BUITENRIT LUNTEREN!!! Newsflash...

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-01 09:56

Okay, hier het nieuwe topic over de geplande buitenrit op 10 november a.s. te Lunterencity!!! Kijken of we hem weer een klein beetje overzichtelijk kunnen krijgen hier. Begint nu toch op te gaan schieten, nog een weekje of vijf... Dusse...ik mag weleens beginnen met het regelen van de hele zooi! Vind ik hartstikke leuk om te doen hoor, ben nou eenmaal een regelmieppie Knipoog ..komt dus allemaal goed. Zal eerst even een lijstje maken van degenen die mee gaan met de rit en het publiek natuurlijk!!!

Te paard:
*Sjuimpje
*Steef
*Nimber
*Akerna
*janna
*Prakkie
Honeybee
Nathalie (?)
!Ellen! (?)
Haffie
Suleika
*Maarten
Sonja (?)
Sugarmiss
GribaldiFAN
Ikke(?)
en *Jurga natuurlijk Party!!

Ik zal nog even rond gaan pb-en om deze personen te vragen of ze zeker weten meegaane n anders stel ik de te paard-lijst even aan.

Te voet (haha, grooms en publiek! Pling ):
Assie
*Jippie
Marsje
Spirit
Paulien
Mayo (voor de knuffelsessies Knipoog )
Margje
*Wendy1
*Susan

Zo, weer een rijtje.... info over het hoe en wat en hoe laat ed...volgt nog... Ik wil hier graag nog meer mensen horen die meewillen, het wordt hartstikke gezellie en de grooms komen niet voor niks!! In de planning staat na de rit een etentje ergens gepland... als afsluiting voor deze meeting dag!! Snel meer nieuws van mij! Iedereen is welkom met of zonder paard!!! Lees voor meer info ook de andere topic's over de rit op Boktmeetingforum...
(degenen met een sterretje Kusje ervoor, gaan zeker weten mee!)
_________________
I just want to feel safe in my own skin,
I just want to be happy again
but I'm so lonely I don't even want to be with myself anymore
on a different day, if I was safe in my own skin, then I wouldn't feel lost and so frightened

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-10-10 11:09 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-10-10 11:12 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-10-10 14:21 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-10-11 17:05 ]</font>


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-01 13:26

Ik zal effe niet steeds gaan editen dan maar.... Mirte heeft me net laten weten dat ze niet mee kan rijden, door de problemen met haar paardje. misschien dat ze wel komt als publiek *kijkt smekend naar Mirte/Marjorie*.....PLEASE??? Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-01 15:56

Mytens, grapjas!!!! Haha! Nee, ik heb Paddox niet kunnen huren helaas....*grinnik*
Hee Nathalie, als jij nou eens aan Ellen vraagt of ze meegaat....dan weet je ook of je komt of niet.... *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 13:14

Ja Mirte, je moet echt gewoon komen! Helaas heb ik nog een afzegging gekregen van Fitzroy, helaas ook door een kreuepel paard. Dus ik neem aan dat Nouvel dan ook niet komt. Please mensen, wie gaan er wel mee??? Wil nieuwe mensen meehebben! Haha! IEDEREEN is welkom!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers