wie gaar er morgen Dinsdag naar de hengstenkeuring

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bluehunter

Berichten: 411
Geregistreerd: 15-07-02

wie gaar er morgen Dinsdag naar de hengstenkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 19:31

hallo bokkers. gaat er van jullie nog iemand naar de spring hengsten keuring??
wij moet en om 11 uur met onze spring er van julio marnexx. zal wel leuk zijn zoon bokt meating OK dan!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 21:42

Ik ga morgen!!!! Ik ga voor de Madison. Hoe kan ik je herkennen?? Knipoog

bluehunter

Berichten: 411
Geregistreerd: 15-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 18:57

hej. ik had een bruine trui aan en een zwarte rijbroek. en onder die trui een g sus vest (groen/orange).

de keuring was gaaf een hele hoop mooie paarden. alleen onze ulitieon (julio) was niet door Huilen

er waren er een hele hoop van sanremo door. naar het springen. (5)
en ze sproengen alle 5 slecht. ze bogen heelemaal niet in het spron gevricht leek echt wel heel stijf gewoon. en de sprongen die ze maakten waaren echt nood sprongen. alleen omhoog en bijna recht naar beneden op de sprong (zag er erg auw uit).

en wat denk je 3 uitgenodigd voor de tweede bezichteging. en de enige die een betje mooi was (eenschimmel) die word STER en mag ook niet door. ik ben alleen vergeten foto's te maken

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 19:02

Is er wel iemand die fotos gemaakt heeft??

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 19:19

bluehunter schreef:
en de enige die een betje mooi was (eenschimmel) die word STER en mag ook niet door. ik ben alleen vergeten foto's te maken


Ik ben vandaag ook geweest! Heb idd een paar hengsten bovenop de hindernis naar beneden zien zakken.Raar gezicht! Die schimmel zat die toevallig in de 3e groep bij het vrij bewegen? Werd de eigenaar beetje boos op de jury !! Bloos!
Ben benieuwd naar de uitslagen op de kwpn-site of de hengst waar ik naar ging kijken door is naar de 2e bezichtiging!

bluehunter

Berichten: 411
Geregistreerd: 15-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 15:09

ja idd maar die schimmel was wel super mooi. ik wuo eigenlijk nog vragen wat ze voor hem wouden hebben. hahah

bij welke hengst ging jij kijken dan??


zijn er verder geen bokkers geweest?? die foto ' s hebben gemaakt Cheese!