en er moeten natuuurlijk wel meer bokkers mee gaan.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 09:21

Ja! Idd wel meer bokkers! Maar de reisorganisatie was Sportura. Heel rielekst en heel goedkoop (althans naar Frankrijk, weet niet hoe het is in andere landen, maar Frankrijk is sowieso het best!)
Ik geloof dat ik vorig jaar voor de reis met app. en skipas en een voedselpakket iets van 750,- kwijt was! Niet echt duur dus!
en dat was in Val Thorens in Frankrijk (is onderdeel van Trois Vallees en dat is grootste aaneengesloten skigebied ter wereld..!!)

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 09:59

nee geen goeie idee van je
wij bokkers willen onze paardjes niet in de steek laten.

maar wat dacht je van een dagje langlaufen in winterberg hebben we ook met school gedaan
ECHT LAGGE

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 10:12

ik mag nie van me ouders, hehe... ben nog maar 14 (zondag 15, yeah!)
maaruh wij zouden ook gaan langlaufen maar het ging niet door Boos!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 10:24

Citaat:
Op 2001-10-18 09:59, schreef Shaienne:
nee geen goeie idee van je
wij bokkers willen onze paardjes niet in de steek laten.

maar wat dacht je van een dagje langlaufen in winterberg hebben we ook met school gedaan
ECHT LAGGE

Maar vakantie heb je nodig!! Is ook beter voor je paard, want dan ben jij uitgerust en dan heefttie meer aan je!!
En langlaufen is heeeel saai!! Maar je kunt daar vast ook wel snowboarden! Maar winterberg is in verhouding wel heeeeel duur!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 11:01

Citaat:
Op 2001-10-18 09:21, schreef Dorée:
Maar de reisorganisatie was Sportura.


Daar ga ik dus niet mee op wintersport! Zeer slechte ervaringen mee!!! Maar fijn dat bij jou wel alles goed geregeld was. Ski&Surf is trouwens goedkoper, voor 650 inclusief alles naar La Plagne en dat was wel in orde allemaal.

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:09

Ik ga van de winter al op vakantie Haha!
Maareh.... Ik zou ook dolgraag met jullie op vakantie willen(over 10 jaar ofzo) haha, mijn ouders laten me echt niet gaan, nu! Ik ben 12 Boos!

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:33

naar val thorens voor 750 piek. dat is ongeveer de duurste plek om heen te gaan en het was echt maar 750 piek jeetje, ben geloof ik ook wel geinteresserd dan Tong uitsteken

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:38

nee veels te duur joh

wat dacht je van Center Parcs daar heb je een kunstskibaan

en dan gaan we met zn allen in een huisje, das gezellie!!!!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 14:37

Jaaaaa! Met zijn allen in 1 huisje!! En met Bart!!

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 19:31

SKIEEN IS Cool

als er toffe lui mee gaan ga'k er wel ff serieus over denken *LOL*

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 11:01

mijn man gaat misschien met zijn vrienden skieen dus als dat doorgaat ga ik wel mee maar dan moeten er wel meer bokkers meegaan als nu. centerparks is hardstikke duur. en daar ga ik in november al heen. ik ga voor wintersport.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 09:31

Ja ik vind ook dat er meer bokkers mee moeten! Maar ze zijn natuurlijk allemaal zo kinderachtig dat ze hun paardje een week niet kunnen missen!!! Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 09:43

Ligt er aan hoeveel paarden ik heb....

Aan de laatste skivakantie heb ik helaas niet zulke goede herinneringen;
ik was met zo'n ski-diehard, dus van 's ochtends 9 tot 's middags 5 achter elkaar doorskieën zonder te eten Frusty ,
phoe hee, de enige rustpunten waren die in de liften,


Dus voor ik ook maar iets toezeg wil ik eerst horen hoe jullie je wintersport vakantie invullen.

Ik hou van skieën, kan me ook wel aardig redden, maar ik hou er ook van om 's middags op mijn gemakje even wat te eten i.p.v. een kaiserbroodje snel wegstouwen in de sleeplift Boos!
En verder hou ik dus ook niet van een stipte dag indeling, als ik om 1/2 6 uur nog gezellig wat zit te drinken hoef ik niet zonodig alweer aan het avondeten te denken, dat zie ik dan wel weer.

Haha!
zoals je ziet, ik heb er echt een kater aan overgehouden en had spijt als haren op mijn hoofd dat ik hier dik 1500 gulden aan heb uitgegeven!
Had ik een zadel van kunnen kopen *LOL*

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 10:22

Okee, Suus, rustig rustig.... Kalm. Jomanda zou toch wel van pas komen.... Haha!
Ik ben wel ski(nou ja snowboard) fanaat, maar dat houdt voor mij niet in dat ik de hele dag door non-stop wil sknowboarden...
Ik wil ook tussen de middag rielekst in de zon lunchen..
En ik wil ook net als jij niet op vaste tijden hoeven eten, maar idd gewoon als het er van komt hoe laat het dan ook is...
En ik wil ook gewoon 's avonds wat kunnen drinken en dan niet meteen de volgende dag meteen de eerste lift naar boven pakken als ik nog halfdronken in mijn bedje lig te slapen...

Dusss: gewoon 'having a very good time'
Ik wil me in ieder geval niet druk maken om allerlei zaken en gewoon rielekst vakantie vieren.

Maar ik vind het ook niet erg als mensen dat wél willen, eerste lift omhoog en laatste lift terug en en boterhammenpakketje mee en die dan idd in de lift opeten, maar ik wil dat niet hoeven doen....

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 10:29

Hahaha,
ja ik weet het!
Ik heb hier dus ook zo'n 'moet-obsessie' aan overgehouden,
als nu iemand 'moet' tegen mij zegt gaan dus echt mijn nekharen overeindstaan.
Wat baalde ik toen zeg!
Nieuw paard op stal en ik daar de hele dag op zo'n berg.
Verdrietig

Voor mij is het VAKANTIE!!!
En dus wil ik niets MOETEN doen!

Maar ik ben wel erg gek van skieën hoor!
Het is niet zo dat ik na één afdalinkje al in de zon wil liggen!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 10:32

Nee ik ook niet en ik wil ook graag als het ff kan gewoon vroeg opstaan en de dag optimaal benutten om te skien , maar dat betekent niet dat ik niet ff wil relaxen en ff wil bijkomen bij de lunch Vork met desgewenst een biertje Haha!

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 11:55

Wintersport??? Hahaha! Ja, en dan ik op de ski's!

Hou je vrouwen en kinderen dan maar van de piste, want Mike kan niet remmen en glijd overal doorheen, overheen, tussendoor... Het maakt allemaal niet uit... Hoe rem je dan? Met gevaar voor eigen ledematen en leven laat ik me dan maar vallen.

En met een spijkerbroek aan is dat geen aanrader, want je loopt voor de rest van de dag met een nat achterwerk rond... Best wel koud als dat bevriest.

En nimber en haar tante maar lachen... Zo slecht deed ik het helemaal niet! Haha!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 19:08

hmmmm een dagindeling? sochtends lekker verse broodjes in je appartement. dan de berg op met skies en (in mijn geval) een paar uurtjes les volgen. dan lekker genieten van een hapje en drankje en van het uitzicht en de prachtige sneeuw. daarna nog heerlijk een paar uurtjes skieen en daarna moe maar voldaan een drankje pakken in de apreskitentjes. gewoon lang leve de wintersport en niks moeten. hmmmmm ik kan me zelf daar al helemaal zien zitten hoor. en vooral veel lol en kletsen.
ik voel er wel iets voor om te gaan. sjuimpej heb ik je overtuigd?????? en mike ook meeee??? dan gaan we fijn samen les nemen
_________________
Welshpony's are the best.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: lonneke op 2001-10-22 19:10 ]</font>

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 21:56

haha Jaaahhaaaa 2 dagen winterberg ofzo dan is het niet al te duur en hoeven we onze paardjes ook niet zo lang te missen zaterdagochten heen en zondag middag terug ofzo *grijnz* ik heb een skifobie want remmen lukt mij ook niet zo dus langlauf ik eigenlijk altijd of ga ik sleetje rijden van de skipiste (oei wat zijn die mensjes dan boos) en mijn tante en ik maar lachen gnagna!Ofja tante ze is 25

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 22:06

Skien, is dat wintersport? Nou moe, ik kreeg even visioenen van een flinke club echte terrein-auto's, flink pak sneeuw en voldoende equipment. Even een tegenvaller hoor.
Maar als jij nou zorgt voor de overnachtingen, dan zorg ik voor terreinauto's, wordt het misschien toch nog feest.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 09:54

nee hoor dank je. ik ga liever op de latten dan in een terrein auto trekt me helemaaaal niet die autos. nee voor mij ski's sneeuw bergen en gaaaaaaaaaan.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 12:06

ja precies!! SNOWBOARD, bergen met verse poedersneeuw en GAAAAN!!!
En naar Winterberg is nie leuk Verdrietig
Is rouwens ook in verhouding veeeel duurder, is hartstikke laag en ligt ook vaak geen sneeuw. Bovendien is het er heel druk omdat er heel veel mensen zijn die en daggie gaan skien, dusss
Ik ben VOOR een weekje naar Val Thorens ofzo. En dan gaan we daar met een grote boktklup alle mensen dissen en het daar onveilig maken..... hehe
En in Le MOnde (is fantasties Nederlands café) de hele tijd keihard en vals meezingen met Frans Bauer en André hazes enzo..... Haha!
ik heb er echt nu al zin in! Maar er moeten wel meeeer mensen mee!