Mijn verslagje van een mooie Lunterendag :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Mijn verslagje van een mooie Lunterendag :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-03 21:11

Nou vanmorgen ging de wekker naar mijn idee toch best vroeg Haha! Maar snel eruit, onder de douche en richting de ruitersportzaak om m'n zadel te betalen. Per ongeluk nog een dekje en bandages meegenomen *LOL* Daarna onderweg naar Lunteren. Helaas zat ik aan de foon iets te gezellig te kletsen en dat tezamen met achter een vrachtwagen rijden wil er nog wel eens voor zorgen dat je de afslag mist *LOL* Dus hup de volgende afslag genomen en weer terug de route voortzetten. Eenmaal aangekomen kreeg ik gelijk een hond in m'n handen geduwd (Bo van Kim), zo jij bent oppas Haha! Oké Lovers

Nou de groep ging op pad en ik ging samen met de andere grooms op pad naar het eerste fotopunt Haha! Nou klets, klets, klets en de groep kwam voorbij Cheese! Cheese! Cheese! En hup weer in de auto naar het eerste oversteekpunt. Na een plakje cake (:9) en weer een boel geklets zagen we de groep voorbij komen (Roy en Sabrina hielpen met oversteken) even gezwaaid en hup weer in de auto naar de hei. Daar even een wedstrijdje met Bo gedaan wie er het hardst kon rennen *LOL* Hij won qua snelheid, maar ik met het uithoudingsvermogen Cool Tong uitsteken Daar wat mensjes aangescheurd zien komen en Leon z'n kunstjes bewonderd Haha! Toen weer terug naar de auto's, waar Bo gelijk in slaap viel *LOL*

Toen naar het zandgat en neergeploft totdat de groep aankwam. Eerst nog even een ruiter bekeken die het nodig vond om even te laten zien hoe goed zijn paard wel niet achterwaarts kon op de heuvel *zucht* Boeien Haha! Maar goed, de groep kwam aan en toen was het tijd voor de lunch Vingers aflikken

Daarna spulletjes aangedaan en toen mocht ik Lottel (Lodewijk van Kim) rijden Lovers Ik was al gewaarschuwd voor z'n nogal aparte, eigenlijk vreselijke, draf Haha! Ik had zoiets van, ach, dat zal toch wel meevallen? Nou *LOL* Niets was minder waar *LOL* Djeezzzz, wat gooit die hoog op zeg! Zolang hij rustig bleef draven ging het goed, maar met meer vaart kon ik het amper normaal uitzitten, dus ben ik stukjes maar verlicht gaan rijden Haha! Ik ben er ook achter dat Lottel het erg grappig vind om je precies onder de bomen door te sleuren, ik vond dat iets minder geslaagd dan hij geloof ik *LOL* Tussendoor wat galopspurtjes gedaan. Ook een of andere heuvel op, cool!!! Cool Ben er wel achter dat z'n galop toch wel lekkerder zit dan de draf Haha!

Ook nog een mega-rem-ontwijk-actie gehad, nadat Denman z'n petje verloor in volle galop. Laat hij nou eens precies voor mij rijden Haha! Dus vol in de ankers getracht te gaan, maar dat lukte echt niet op een halve meter afstand. Gelukkig schoot Ilona met Jurga aan de linkerkant opzij, zodat ik er mooi en vlot omheen kon sturen Haha! Ben bang dat ik anders ineens spontaan op een ander paard had gezeten *LOL* Maar goed, alles ging prima, niemand gewond Tong uitsteken

Toen kwam er een pad waarvan Ilona zei alsmaar rechtdoor, nou de rechtdoor heb ik nooit gevonden, het was alleen maar S-jes rijden *LOL* Maar Lottel vond dat wel een goed pad om maar weer eens aan te springen en te kijken met ArwenLune wie er het snelst in galop de bocht door kwam *LOL* Gelukkig won ArwenLune Haha! Maar Lottel liet het niet op zich zitten en ging met een mooie vaart langs ArwenLune. Toen wilde Lottel niet meer stoppen Haha! Niet dat hij met een rotvaart er vandoor ging ofzo, nee alleen z'n versnelling terug werkte niet meer *LOL*

Toen nog tussendoor veel gekletst ook en wat drafjes gedaan en veel gestapt en toen waren we weer terug bij stal. Het was heel gaaf! Cool Kim thanx!!!!!! Lovers

Toen eenmaal alle paardjes ingeladen waren en de nodige mensen afscheid hadden genomen gingen we naar het pannekoekenhuis. We hebben ons netjes gedragen in vergelijking tot de voorgaande Lunterenritten *LOL*

Na de pannekoeken moesten we natuurlijk nog even helemaal kind zijn en de speeltuin in Haha! Ik was geloof ik vooral slachtoffer, telkens als ik ergens op ging zitten werd er ineens heel hard gedraaid of gewiebelt *LOL* Volgens mij was het motto Hoe-krijgen-we-Mayo-zo-snel-mogelijk-misselijk *LOL* We hebben geschommeld, gedraaid, van de glijbaan afgeweest en ook nog gewipt Bloos! Tong uitsteken

Na het nodige jeugdsentiment weer even opgehaald te hebben was het tijd om weer naar huis te gaan Verdrietig Maar het was helemaal top en heel gezellig. Ik ben blij dat ik alsnog naar Lunteren gekomen ben

Ilona bedankt voor de organisatie, het word steeds beter OK dan! En Roy jij ook bedankt voor alles wat je gedaan hebt. Kim onwijs bedankt voor het ter beschikking stellen van Lottel en Bo Haha! En de rest voor de flinke gezelligheid.

Op naar Lunterenrit part 4!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 21:28

Cool verslagje! Ik zit hier helemaal na te genieten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 21:52

Speeltuinen zijn cool Cool
Alleen deed de kabelbaan een beetje raar Verward

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-03 21:55

Ja, die rare kabelbaan zat wat dichter bij de grond dan oorspronkelijk gedacht, heel raar Verward *LOL*

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 22:14

Ik wilde ook van de kabelbaan, maar zag een kindje al bijna de grond raken en concludeerde dat het arme ding mijn gewicht waarschijnlijk niet in de lucht zou kunnen houden... Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 22:20

We hebben geloof ik toch wat gemist Haha!
Ik wil wel foto's zien hoor

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 22:21

He leuk verslag mayo! Grappig dat je vooraan in de groep de dingen toch anders beleeft dan achterin de groep *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 22:56

Leuk verslag! Heb blijkbaar toch wat gemist door niet mee te kunnen met de pannenkoeken. Hopelijk ben ik bij een volgende versie wel van de partij Lachen

Survivorgirl

Berichten: 115
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 22:58

test

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 13:31

leuk verslag Mayo!!
vond t erg gezellig dat je alsnog gekomen bent (en nu hoefde ik niet de hele tijd op Bo te passen Tong uitsteken ) Zie je wel dat die draf van Lot echt niet fijn is Haha!
op naar de volgende rit

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 16:08

Mayo schreef:
Toen eenmaal alle paardjes ingeladen waren en de nodige mensen afscheid hadden genomen gingen we naar het pannekoekenhuis. We hebben ons netjes gedragen in vergelijking tot de voorgaande Lunterenritten *LOL*


tja dan zie je toch weer wat mijn invloed op zo'n groep is *LOL*
leuk verslag mayo, ik vond het erg jammer dat ik er niet bij kon zijn want zo te lezen was het weer erg geslaagd.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:47

Hardstikke gaaf dat je het zo leuk hebt gehad op mijn hobbelplatpoot!Hij kan wel lief zijn! enne Bo was heel moe die heeft de hele weg geslapen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:41

Ik vond het echt top OK dan! dat je er was Mayo, je mocht eigenlijk gewoon niet ontbreken.

BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 16:11

Hee Mayo...volgende keer gaan we samen ECHT mee doen he? Knipoog

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 17:07

Ik vond het erg gezellig Mayo. Leuk verslag ook. Groomen was wel net zo leuk als rijden met zo'n gezellig groomteam.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 17:10

Ik vond het helemaal toppie OK dan!

Enne BBL, reken maar van yes Haha!