Bosrit Lage Vuursche???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Bosrit Lage Vuursche???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 15:15

Hai,

Het lijkt me leuk om dat nog een keer dit jaar te doen met bokkers!!
Heeft iemand intresse????

Groetjes margon

Yessy

Berichten: 23023
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 16:25

dat ligt toch bij hilversum? als ik vervoer heb, heb ik misschien wel interesse..

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 20:54

Jah het ligt idd vlakbij hilversum!!
Inkie van bokt wil misschien ook mee doen maar ze moet even kijken of ze dan wedstrijd heeft!!!!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:08

Ik wil wel, probleem is dat ik dus paardloos ben (paardje is verkocht) dus enige optie is weer huren, maar dan krijgen we misschien weer dat we elkaar niet kunnen vinden Haha!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 10:13

Jah maar als je duidelijke afspraken enzo maakt!!
Maar ik geloof ook niet dat veel mensen dit topic zien of zo!!! Maar ik schop dit topic wel steeds omhoog zodat meer mensen dit zien!!!!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 11:08

Ik ben wel geinteresseerd en wellicht kunnen we starten vanaf mijn stal? Moet ik even overleggen of de boer wel de trailers op zijn erf wil. Afhankelijk van de datum wil ik wel mee.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 11:13

Jaa als we dan meer mensen hebben die mee willen kan dat wel idd!!!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 11:14

En als iemand nog een paard over heeft die meemoet Haha! anders moet ik lopen Knipoog

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 11:17

Misschien is daar wel een paardenverhuur of zo iets???

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:11

Bij laseur in soest kan je paarden huren als je even op de zoekfunctie kijkt dan zie je dat er bij de vorige lage vuursche boktrit gebruik van is gemaakt. WE hebben toen met de eigen paarden een groep mensen opgehaald bij Laseur in Soest, of volgens mij in het bos afgesproken. Ik heb niet de hele rit meegemaakt toen omdat ik ziek was/werd en onderweg ben afgehaakt. Je kan Napoleon pb-en voor die gegevens die heeft het vorige keer georganiseerd.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 15:18

Mobick, weet jij misschien nog andere die misschien ook wel mee willen gaan???

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 15:29

Misschien dezelfde groep die de vorige keer is mee geweest. Napoleon, Belker, Xxtrax, Lunatic ? (die staan in ieder geval vlakbij)

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 17:00

Als de datum uitkomt ga ik (en Denman ongetwijfeld ook) zeker mee!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:37

Mobick bedoel jij de rit van 1 Juni of niet? Lachen
Toen waren Melissa, Lautjuh123 en ik ook mee, hadden we paarden gehuurd bij de boshoeve!

Ik ga denk ik deze keer niet mee, heb geen zin om elke keer voor 25 euro een paard te huren als ik Nicootje al heb staan! Lachen 25 euro is voor iemand die werkt misschien niet veel, maar voor mij wel Tong uitsteken

Kunnen we niet gaan rijden bij de hei bij Crailoo daar Schijnheilig Daar is volgens mij via de Lage Vuursche ook makkelijk te komen, en vanaf Nico's stal ook! Lachen

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 20:36

Steffi kun je Nico niet meenemen dan???

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:56

Nee dat is veeel te ver naar de Lage Vuursche, dat is vanaf Nic zn stal zo'n 4 uur rijden om alleenal bij het begin van de Lage Vuursche te komen! Pony valt dood neer Tong uitsteken En trailer heb ik niet en Nico gaat ook niet meewerken om erin te komen Haha!

Daarom, als het bij de Crailoose hei zal kunnen is beter, dat is vanaf mijn stal een uurtje, en volgens mij vanaf Napoleon's stal ook een uurtje/anderhalf zoiets?

En aangezien de meeste mensen toch een trailer hebben, kan dat toch ook? Schijnheilig KOmen jullie gewoon hierheen *LOL*

Crailoose hei kan je erg goed rijden, best groot! En via Crailoose hei daar kun je ook op de Lage Vuursche komen (dus mensen die daar vandaag komen kunnen er ook makkelijk komen)

Naja whatever, kijk maar Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:58

Lijkt me op zich niet zo'n probleem, er moet alleen ook mogelijkheid zijn om de trailers te parkeren en de paarden veilig uit te laden. Ik weet verder niets over hoe de situatie daar is hoor....

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:28

Ja ik was er toen ook bij met de Lage Vuursche bokt rit, misschien ben ik weer van de party, moet eventjes dan een trailer regelen, misschien wil chronos ook wel mee

Is er al een data bekent?

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 21:43

Nee nog niet!!
Maar roep maar wat!!!
Ik kijk dan wel of ik kan en de andere of hun kunnen Knipoog

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:32

Maar bij de crailoose hei kan ik ook niet mee, of ik moet de beheersters zo gek kunnen krijgen dat ik browny meemag!

Anders komen jullie gewoon gezellig naar de kibo, gaan jullie op de heksenwei picknicken en kom ik wel even met punky!

Ik kan natuurlijk ook Punky dan meenemen naast de fiets als we dan wel langs fietspaden gaan en niet zo heel lang!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:48

Richtje schreef:
Lijkt me op zich niet zo'n probleem, er moet alleen ook mogelijkheid zijn om de trailers te parkeren en de paarden veilig uit te laden. Ik weet verder niets over hoe de situatie daar is hoor....


In de Lage Vuursche zit een enorme parkeerplaats in het bos. Je kunt daar veel auto's en trailers kwijt. Je moet hem alleen even weten te vinden. Als jullie willen kan ik het wel even opzoeken. Stuur dan even een PB-tje.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 09:44

Als jullie naar de lage vuursche willen kan ik wel regelen dat er op de boerderij geladen kan worden, dat is misschien wel prettig.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 10:23

mobick schreef:
Als jullie naar de lage vuursche willen kan ik wel regelen dat er op de boerderij geladen kan worden, dat is misschien wel prettig.


Dat is idd wel prettig en ook wel zo veilig....

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 11:13

Jah maar Mobick waar jij op stal staat mogen daar heel veel trailers dan in eens het erf op komen??
En is er ook een bepaalde ruiterroute of zo in de Lage Vuursche???
Roep maar een datum hoor wanneer het jullie het beste uitkomt!!!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 15:53

Ik weet de weg daar ook goed in lage Vuursche, misschien kunen we net zoals verleden keer bij Hans en Cora Arends de trailers neerzetten, napoleon kan dat vast wel voor ons regelen Haha! , ik denk zelf dat Napoleon ook mee wil rijden (en anders slepen we haar gewoon mee ), misschien is het zelfs leuk om nou een keer richting de duinen te gaan, ik weet de weg wel, alleen daar wordt streng gecontroleerd op penningen.