UPD: een geslaagde dag!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

UPD: een geslaagde dag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 07:50

Ja... het is weer achter de rug en wat was ik moe!

Maar het was ontzettend leuk! Sjors was heel relaxt en dat was zeker wel fijn, aan de andere kant was hij in de showring ook weer niet zo scherp als ik gewend was en showde hij niet echt, dat is daar weer een nadeel aan.

Maar ik zal bij het begin beginnen:
Na een lange voorbereiding, zondagmorgen er eindelijk heen.
Daar aangekomen kon ik mijn beloofde stal niet vinden, lang gezocht en gevonden! Maar er stonden nog hackneys uit engeland in Boos! Gevolg: een uur wachten op je stal met paard in de hand Verdrietig
Na dat uur had ik nog wel een uur over om: Sjors tiptop te maken en mijzelf ook, de spullen bij de bak klaar te leggen, de muziek te regelen en de headset te regelen. Scheve mond
Niet erg veel tijd dus en natuurlijk een gestress..
Maar ik was nog op tijd klaar en alles leek goed te gaan.
Komt er ineens een man naar me toe: ja het kan niet op een bandje (wat tegen mij gezegd was) maar moet op cd (geen probleem,ook bij me) nee, daar zat geen cd in, het was een leeg hoesje! Boos! Boos! Boos!

Goed, hij nog zijn uiterste best gedaan en een cassetterecorder geregeld. Fijn! En ik strak van de zenuwen de ring in Haha!
Het ging wel redelijk, hij was op zich braaf en natuurlijk zijn er altijd dingen die je liever anders hebt. Ook vergat ik min of meer mijn headset en heb ik me alleen voorgesteld en heb ik het afgesloten, verder niets uitgelegd.
Nog aangesproken door een enkeling daarna, geloof ook bokkers en kwam het showteam la figaro tegen.
Die waren ook al pissig omdat ze geen stal hadden, maar bij ons waren nog een heleboel boxen vrij: dus zij met mij mee.
Gezellig op stal zo! Lekker bijkletsen.

Nog naar hen show gekeken en ff over de beursvloer gelopen en toen maar weer richting stal, om alles klaar te maken voor de volgende keer.
En dat ging goed, had alle tijd en was nu ook zelf heel relaxt.

Het nummer zelf ging ook redelijk, wel veel gepraat dit keer, maar te veel met mijn tong geklikt tussendoor en Sjors had het wel gehad, al dat getut. Toch deed hij het braaf, het papieren scherm ging beide keren niet echt goed, maar liggen, zitten, steigeren etc ging wel. Ook was ik erg blij met de geduldigheid waarmee hij het tapijtje uitrolde.
Brave pony. *LOL*

Daarna nog aangesproken door een aantal bokkers, leuk, ik zou het zelf nooit meer gedaan hebben die dag, was veel te druk bezig en nu weet ik toch weer wie het zijn
Enne: ben helemaal niet nieusgierig naar de foto's die zij gemaakt hebben hoor! Schijnheilig Ohhhhhhh, wij konden zelf niet maken, geen tijd, dus kom maar op!!!!!! *LOL* Vingers aflikken

Nog even met Lammert en Coby gesproken en me klaargemaakt voor de parade, die er niet kwam... Boos! Omdat la figaro nog aan het uitstappen was hebben we onze eigen parade gehouden met zijn drieën over het parkeerterrein Haha! , dikke lol: tot het begon te plensen en wij nog helemaal aan de andere kant waren Boos! , maar ook dat hebben we weer overleeft en nadat we nog een ernstige aanslag hebben gedaan op de profiantkist hebben we het boeltje ingepakt en zijn we weer huiswaarts gegaan.

Na een geslaagde, maar wel zeer vermoeiende dag!!! OK dan!

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 09:16

Hoi merel,

Wij hadden twee stallen toegewezen gekregen, die zouden voor ons gereseveerd zijn.
En dan kom je aan en vraagt naar de stallen en zeggen ze bind ze maar bij de koeien!
Niemand van de organisatie wist iets over stallen.???
Slechte zaak terwijl we duidelijke afspraken daar over hadden gemaakt met de organisatie.
Maar eind goed al goed was het toch nog goed gekomen toen ik jou zag en jij zei, jawel er zijn wel stallen die liggen daar........

vorig jaar was het allemaal anders geregeld en volgend jaar zal het wel weer anders zijn. Ik heb Bas de organisator gevraagd een tweede inrij ring te maken voor de kleine show piste. Hij zou het mee nemen..
Omdat ik het niet gezond vind dat een paard zonder ijzers en of met buiten op de stenen ingereden moet worden en die inrij ring bij de grote piste gewoon te klein is en te rommelig.

Maar de stallen waren dan toch goed en het was gezellig.

gr Monique

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 14:54

Tja wat betreft het inrijden hadden wij op vrijdag en zaterdag ook last van. Het lijkt wel of ze de hal steeds kleiner maken.
Er was een kleine piste waar je wat kon rijden maar niet met karren erachter.

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 18:43

Nee, wat betreft die piste ben ik het roerend met jullie eens.

Het was daar ook ontzettend druk, met al die kids!
Die bleven daar ook erg lang hangen, tuurlijk leuk! Maar voor de anderen minder.
Wel opvallend: ik liep na mijn 1e demo nog even over de beurs en constateerde dat er zowaar niemand meer in de inrijring reed.
Ook was het erg druk rondom de ring en op de bune--> bleek dat Coby en Marrigje eraan kwamen. Niemand mocht meer de ring in...

Dat is nog eens lekker inrijden!

Maar het blijft een feit dat het lekker ging die dag, ik ben apatrots op mijn beessie.
Tuurlijk kan het altijd beter, maar dit was best genoeg

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 18:48

waar was dit klinkt erg leuk

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 21:26

Op de Utrechtse Paardendagen afgelopen weekend, in de Utrechtse Veemmarkthallen.

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 21:26


StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 21:20

Geweldig Merel, dat jij en Sjors daaraan meededen!

Alja

Berichten: 25593
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 22:27

wat fijn dat sjorsje zo braaf was, errug goed hoor!!!!