Paardenvoetbal-meeting ; poll locatie

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Waar zullen we de meeting houden?

Poll eindigt op

In de buitenbak van de stal van Tiko in Amersfoort
2 (22%)
In de binnenbak van Manege de Mossel in Otterlo
6 (66%)
Ik weet nog een andere geschikte en beschikbare locatie, namelijk...
1 (11%)

Totaal aantal stemmen: 9


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Paardenvoetbal-meeting ; poll locatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 10:06

[BM] Paardenvoetbal meeting?

Dan nu de vraag waar we de meeting houden. De keuzes zijn:

- De buitenbak van de stal van Tiko in Amersfoort
- De binnenbak van Manege de Mossel in Otterlo
- Ik weet nog een andere geschikte en beschikbare locatie, namelijk...

Als we hier over besloten hebben gaan we pollen over de datum, okay? Ik laat deze poll 5 dagen open, dus spoor even alle geinteresseerden aan om te stemmen. En nadat je gestemd heb, post even wat je gestemd heb en waarom graag.

Cheers,
Arwen


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 10:08

Ik begin maar; voornamelijk met het weer in m'n achterhoofd lijkt de binnenbak me de fijnste locatie. We kunnen daar geloof ik ook barbequen aan het einde van de middag.


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 12:49

Voor zover ik weet zijn beide gratis. De binnenbak is niet stoffig op het moment; ik heb er al een aantal keren gereden.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 14:27

Ik moet zeggen dat als je 'lekker buiten' als reden geeft, je vergeten lijkt te zijn hoe het slecht het weer kan zijn in November/December. Best kans dat het 3 weken aan 1 stuk door regent, en daar is geen bak tegen bestand. Sta je daar met je paarden en je ballen...

Ik weet dat dit nu klinkt als beinvloeding, en dat zal het ook wel een beetje zijn, maar ik zie de bui eigenlijk al een beetje hangen - dat we moeite doen om te organiseren, het door de poll uitgekozen in de buitenbak doen, en er vervolgens maar 3 mensen komen omdat het regent. Daar zou ik persoonlijk niet zo blij van worden.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 19:01

Als we goed oefenen kunnen we op de volgende 'Dorine dag' (zou een soort sponsor-dag worden voor onderzoek naar kanker?) een leuk wedstrijdje opzetten... Waar ook nog flink op gewed kan worden..?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 17:49

Het is de bedoeling om in ieder geval niet te galopperen als je aan de bal bent, en ik ga ervan uit dat mensen met beleid rijden natuurlijk. Ik heb ook wel eens mooiere bakken gezien (die bij Zevenaar waar we met de Dorine Dag waren.. *kwijl*) maar deze is ons beschikbaar gestelt en zover heb ik nog niemand met een alternatieve binnenbak zien komen.

Als iemand de huur van een fijne binnenbak kan regelen, voor een hele middag, en het bedrag blijft dan te behappen, en de locatie is Gelderland-ig, vind ik het prima. Doen we het wat mij betreft daar. Maar wel binnen graag, een hoosbui op m'n dak heb ik niet zo'n zin in in November/December.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 10 bezoekers