Clinic Judith met een voltigepaard

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Clinic Judith met een voltigepaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 09:24

Tja nu kan ik ook niet achter blijven! Haha!

Eerst zaterdag het paard en spullen klaar gemaakt, en mijn chauffeur geprobeert te pakken te krijgen.. maar ja die zat met z'n kont bij Paard & Koets... 's avonds nog weer gebeld en gesmsed maar goed we wachten af.

Gisteren kwamen we Dynamiek tegen met de trailer bij het stoplicht, op naar stal. Op stal eerst even lekker koffie gedronken en mijn vriend nog weer een keer bellen en tja... dat was dus iemand uit bed bellen Schijnheilig
Maar John zou er snel aan komen. Okay de laatste stress was eraf.

Paarden klaar gemaakt, John ook even gauw een kop koffie gegeven en we konden gaan. Mijn vriend bij John in de auto en ik bij Angelique. Rijden we bij de stichtse rotonde begint Angelique te gillen... "de auto doet het niet meer" versnellinkje lager ? En ja de motor ging weer brullen dus we konden weer verder tuffen.

Bij Marcroix aan gekomen, gauw naar binnen gelopen kwamen we Guuske van Bokt tegen en Jolanda van stal (toch leuk dat ze kwamen!!!)

Judith stuurde mij gelijk naar buiten om de eerste groep naar binnen te laten (heb vroeger bij haar gewerkt/gelest etc) Dus ik was die met schore stem *LOL* . Toen naar de trailer en de paarden gepakt, opgezadeld. Losrijden en de baan in... Harry Potter liep heel fijn en de dingen die Judith zei waren voor mij weer mijn geheugensteuntjes. Ik heb met veel bewondering tijdens het rijden naar Angelique en Dynamiek gekeken. Want Angelique was toch wel iets zenuwachtig, maar toppie OK dan!

Helaas gingen wij vrij snel weer naar huis, maar ik wil iedereen bedanken!!! John, Lars, Angelique, Judith, Anoukie echt iedereen voor de leuke en leerzame dag!

OK dan! Echt een topdag OK dan!

...Dreaming with my eye's wide open...


Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 10:26

Maar je rijd echt fijn met de trailer.. binnenkort ff oefenen met Lars en dan gaat dat achteruit rijden ook als een speer!

...Dreaming with my eye's wide open...

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 10:41

Zeker te weten ! Misschien kan HP dan een demo voltige geven misschien gaan mensen het dan geloven hihi

Maar het was gewoon toppie ik geloof dat dat niet genoeg gezegd kan worden

...Dreaming with my eye's wide open...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers