voor mensen met haflingers: Strandrit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

voor mensen met haflingers: Strandrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 22:54

1: Wie gaat er 6 september naar de spelletjesmiddag in Smilde? Ik doe ook mee op een haflinger van een kennis. (wordt 10 keer nix, want hij is niet echt goed doorgereden, heeft voornamelijk voor de kar gelopen en heeft onwijs veel looplust, dus zin in spektakel, kom dan kijken! Haha! ) Schijnheilig niet overdrijven....En ander moeten jullie je nog maar even snel opgeven, want volgens mij wordt het onwijs gezellig!

2:En wie gaat er 4 oktober naar de haflingerstrandrit in Schoorl? Doe ik namelijk ook aan mee! Ik ga me dan echt in haflingerland wagen volgens mij! Er zijn hier vast wel bokkers die meedoen!

Misschien tot ziens in Smild of in Schoorl! Pling [/b]
Laatst bijgewerkt door yvetje op 10-09-03 09:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 02:24

ik zou heel graag willen naar die haflinger strandrit. Heb helaas geen trailer. Snik snik. Lijkt me onwijs gaaf.

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 12:34

ah, jammer! Valt er echt niets te regelen? Kan je er iet eentje huren of zo, of met iemand anders meerijden? T word echt onwijs leuk hoor!

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 19:18

Ik wil best mee met allebei! maar zaterdag is er corso in eelde en voor de 2e ben ik meegeweest met bruggerskamp!
Maar als ik niet mee mag met bruggerskamp wil ik wel mee met die strandrit! ALs ik met iemand mee kan rijden Haha!

zns

Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:15

Waar ligt Smilde??

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 09:35

Smilde ligt in drenthe.
En Sting: Er is vervoer te regelen vanaf smilde. Je paard gaat dan daar met een stuk of 30 andere hafjes op een stel vrachtwagens. Misschien dat dat een idee is? Als je het telefoonnummer wil hebben van degen die dat allemaal regelt, moet je me even een PB sturen. Groetjes Yvette

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-03 17:34

Echt niemand die meegaat??? Zoveel mensen met haflingers hier op bokt......

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 18:51

schopje

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:33

* had dit topic nog niet eens gezien schaam schaam Lachen *

Ik heb ook al twee keer meegedaan met de strandrit en 1 keer met de spelletjesdag.
Helaas kon ik dit jaar niet meedoen met de spelletjesdag omdat ik geen beschikking had over een trailer. Maar ik wil misschien wel meedoen met de strandrit want dat is echt vet leuk en mooi daar!! Je hebt echt hele mooie duinen en we doen altijd wedstrijdje over het strand met de haflingers voorop, echt een gezellige dag dus. Hoop dat ik ook kan komen , maar heb niet echt veel hoop

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 22:51

hey!

Ik ben wel naar de spelmiddag geweest en het was echt supertof! Heb nu das al helemaal zin in de strandrit, want dat schijnt nog leuker te zijn! :J
Je kon op de spelmiddag nog vervoer regelen vanaf smilde (waar de spelmiddag altijd is) maar ik weet niet of ze nog plaats hebben. Er was in totaal plaats voor 30 haflingers, maar je kan natuurlijk altijd proberen! Ik kan eventueel wel een telefoonnummer voor je vragen aan fokke (eigenaar van de haf waarop ik mee ga). Want die heeft die papieren allemaal

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 07:49

yvetje schreef:
hey!

Je kon op de spelmiddag nog vervoer regelen vanaf smilde (waar de spelmiddag altijd is) maar ik weet niet of ze nog plaats hebben. Er was in totaal plaats voor 30 haflingers, maar je kan natuurlijk altijd proberen! Ik kan eventueel wel een telefoonnummer voor je vragen aan fokke (eigenaar van de haf waarop ik mee ga). Want die heeft die papieren allemaal


Jah maar ik zou niet weten hoe ik dan in smilde kom met me paardje, dus dat is een beetje een probleem denk ik... Scheve mond
Dan moet ik maar tot volgend jaar wachten en dan hebben we hopelijk al een trailer zodat we er makkelijk naartoe kunnen gaan Lachen

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 09:08

ja, jammer....
Divoza verhuurt toch trailers? Tong uitsteken
Of is er niet toevallig iemand anders uit de buurt die meegaat? Maarja, anders volgend jaar beter! Maar ik weet niet of ik dan ook meega, want het is namelijk niet mn eigen haflinger.... En iemand anders verzorgt het (maar ik mag ermee op strandrit, best wel vaag Verward )

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 12:40

yvetje schreef:
ja, jammer....
Divoza verhuurt toch trailers? Tong uitsteken
Of is er niet toevallig iemand anders uit de buurt die meegaat? Maarja, anders volgend jaar beter! Maar ik weet niet of ik dan ook meega, want het is namelijk niet mn eigen haflinger.... En iemand anders verzorgt het (maar ik mag ermee op strandrit, best wel vaag Verward )


Divoza verhuurt al jaren geen trailers meer omdat er ooit een paar zijn gestolen en dat soort dingen. Bij ons rondom groningen is het idd erg moeilijk om een goede trailer te vinden die je kan huren.
Dus ik ga lekker volgend jaar mee.
Jij alvast veel plezier met de rit en laat even weten hoe je het vond.
* ben jaloers op je dat jij wel meekan Knipoog *

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-03 22:46

Oh, dat wist ik helemaal nog niet....Maarja het heeft nu ook niet veel zin meer om een trailer te gaan regelen. Het is immers volgende week al! Lachen Maar ik zal je in ieder geval op de hoogte stellen van hoe het was! En zal een poging doen om foto´s te laten nemen. (zal mn fototoestel maar nie meenemen op het paard) Jammer voor je dat je nie kan!