Verhaaltje AHUM

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Verhaaltje AHUM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 02:07

Haha!

Euhm ik weet eigenlijk weinig te vertellen Bloos De foto's zeggen genoeg *LOL* He Billy?

Okey ik zal toch nog wat tikken. Na eerst naar een winkel gezocht te hebben in Nijkerk ben iik verder afgereisd naar Bathmen! De routebeschrijving was helemaal toppie en ik kon het ook super goed vinden. Na wat handjes geschud te hebben zijn we lekker in de weer geweest net de BBQ's. Gwen had een erg gemakkelijke uitklappen en klaar en die van Billy moest nog helemaal in elkaar gezet worden OK dan!

Alleen dan is het punt van hoe steken we ze aan en blijven ze dan branden. Op een gegeven moment deden ze het en konden we lekker gaan BBQ-en Vork

Na de BBQ hebben we met zijn allen nog lekker zitten praten en op een gegeven moment zijn we naar binnen gegaan omdat het in de schuur te koud was. Ik ben even later naar huis gegaan want ik was bekje af.

ik zal morgen de foto's sortereen en ik zal de chantage materiaal achter houden hoor Cassidy en MarijR!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 08:54

Be afraid, be very afraid! Haha!

IK vond het alleen wel erg grappig dat je ineens verdwenen was op zoek naar een supersoaker.
Volgende keer nemen we allemaal onze waterpistolen mee (dat is dan ook de enige remedie tegen digitale fotograven (Digitale Camera's kunnen daar niet zo goed tegen Haha!)

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 10:12

Hahaha, ik had geen waterpistooltje meegenomen hhoor. Was een kadootje van Yootha. OK dan!
Toen kon ik lekker al die digimensjes op een afstand houden Tong uitsteken
maar wel grappig dat jij nog op soakerjacht geweest bent Haha!
Jammer genoeg sta ik geloof ik redelijk vaak op de foto, dus tsja, ik zal wel redelijk voor schut staan, maar dat boeit toch niet Haha!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 11:17

Ik heb volgende keer mijn broertjes wapenhandel aan waterpistolen bij Cool

En je vergeet je avontuur bij de benzine pomp te vermelden Tong uitsteken

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 12:22

Ohw jah. Ze snappen daar niet echt dat je in Oktober lol kan hebben met waterpistooltjes. ik werd dan ook heel gek aangekeken. Toen ik het verhaal vertelde keken ze me echt aan van "Jij bent GEK"

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 12:30

Ai!! Ik ben wat begonnen met die supersoakers!! *LOL*
En ik vermoed dan ook dat die bij elke meeting van het DVT terug zullen komen..... vergeef mij Vriendjes zijn? Haha!
Tof dat jullie het zo leuk hebben gehad en volgende keer zal ik er wel bij zijn, ook al dreigen jullie met die blaffers Haha!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 16:04

Ik vond het ook vreselijk gezellig, heb meer dan 80 foto's, maar mijn ftp wil niet werken... Jullie moeten dus even geduld hebben (en ik heb besloten geen foto's achter te houden Haha! )

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 18:34

Goed zo Jacks OK dan! ! Helaas kon ik er niet bij zijn Verdrietig , maar ik wil natuurlijk wél alles zien !!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 18:44

zijn toch een paar weggehaald, die konden Echt niet... Maar de rest staat er al hoor Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:10

Ik vrees idd dat de supersoakers nu standaard bij de DVT meetings horen.
Net als de kruk overigens.
Gwen heeft er toch echt slecht voor gezorgd, vinden jullie niet? Hij is intussen een half jaar oud, en nog geen centimeter gegroeid *LOL*

O, en bij Nimber mocht je WEL het gras lopen

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 12:48

mijn foto's duren nog een tijdje Haha! ik ben bang dat er een grote censuur overheem aat want sommige kan ik echt voor chantagemateriaal gebruiken