Clinic Judith Scholte

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Clinic Judith Scholte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 20:13

Ook van mij een verslagje van mijn dagje Amersfoort:

Vanmorgen nog even lekker "uitgeslapen" en om 10.15 richting de paardjes gegaan. Jammer het regent Boos!

Schimmel had ze gelukkig nog lekker schoon gehouden, dus even een borsteltje er over en maar eens wat knotten er in gedraaid.

Om 11.15 op weg naar Amersfoort met een routebeschrijing van de routeplanner, nou dat hadden we beter niet kunnen doen want er klopte geen zak van, een keer verkeerd gereden maar goed.

Bij de ingang aangekomen vergaten we natuurlijk het bord te lezen, dus "goh waarom doet de slagboom het toch niet" Blond

Daar nog iemand gesproken die volgens mij van bokt was,maar wie ... Verward Ben wel erg benieuwd!

Toen we de veewagen geparkeerd hadden maar even naar binnen gegaan,daar was het 2e groepje aan het rijden, even gekeken en toen opzoek gegaan naar Anouk, die wist ik te herkennen.

Anouk had ik al snel gevonden en na betaald te hebben nog even zitten kijken. Toen schimmel op gezadeld en vast wat los gestapt.
Toen kwam Mayo er ook aan en was het tijd voor ons.
We waren heel luxe met zijn tweeen, wel lekker hoor !!

Op zich heb ik zelf niet zo lekker gereden,maar dat doe ik de laatste week toch al niet zo, ze is zo slecht voor het been de laatste tijd,maar goed.
Het tweede gedeelte van de clinic ging toch wel iets lekkerder,maar niet spectaculiar.

Judith geeft lekker les en haar manier van rijden ziet er goed uit, verschilt wel iets met de intructrice thuis, maar in grote lijnen wel het zelfde.

Leuk om zoiets een keer mee te maken, al heb ik niet veel bokkers onmoet of gesproken.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:19

Jij en Mayo zijn de enige die ik heb zien rijden.
Zag er op zich wel goed uit, alleen leek het of je er wat krampachtig opzat (kan aan mij liggen hoor).

Ik vindt Judith idd ook erg fijn les geven En in mijn geval verschilde het weinig van mijn instructie thuis.

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 20:21

Richtje schreef:
Jij en Mayo zijn de enige die ik heb zien rijden.
Zag er op zich wel goed uit, alleen leek het of je er wat krampachtig opzat (kan aan mij liggen hoor).

Ik vindt Judith idd ook erg fijn les geven En in mijn geval verschilde het weinig van mijn instructie thuis.


Het kan wel kloppen dat het er wat krampachtig uit zag, mijn rug en nek zitten weer eens vast Boos!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:28

Ja jammer dat ik ook niet veel mensen heb zien rijden, anderhalf groepje ongeveer, toen moesten we al weer weg... Ik heb je nog net zien binnenkomen met Mayo, achterin de bak, en toen moesten we echt gaan... Boos!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:42

Hay ik heb ook maar een klein stukje van de eerste groep gezien wij moesten onze paarden zadelen. Ook nog een klein stukje van de 3e groep en toen hebben wij ook onze paarden naar huis gebracht. Mijn fototoestel werkte binnen ook niet we hebben 2 foto's van buiten kunnen maken. Chronos zal ze denk ik wel op bokt neerzetten.
Jammer is dat ik weinig bokkers ontmoet heb, alleen anoekie en Mark

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:43

jammer Chronos kan mijn 2 foto's van buiten ookniet op bokt neerzetten

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:44

jammer Chronos kan mijn 2 foto's van buiten ookniet op bokt neerzetten

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:45

Huilen Huilen ik wil graag foto`s zien.....

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:47

ja ik ook!!
Wie was er trouwens aan het filmen?
Graag wil ik die film ook zien!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:48

Olaf, de vriend van Anouk heeft veel gefilmd. Maar ik weet niet of hij alleen zn eigen vriendinnetje heeft gefilmd, of ook de andere groepjes..?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:49

Ik ben ook heel benieuwd naar foto's en film
Ben niet ongeduldig hoor Schijnheilig

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:51

Chronos heeft foto`s, maar die komen morgen pas..! Verder heeft Caroline, een toeschouwer van Nedforum (meen Caroline18 hier) ook foto`s gemaakt, die komen misschien ook nog wel.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:51

Ok! Dan wachten we nog even rustig af....

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:52

het is er een van Dynamiek in de buitenbak en een van mij in de buitenbak..

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 21:00

Mijn loverboy heeft ook gefilmd, maar helaas voor jullie alleen van mij Haha!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:04

Anoekie ik wil graag de film bij je bekijken!!
Misschien willen er wel meer kijken!
Dan kunnen we uiteindelijk toch alle bokkers onmoeten

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:08

Ja hey, goed idee!!!!! Nog een Boktmeeting!!!
Maarre, ik wil ook nog graag wel een keer naar Marcroix hoor Anouk! Knipoog ssssssssst

cobiieJarig

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:39

Ik heb ook van een aantal groep stukken op film weten vast te leggen.

Als de batterij weer opgeladen is (en ik erachter ben hoe ik in hemelsnaam de film op mijn pc krijgt (erg handig een nieuwe digitale videocamera)), zal ik kijken of ik er iig stills van op bokt kan zetten. Ik heb al stiekem net even gespiekt of de kur van Judith er goed op staat en (afgezien van beweging door mij en iets te weinig of te veel inzoomen) ziet het er erg netjes uit, netjes licht en redelijk goed geluid.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:22

dynamiek schreef:
Anoekie ik wil graag de film bij je bekijken!!
Misschien willen er wel meer kijken!
Dan kunnen we uiteindelijk toch alle bokkers onmoeten


Zeker een goed idee
Lijkt me heel gezellig! Heb ook erg weinig mensen gesproken vandaag....

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:31

Koortje schreef:
Olaf, de vriend van Anouk heeft veel gefilmd. Maar ik weet niet of hij alleen zn eigen vriendinnetje heeft gefilmd, of ook de andere groepjes..?


Alleen mij Bloos! Bloos! Bloos! ,... Schaam schaam! Uiteraard zijn jullie welkom om die te bekijken hoor, maar heeft Cobie (= Horselover) niet alle groepen gefilmd??? Een meeting, ja super idee hoor, graag zelfs, maar alleen met mijn filmpje is ook zo schraal,... Bloos

Wel enorm leuk om te zien dat jullie zo enthousiast zijn dat er al zoveel topics geopend zijn hier!!!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:39

Hoeft natuurlijk niet alleen jouw filmpje te zijn. Als anderen die gefilmd hebben ook het beeldmateriaal meenemen, en evt. foto's ook mee komen, komen we met ervaringen erbij vast een heel eind

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:52

Richtje schreef:
Hoeft natuurlijk niet alleen jouw filmpje te zijn. Als anderen die gefilmd hebben ook het beeldmateriaal meenemen, en evt. foto's ook mee komen, komen we met ervaringen erbij vast een heel eind


Nou dat is een prima idee, dat kan denk ik wel weer bij mij op stal als men dat graag wil? Lekker warm in de kantine, op de bank daar, warm chocomelletje erbij Haha!? Ze hebben daar in ieder geval een tv hangen, maar een videorecorder? Dat weet ik niet,...

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 08:49

Goed plan bij jou op stal in de kantine, gezellie met de papegaai daar in het hoekje.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 08:52

dynamiek schreef:
Goed plan bij jou op stal in de kantine, gezellie met de papegaai daar in het hoekje.


Ja wat een schreeuwerd is dat he *LOL*. Die hoor je zelfs de hele tijd bij mij op de video Haha!.

Maarre, ik vind het best, nog even afstemmen daar maar dat zal wel lukken. Alleen weer een datum afspreken waarop men kan (dat zal wel lastig worden,...).

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 09:28

Ja, goed idee bij jouw op stal Anouk! Haha! Schijnheilig