Mayo gezien!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 17:37

Geen idee waar ik dit neer moet zetten.... Dus als dit niet goed is, verplaats maar!

Dinsdagavond ging ik met Arjan op ZH kijken, naar Debbie die moest om half 8 rijden. We gingen met de brommer en na heel Houten door te rijden (ZUCHT) hadden we het gevonden.
Debbie reedt op Binka geloof ik? Nou was wel lachuh. Daarna mocht ik uitstappen en kwam Mayo de bak in op Iduna (zo heet haar paardje toch? wel leuk paardje trouwens!)
Maar Nikki met haar grote b*k (ahum) durfde natuurlijk weer niets te zeggen Schijnheilig
Haha maar heb haar iig gezien!

Volgende week ga ik lekker meerijden in de les dat wordt denk ik wel lachuh (ik en debbie in 1 les gaat niet goed Schijnheilig Haha! )

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 17:56

hi hi dat heb ik nou ook altijd als ik Mayo zie, dan klap ik helemaal dicht. Ik denk altijd, nu ga ik iets tegen haar zeggen, maar ze is zo groot en breed, dan durf ik toch niet meer.. Haha! Haha! Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 16:34

Hahaha! Zo eng ben ik niet hoor! Volgende keer gewoon wat zeggen, dan weet ik 't ook dat ik 'gemeet' heb Haha!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 17:59

haha ik heb een grote b*k maar op iemand afstappen doe ik nou ook weer niet 1-2-3 Haha!

Dinsdag gaat trouwens niet door, mun vriend kan me niet brengen, helaas Verdrietig

Maar dan misschien die week erna!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 18:10

a.s. dinsdag hoef ik Duunje ook niet te doen, dus volgende week ben ik er iig wel Haha!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 15:52

dan zie ik je volgende week! als mun vriend kan dan he... Lachen