Meeting Den Haag *update 06-11*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Meeting Den Haag *update 06-11*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 08:53

* Mededeling 6-11*
Degenen die zich op hebben gegeven die zeker meegaan, zouden die door willen geven, voor het paardrijden, of ze op een paard of een pony moeten...
Beetje raar om een groot iemand op een minipony te zetten Lachen
Zet het maar hier of gooi het over de PB.

-----------------------------------------------------------------------------------

De titel zegt het al, een meeting in Den Haag...
Dit omdat er niet zoveel meetings bij mij in de buurt worden gehouden.
De bedoeling is het op 22 december te doen, zitten we mooi op tijd nog voor het nieuwe jaar.
Hoelaat en waar is nog niet zeker. (zodra ik weet wie er allemaal komen, kunnen we dit samen wel bespreken)
Wat we gaan doen, zet ik nog niet vast, zodat we allemaal iets in kunnen brengen wat we willen doen...
Pathé buitenhof in daar in de buurt (10 minuten loop afstand van de bushalte)
Ook kunnen we bijv. gezellig Den Haag ingaan.
Dat zien we nog wel.

-------------------------------------------------------------------------------------

*voorlopig plannen*
Smorgens gaan we proberen ergens paardjes te huren om te kunnen rijden.
Smiddags kunnen we naar Den Haag gaan, en daar naar de film Seabiscuit gaan (gaat over dat renpaard)
En eventueel kunnen we daarna naar de Mac gaan om te eten (zit pal naast de bios)

-------------------------------------------------------------------------------------

Als je kan, zin en tijd hebt, stuur dan een pb met daarin:
* Je boktnaam + eventueel je echt naam
* Je mail adres

Je moet je voor de eerste van December hebben opgegeven, ivm het plannen + reserveren van de paarden.
Heb je je opgegeven en je kan niet, dan voor de 15de van December hebben gemeld dat je niet kan.

-------------------------------------------------------------------------------------

Mensen die meegaan (bij de geen die het nog niet zeker weten staan in het rood ):
****Heb Odessalief tijdelijk van de lijst verwijderd wegens privéprobleempjes, en heb geen zin dat als wij elkaar niet uit kunnen staan, de meeting niet gezellig word****

* Ilse
* Ilkkah
* Anique_Vaandrig
* Gijsenkim
* Jenna
* Melissamanda
* Ikke_89
* Ruitje
* Marfiek
* xcynthiax
* Babli
* Richtje
Laatst bijgewerkt door Meisje201 op 06-11-03 17:37, in het totaal 21 keer bewerkt

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:04

Had je al gePB't Haha!

* Ilse -> zowel Boktnaam als echte naam Haha! .
* zuperilse@hotmail.com -> heb Illkah net toegevoegt .

Ook ik help met de meeting, dus kom maar op Haha! . Ook ideeen zijn zeer welkom. Natuurlijk kunnen we ook een tour langs alle "haagse" Boktpaarden maken Knipoog .

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 17:34

Ilse schreef:
Had je al gePB't Haha!

* Ilse -> zowel Boktnaam als echte naam Haha! .
* zuperilse@hotmail.com -> heb Illkah net toegevoegt .

Ook ik help met de meeting, dus kom maar op Haha! . Ook ideeen zijn zeer welkom. Natuurlijk kunnen we ook een tour langs alle "haagse" Boktpaarden maken Knipoog .


De data word 22 december iig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 19:20

yes! paardje huren en gourmetten is een leuk idee! moeten we niet een bedrag afspreken waar we eten, drinken en andere versnaperingen kunnen kopen? Ik ben van de partij, mits ik vervoer kan regelen (beetje te doen met de tram 1 vanuit delft?)

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 19:26

Ja, daar gaan we het nog over hebben hoeveel we daaraan uit kunnen en gaan geven en dan kijken we wel hoeveel.
Maar je kan met de bus naar naaldwijk gaan, en van naaldwijk de bus nemen naar monster.
Je zou eigenlijk dan een routeplanner uit moeten printen, dan ben je zo in monster (www.cornexxion.nl geloof ik)
Maar met tram weet ik niet eigenlijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 19:48

dus we gaan niet eerst naar den haag of begrijp ik het weer verkeerd?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 19:52

Hey leuk, misschien kunnen we vanaf de bosjes van Pex een strandrit maken. Ik ken Theo en Rene en van hun kunnen we best wat paarden huren......... Oja dit betekend dus dat ik wel mee ga

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 19:53

Anique_Vaandrig schreef:
dus we gaan niet eerst naar den haag of begrijp ik het weer verkeerd?


Als er weinig komen (zoals het er tot nu toe voorstaat) gaan we gewoon smiddags om een uur of 1 (als het kan tenminste) paardrijden, dan gaan we savonds gourmetten en film kijken.

Maar als er nu meer als 12 komen, wat dus niet in mijn huisje past (moet toch is een grotere doos gaan kopen Tong uitsteken) gaan we naar den haag, en gaan we daar naar de film of weet ik wat we daar gaan doen.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 19:54

gijsenkim schreef:
Hey leuk, misschien kunnen we vanaf de bosjes van Pex een strandrit maken. Ik ken Theo en Rene en van hun kunnen we best wat paarden huren......... Oja dit betekend dus dat ik wel mee ga


Umm waar is dat???

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 19:55

Misschien ga ik ook wel mee lijkt me wel leuk, jullie horen nog van me (moet even kijken hoe dat zit met vervoer)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 19:59

dat is bij kijkduin, manege Wildhoef.... je hoeft alleen maar de weg over te steken om het duin te betreden en vandaar ben je dus in no time op het strand........

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 20:05

gijsenkim schreef:
dat is bij kijkduin, manege Wildhoef.... je hoeft alleen maar de weg over te steken om het duin te betreden en vandaar ben je dus in no time op het strand........


Dat kunnen we ook gaan doen.
Moet ik wel me moeder lief aankijken of ze me wil brengen en halen enzo, maar dat vind ze vast wel goed.
Maar jij kent die mensen daar??

Gooien we het rooster wel om, is natuurlijk leuker dan op een oude manege in een binnenbak rijden...

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 20:10

Gooi ff modem eruit omdat me zus gtst wil kijken en we heel erg storing hebben door het modem, ben zo terug....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:11

gijsenkim schreef:
Oja dit betekend dus dat ik wel mee ga


Als we nou gezellig met zn 2en gaan trammen of bussen, dan zal ik de rest van de week je paardje voor je uitmesten Schijnheilig

Of ga jij motoren?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:15

Anique_Vaandrig"]
[quote="gijsenkim schreef:
Oja dit betekend dus dat ik wel mee ga


Als we nou gezellig met zn 2en gaan trammen of bussen, dan zal ik de rest van de week je paardje voor je uitmesten Schijnheilig

Of ga jij motoren?
[/quote]

SLIJMBAL!!!!!, maar natuurlijk kan je met me mee, in December op de motor is wel errrruuug koud. dus gaan we gewoon met de zuut.

Eventueel wil ik andere mensen ook wel ophalen hoor.

Als dat is wat we willen doen dan zal ik dat natuurlijk wel eerst moeten overleggen met Theo en Rene en kijken wat ik voor welke prijs voor elkaar kan krijgen.

oja enuh uitmesten vind ik nog niet vervelend hoor!!! Je mag Donderdag ochtend wel komen om een uur of 11:00 (vraggie stro Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:19

gijsenkim schreef:
SLIJMBAL!!!!!, maar natuurlijk kan je met me mee, in December op de motor is wel errrruuug koud. dus gaan we gewoon met de zuut.

oja enuh uitmesten vind ik nog niet vervelend hoor!!! Je mag Donderdag ochtend wel komen om een uur of 11:00 (vraggie stro Haha! )


pfffft...... vraggie stro he? jaja, een hele berg waarschijnlijk. 12 uur ben ik vrj, ben er 12.15 uur Haha!

Maarre super dat ik met je mee kan! Is het betalen voor de benzine soms ook in natura (lees; 4 weken uitmesten Rolleyes

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:20

Anique_Vaandrig schreef:
Maarre super dat ik met je mee kan! Is het betalen voor de benzine soms ook in natura (lees; 4 weken uitmesten Rolleyes


nee hoor uitmesten doe ik met alle liefde zelf...... Ik verzin wel wat ~~}> Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:23

gijsenkim"]
[quote="Anique_Vaandrig schreef:
Maarre super dat ik met je mee kan! Is het betalen voor de benzine soms ook in natura (lees; 4 weken uitmesten Rolleyes


nee hoor uitmesten doe ik met alle liefde zelf...... Ik verzin wel wat ~~}> Schijnheilig
[/quote]

Hoe bedoel je wij gaan off topic Haha! enne, dat laatste zinnetje vind ik erg onheilspellend!

Goed! Ik ga weer even on topic!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 20:45

gijsenkim schreef:
Als dat is wat we willen doen dan zal ik dat natuurlijk wel eerst moeten overleggen met Theo en Rene en kijken wat ik voor welke prijs voor elkaar kan krijgen.


Ik gaat het met me moeder overleggen... Is nu helaas niet thuis...
Word dan ook me eerste strandrit in de 6 jaar die ik nu bijna rij Lachen
Maar me moeder doet daar denk ik niet moeilijk over omdat er dan natuurlijk ook een oudere bij is (vind ze dan toch minder eng dan dat ik met allemaal jongeren ga, want stel dat ik of iemand anders eraf valt, moet er toch liever een volwassene bij zijn)
Alleen moet wel maar hele goede warme winterhadnschoenen en me beenwarmers + hoge zebrasokken aandoen wil ik niet bevriezen Tong uitsteken
Zodra me moeder thuis is gaat ik het met haar overleggen...
Morgen ben ik vrij ivm de docenten die studiedag hebben(weet ik wat het betekend) dus heb morgen alle tijd om te kijken of het kan, en om de plannen dan om te gooien....

Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:00

Jammer, als het in het weekend was geweest, was ik mee gegaan.

Mijn vakantiedagen zijn op Huilen

odessalief

Berichten: 229
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Monster (dat is in het Westland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:01

Goed idee Nathalie!!! Haha!
Ik mag waarschijnlijk wel mee.
Hoop het zo!
Je hoort het nog wel van me.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 09:05

De strandrit word niets ivm dat we niets kunnen plannen.
Voor het zelfde geldt regent en stormt het, en is hele rit verpest.
Dus we houden het gewoon op het rijden op Noordland (wat vast wel kan, gaat misschien in het weekeind even kijken of het kan) en wat de planning voor de avond is, is nog niet zeker, komen er nu veel, is het beetje onmogelijk om in mijn huis (wijst met vingers een klein kubesje aan) met zun weet ik hoevele te gaan gourmetten.
Dat gaan Ilse en ik nog wel bespreken hoe we dat gaan doen.

De geen die eigenlijk mee gingen voor die strandrit, moeten nog maar laten weten of ze nog mee gaan...

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:28

Wildhoef vind ik prima Gijsenkim, ik ken hun nl. ook. (Krijg binnenkort priveles van Rene Pling ).
Én ik ken de duinen daar, heb er uren gereden met Revanza, dus als er geen begeleider van hun meegaat weet ik de weg OK dan! .
Ik kan evt. ook mee met Racer, maar dan moeten we zeker weten dat er geen begeleider meegaat, Racer kan nl. alleen voorop Scheve mond .

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 19:47

Zie bericht boven die van jou Ilse, dus nee...
Had het ook veel leuker gevonden, maar ja, moeders en het weer zouden af en toe wat voorspelbaarder moeten zijn...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 19:48

Ik heb op de wildhoef gestaan met prince en ik gaf de kinderlessen bijTheo en Rene toen hun nog Den Dulder hadden, Ook reed ik future (van monica) bij toen Theo en Rene nog Polanerduin hadden, ik ben toen met hun meeverhuisd naar Den Dulder.... zodoende ken ik ze