-]Lunteren2003[- Part 1 Be afraid...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

-]Lunteren2003[- Part 1 Be afraid...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 19:55

Dit is pas het begin }>

Allereerst wil ik even kwijt dat ik ontzettend genoten heb van mijn weekend. Zaterdagmorgen wel op tijd op, maar dat moesten we er dan maar als prijs voor betalen he Knipoog
Broodjes gesmeerd, papiertjes opgehangen en daarna wachten op de eerste mensen die kwamen. Toen eenmaal iedereen gearriveerd was, zijn ze vertrokken en zijn we met de hele grooms groep er achteraan gegaan, met de auto naar de verschillende punten, waar we foto's konden maken en ze konden helpen met oversteken. Nog een asociale buschauffeur tegengekomen... En na iedereen na de rit weer uitgezwaaid te hebben, zijn we lekker pannenkoeken gaan eten. Ik vond de mijne heerlijk, was ook nog lekker warm in tegenstelling schijnbaar tot enkele anderen.
Na de pannenkoeken moest er nog even uitgeleefd worden in de speeltuin, behalve de wipkip heb ik me goed rustig weten te houden Tong uitsteken. Moest ook wel want ik was de enigste vertegenwoordig van het mannelijke geslacht nog, en ik moest dus wel laten zien dat wij mannen veel serieuzer zijn (*kuch*)...
's Avonds met Iloontje nog lekker naar American Pie 2 geweest, en daarna was het tijd voor een goede nachtrust...
Maar genoeg van dat, hier zijn de langverwachte pics, deel 1:

Billy en Ilindra liggen op kop Tong uitsteken
Afbeelding

Na lang nadenken ben ik er nog steeds niet achter wat de boktnamen van deze twee dames ook al weer zijn Verward (mijn excuses Tong uitsteken)
Afbeelding

Eveline_B bekijkt de net geschoten foto's, zijn ze gelukt?
Afbeelding

Bo en Mayo ipv Mayo en Bo Tong uitsteken
Afbeelding

Sjimmy deelt lekkere cake uit aan [***]
Afbeelding

Uitslag van de galop terug: Denman eenzaam op kop, gevolgd door Nimber en Ilovehorses4ever
Afbeelding

ArwenLune en Richtje
Afbeelding

Maya op de superhaf
Afbeelding

Dees op Harald en Jurga op (doh) Jurga Tong uitsteken
Afbeelding

What more can I say? Lovers
Afbeelding

Op naar deel 2 Schijnheilig


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 21:22

En dan na te gaan dat ik de kwaliteit nogal drastisch omlaag gehaald heb om de laadtijd te bevorderen Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 22:24

Vind de foto juist gaaf dat ze allebei de andere kant op kijken, die staat nu op mijn dekstop! Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 21:26

Alle foto's van de Lunterenrit zijn verwijdert van mijn upload, dit ivm de benodigde ruimte voor nieuwe pics. Degene die de pics nog willen hebben kunnen me pb'en.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers