boktmeeting in herperduin! (NB)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 16:46

Ik!! Altijd he, super gezellig lijkt me!



Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 15:42

Ehh, ik weet verder ook geen paard dat je even kan "lenen". Ja ik weet er wel twee en de ene loopt kreupel en de andere moet nog ingereden worden Scheve mond haha.
Er moeten wel meer mensen mee, dalijk is het een boktmeeting van allemaal mensen die ik vanavond ook nog zie Boos! Knipoog haha grapje Lachen

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 19:05

assie schreef:
*grijnz* over bovenstaande opmerkingen zal ik m'n mond maar ff houden Schijnheilig

Die aanbieding/uitdaging van de fjord neem ik graag aan Ik heb 7 jaar rijervaring, (maarja, dat wil ook niet zoveel zeggen eigenlijk, aangezien het bijna alleen manegepaardjes waren). Een Z-dressuurproef zal ik ook nooit kunnen rijden, maar erop blijven zitten en 'n beetje remmen en sturen kan ik best aardig Knipoog
Zou super zijn als ik mee kon!


Nou dan kun je al meer als mij Lachen Wij waren vandaag naar het bos geweest, die knol helemaal bezweet maar echt niet te stoppen man echt niet normaal, daarna op het viaduct en ik vind dat zelf echt onwijs eng, en ineens gaat ie stuk naar links (kwam een auto aan) en galopt ie ineens kei hard da viaduct af, nou ik had het niet meer

Gezellig iig, wanneer prikken we een datum?

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 20:37

verder gedragen ze zich NORMAAL, whahah we zigzaggen over straat alsof we een kartelschaar zijn, bij elk miezerig dingetje staan ze stil en willen ze omdraaien, suleika maakt kei spastische bewegingen als ze voorop moet, nou ik kan wel stoppen denk ik he Knipoog haha nee maar verder gedragen ze zich wel normaal Haha!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 22:49

Ik kan wel in de vakantie, en ook in het weekend Lachen liefst op zondagen, dan heb ik het minst te doen... maar mirjel dat zadel ophalen duurt toch niet de hele dag??

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 15:36

Ja ik moet ook werken, jarig zijn, kerst vieren en ook nog nieuwjaar vieren enzo... maar kan dan wel iedereen de 30e als mir dat zadel andere tijd wil gaan halen?
Anders maken we gewoon een paar vershillende datums ofzo

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:25

Gaat annelou ook mee met tibbe?? K ben wel eens benieuwd naar jullie hond namelijk Lachen

Ja echt jammer dat de 30e niet kan..
haffie, wanneer weet je ongeveer je rooster? mijn rooster voor in de vakantie komt pas week voor de vakantie ofzo, maar ik kan wel eerste dinsdag van de vakantie enzo. op oudjaar natuurlijk niet, dan ist my birthday Haha!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 23:07

Ja natuurlijk wel foto's maken Haha! haha. Maar als het dus nog zo lang duurt, hoop ik maar dat het wel een beetje redelijk weer is... december is toch wel een maand vol vorst en sneeuw... Scheve mond

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:52

Dus iedereen weet pas over een tijdje wanneer die kan? Dan zet je het bv hier neer als je het weet, en als iedereen zijn dagen erbij heeft staan kunnen we een paar datums prikken Lachen

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 20:17

Ja en met de vakantie blijven er ook weinig dagen over ivm feest dagen enzo... (en mirjels bekende uitslaapdagen Haha! )

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:01

Moet je even voor bij Haffie zijn gezellig dat je ook meegaat! We moeten idd snel even een datum afspreken ik kan altijd wel eigenlijk...

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 18:44

Ik kan denk ik wel Lachen

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:43

@#$%^&* nu hebben we ineens sinterklaas bij oma smiddags!!!!! Moek weer kijken hoe ik dat wil gaan doen.... Scheve mond

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 17:26

Ja gewoon pakjesmiddag maar tot hoelaat is dat dan? want k wil naar allebei.... uhh we gaan rond een uur of 3 naar oma... Scheve mond mar k moet dus wel de tijden weten Lachen

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 18:30

Okey dan is het goed Lachen fieuw denk al.... maar dus wel zeker rond uur of 2 weer terugrijden liefst iets eerder maarja kan anders altijd nog alleen terugrijden (niet dat dat lukt haha met die knol)

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 11:58

Wat gaan we dan allemaal doen? Bedoel, ook picknicken ofzoiets?? En als het die dag staat te storten, wat doen we dan? Ik ben wel gek maar ik ga niet in de regen gezellig in het bos rijden Bloos

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 12:57

Ja ook goeie vraag. De hoef, dan hebben wij al een heel eind bos gezien... misschien gewoon het middelpunt van het bos wat makkelijk te vinden is... uhh de zanderverstuiving of de vijver is misschien makkelijker? ja mij maakt niet uit, maar ik weet zo de weg niet naar de hoef

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:28

Idd en als iemand ooit die op de fiets is of met de hond ( Haha! ) moe word, wil ik ook altijd wel ff fietsen hoor Lachen
En een fototoestel meenemen iemand Lachen

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 15:52

Idd als we een beetje afwisellen bij de pony's waar dat mag heeft iedereen nog een stuk gereden Lachen

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 14:25

Heb echt zin in volgende week zondag! Klijn en Annelou komen jullie langs ons op gereden dan? of wat? Door het dorp is echt stuk korter als via polder dacht ik da mir pas zei... Lachen

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 17:33

Stopt er in schaijk (bij harry voor) niet een bus vanuit oss?

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:08

Assie moest geloof ik werken dat ik had gehoord...
Wie neemt er een (goed) fototoestel/digicam mee?
Ik koop deze week nog een wegwerpfototoestel want die heb ik nodig voor het schoolfeest Haha! dus kan ik die ook voor de buitenrit gebruiken Lachen

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:04

Annelou"]
[quote="Mareska schreef:
Stopt er in schaijk (bij harry voor) niet een bus vanuit oss?


Nee, het is dan namelijk zondag. Scheve mond

Wat jammer Petri dat je misschien niet mee kunt. Hopen dat je het later nog wel kan halen. Lachen Anders bel je toch gewoon naar Eshter ofzo als je wel mee kan. Dan zeggen wij wel waar we in de bossen zijn. Knipoog
[/quote]
Oei, hoe komt paardenfan dan hier Scheve mond

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 18:46

Nope nu niet iig uhh misschien komt er iemand uit oss die haar mee kan nemen dat ze bijvoorbeeld naar oss of heesh gaat, dat is misschien iets dichterbij als schaijk Scheve mond

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 21:39

Ehhh.... I don't know, niemand komt uit oss, de weg naar het bos is niet moeiiljk, maar wel als je er te voet heen moet Scheve mond


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 bezoekers