Mijn Verslagje van P&K!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Mijn Verslagje van P&K!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 23:04

heey mensen
ik was Zondag op P&K te vinden.. de 2 dagen ervoor was ik in ermelo op de hengstenkeuring...
zondag er vroeg uit. mn trein vertrok om kwart voor 9. kwam om half 10 aan in Den Bosch.. helemaal verkeerd gelopen anar de brabanthallen maarja. ik ben er gekomen
toen Liberty gebeld want die had een kaartje helemaal top! OK dan!
lin zich even omgekleed en even naar de stand gelopen.. in een oogopslag van alles gezien..
linda sleurde me overal langs heen. van craigthnethan (ik schrijf het denk ik fout Bloos! ) met een ga jij maar even daarheen stond ik voor nimber en jantina's neus...
even gekletst en toen even de stand van de forest bekeken werd ik meteen aangesproken met jij was gister op de hengsten keuring.. jawel ik ben berucht *LOL*
daarna maar een plekje opgezocht bij de shows, en de hele tijd zitten kijken tot de pauze.. vond er leuke shows bij zitten, maar nog niet echt spectaculair..
daarna niet alles gezien. wel de foresters natuurlijk! Knipoog
toen gingen linda en ik zoals ze al vertelde op zoek naar een marathon wagen. wat een moeilijk gedoe zeg haha linda is veeleisend..
maarja folders verzameld en terug naar de ring. snel gekeken naar het 8span shire's wat een indrukwekkend gezicht zeg !!! prachtig!!!
daarna nog langs de stallen gelopen en nog standjes. onderhand was het zo'n beetje tijd voor de parade..
beetje geholpen Magpie intespannen en daarna tribune opgezocht.. zag er ook leuk uit zo de parade...
daarna richting losrijbak gelopen want ze moesteno m 10 voor 4 nog een show geven.. en jawel wie kwam daar in de bak? Tineke Bartels... erg leuk! heb even met linda haar digi opgehaald en de fotos gemaakt...
zitten wel wat goeie bij (zie voor de link topic van liberty) toen naast een bokker gaan zitten en kijken naar de show en tineke bartels. vond ik ook een erg leuk stukje wat ze liet zien. leerzaam ook. toen nog een poos rondgelopen en de laatste paar shows gekeken...
ik vond de groningers erg leuk
helaas dat al veel mensen weg waren.... kim ik vond het een leuk duo!!!!!
het was een zeer geslaagde dag. en om 6 uur misde ik natuurlijk de trein en mocht ik een half uur op het perron wachten... daarna op utrecht ook nog 20 minuten dus dat ging lekker... om 8 uur was ik dan eindelijk thuis. een zeeeeeeer vermoeiend weekend met vrijdag verichtingen hengsten NF stamboek. zaterdag de hele dag NF keuring
en zondag een super leuke afsluiter Paard en Koets...

groetjes Eline

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:09

Je had idd een druk, maar leuk weekend. Nog bedankt voor het maken van de foto's!! Morgen breng ik gelijk het rolletje weg, doe even een uur-service, wil ze echt zien, misschien wel leuk voor de paardenkrant ofzo, zo leuk zag het eruit!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30625
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:19

Leuk verslag ook weer.
Ik was er vandaag ook. Maar was veels te druk met onze eigen beestje om volop bokkers te meeten.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 10:16

Dank je wel.
zo jammer dat de muziek vastsloeg maar ach volgend jaar weer beter Knipoog

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 16:59

GillyZidane schreef:
toen naast een bokker gaan zitten en kijken naar de show en tineke bartels. vond ik ook een erg leuk stukje wat ze liet zien. leerzaam ook. toen nog een poos rondgelopen en de laatste paar shows gekeken...



Die bokker heeft ook naam!!! Boos! haha We hadden wel lol he omdat ze niet bij ons in de buurt kwam om foto's te maken. Maar het was wel leerzaam!

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 17:46

Idooltje"]
[quote="GillyZidane schreef:
toen naast een bokker gaan zitten en kijken naar de show en tineke bartels. vond ik ook een erg leuk stukje wat ze liet zien. leerzaam ook. toen nog een poos rondgelopen en de laatste paar shows gekeken...



Die bokker heeft ook naam!!! Boos! haha We hadden wel lol he omdat ze niet bij ons in de buurt kwam om foto's te maken. Maar het was wel leerzaam!
[/quote]
Sorry vergeeeeeeeef me! ik kwam even niet op je naam! Bloos! Bloos! Bloos! Ach gut
was idd wel leuk.... volgende keer moet ze dichterbij komen hoor:P behalve die keer dat we bijna de staart van Sunshine in ons gezicht hadden hahaha moeten we vaker doen he OK dan! Tong uitsteken

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:07

GillyZidane"]
[quote="Idooltje"][quote="GillyZidane schreef:
toen naast een bokker gaan zitten en kijken naar de show en tineke bartels. vond ik ook een erg leuk stukje wat ze liet zien. leerzaam ook. toen nog een poos rondgelopen en de laatste paar shows gekeken...



Die bokker heeft ook naam!!! Boos! haha We hadden wel lol he omdat ze niet bij ons in de buurt kwam om foto's te maken. Maar het was wel leerzaam!
[/quote]
Sorry vergeeeeeeeef me! ik kwam even niet op je naam! Bloos! Bloos! Bloos! Ach gut
was idd wel leuk.... volgende keer moet ze dichterbij komen hoor:P behalve die keer dat we bijna de staart van Sunshine in ons gezicht hadden hahaha moeten we vaker doen he OK dan! Tong uitsteken
[/quote]

hahaha idd we lopen gewoon de volgende keer de ring in hahaha die staart zou wel pijn gedaan hebben als die echt raak was geweest en hadden we Tineke Bartels aan kunnen klachen van het in het openbaar mishandelen van kinderen. We moeten het zeker nog een keer doen OK dan! OK dan!