Nieuwe ruiterbewijs meeting???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:29

Ja kip Haha! Nee, maar even serieus, ik kreeg geen berichten meer in mn boxje, dus ik dacht ook a; waar blijven ze nou Verward Maar goed, heeft er iemand problemen mee als we niet in maart gaan?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:30

Leuk Michelle, behoor jij binnenkort ook tot de club met de gekke nummerbordjes Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:38

Mis ik iets Verward

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:45

Citaat:
Mis ik iets

niet dat ik weet....

Maar mij maakt de datum niet zo heel veel uit het is even belangrijk dat we allemaal kunnen denk ik. Dus dat word een nieuwe datum prikken, beetje banketstaaf als we de oprichtster thuis moeten laten he.... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:47

Haha Haha!, ja dat is zo!

Hoe zitten jullie 3/4 of 17/18 april?

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:49

Dan zit ik goed...Lachen nee geen flauw idee, ik heb nog geen plannen voor volgend jaar, en een weekend dat komt altijd wel uit.... dus zolang jullie mij maar op de hoogte houden wanneer dan vind ik het best....zover ik weet heb ik geen afspraken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:57

michelle200 schreef:
Dan zit ik goed...Lachen


Haha! Nou gelukkig maar Tong uitsteken

Anique_Vaandrig 3/4 en 17/18 april (liefst 17/18)
Waterkippie
Michelle200 - 3/4 en 17/18 april
Dola
Loesjuh...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:47

ja 3/4 april zit ik ook goed!

iki vraag dola straks even en loesjuh

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:14

Ben je nog steeds aan het vragen kippie??? Knipoog

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 14:25

haha ja en nee, ik sta niet meer op stal bij dola, dus dat weet ik niet en loesje was ik even vergeten.. maar zullen wij ons anders met zijn drieën vast opgeven?

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 14:26

ja is goed, maar ik krijg steeds geen mailtjes .... als jullie hier wat gemeld hebben...snik snik...dus vandaar mijn late reacties.... maar vertel hoe gaan we verder????

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 14:45

ik down load wel even die inschrijf formulieren en als jullie die dan naar mij sturen dan stuur ik ze met mijn formulier op..
..
ok Haha!

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 15:34

NOOOOUUUUUUUUU voorruit dan....Lachen komt in orde....
of het slagen in orde komt weet ik niet... "de bende van elende"....hahahaha

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 11:58

hihi ja zie het wel al voor me Haha! dat we massaal gaan zakken hihi!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 11:59

Boekingsformulier
Ondergetekende
Naam: m/v


--------------------------------------------------------------------------------
Adres:
--------------------------------------------------------------------------------
Postcode: plaats:
--------------------------------------------------------------------------------
geboortedatum:
telefoon:
gewicht:
aantal jaren rijervaring:
--------------------------------------------------------------------------------
Huisarts:
ziektekostenverzekering
(ziekenfonds/particulier, maatschappij):
--------------------------------------------------------------------------------
Let op: voor deelnemers aan onze activiteiten geldt een maximumgewicht van 100 kg.
Boekt bij deze een arrangement (all in):

ruiterbewijsweekend (pasfoto meesturen met de boeking!!)

Voor de periode van:


--------------------------------------------------------------------------------
Aantal personen waarvoor wordt geboekt:
--------------------------------------------------------------------------------
Bijzonderheden (bijv. vegetarisch):
--------------------------------------------------------------------------------
Waar heeft u onze advertentie gelezen?
--------------------------------------------------------------------------------

Na ontvangst van dit formulier sturen wij u een bevestiging en een faktuur. De aanbetaling van 50% van het faktuurbedrag dient binnen twee weken daarna op onze rekening bijgeschreven te zijn.

Annulering
Bij annulering in de periode tot twee weken voor de begindatum van de boeking is 50% van de prijs verschuldigd. Bij annulering in de periode van twee weken voor tot aan de begindatum van de boeking is 90% van de prijs verschuldigd. Bij annulering op de begindatum of daarna is 100% van de prijs verschuldigd.

Het dragen van een cap
Voor alle deelnemers aan onze activiteiten is het dragen van een cap verplicht. U kunt bij ons een veiligheidscap huren.

Deelname aan de activiteiten is voor eigen risico.

Na het bovenstaande gelezen te hebben, teken ik,


Datum


--------------------------------------------------------------------------------

Handtekening


--------------------------------------------------------------------------------

Stuur of fax dit formulier naar: Stal 't Reelaer, Heinoseweg 10, 8102 RN Raalte,
fax: 0572 363409
Laatst bijgewerkt door Ing__ op 23-09-03 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 12:00

dus damens even invullen en dan naar mij sturen... hihi pb me anders even voor mijn adres Haha!

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 12:04

ja kippie, maar kun je niet beter even de link geven???? dan kunnen we het orginele even downloaden....Lachen en wil je me ff je adres pb"en????

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 12:04

ohja en welke datum gaan we???? hahahaha

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 12:08

Ruiterbewijsweekend
Haal uw ruiterbewijs in één weekend bij Stal ’t Reelaer! Dit arrangement is niet geschikt voor beginnende ruiters, wij raden een minimum van enkele jaren rijervaring aan hoewel het rijniveau van persoon tot persoon natuurlijk erg kan verschillen. Om een goede kans te maken om het ruiterbewijs te halen in dit weekend moet u in ieder geval een (redelijk) goede zit en houding hebben, u moet het paard zonder al te veel problemen in stap/draf/galop kunnen zetten, en een klein sprongetje (60 cm.) mag geen onoverkomelijke hindernis zijn. Verder moet u kunnen zien of u op het goede been licht rijdt, en of u in de goede galop zit. Tenslotte is enige buitenrijervaring gewenst. Het weekend begint vrijdagavond om 20.30 uur en eindigt zondagmiddag om ongeveer 15.00 uur en is net als de andere arrangementen inclusief maaltijden en overnachtingen.
Op vrijdagavond wordt in overleg een paard/pony gekozen en is er gelegenheid om deze uit te proberen. Zaterdagochtend wordt het theoretisch gedeelte van het examen uitgebreid geoefend waarvoor u dan inmiddels het theorieboek al heeft doorgenomen. Dit boek wordt een aantal weken voor het weekend aan u toegezonden. De ervaring leert dat vrijwel iedereen het theorie-examen na het volgen van deze les haalt.
's Middags oefent u het praktijkgedeelte op het door u gekozen paard. Het praktijkgedeelte van het ruiterbewijsexamen bestaat uit een rijproef in een weiland waarbij gedurende ongeveer een uur allerlei vaardigheden worden getest (bv. sturen, stap/draf/galop, rijden zonder beugels, sprongetje enz.). Bovendien moet er in het dorp een verkeersproef worden gereden.
Op zondag wordt tussen 10.00 uur en 15.00 uur het examen afgenomen door een examinator van de Stichting Recreatie Ruiter, waarbij we ook naar het dorp rijden voor de verkeersproef. De prijs voor dit weekend is all-in (ook inclusief € 42,50 voor examenkosten en ruiterbewijsverzekering).
Vergeet niet bij het boeken een pasfoto op te sturen!

In ieder geval meenemen:
slaapzak
handdoeken
rijkleding en cap
hihi nou dat moet lukken he

en michelle we gaan 3.4 april!!!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 12:09

enne michelle...w el op bokt maar niet op msn Boos!

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 23:23

Vergeet je pasfoto niet op te sturen!!
Ik ga nog steeds 27/28 maart! *LOL*
Bevestiging is al binnen!! Ik + 2 vriendinnen, we zijn nu pas de enige 3 dat weekend haha!!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 08:04

nee de pasfoto's zullen we dan maar niet vergeten Haha!

en Loesjuh gaat ook mee, die pb'de me dat net ..
dus wij zijn ook al met zijn drieeën!

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 08:48

4e!! want jij ik loesje en Anique_Vaandrig maakt 4 toch??? of gaat de laatste niet meer mee????

Maar goed doet er niet toe, we zullen zowieso wel lol hebben..... *LOL*

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 09:56

hihi het was vroeg Haha! haha maar je hebt gelijk hihi!

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 10:30

hahaha we nemen het je niet kwalijk hoor kippie....Knipoog

Ga vandaag of morgen even pasfoto's laten maken....en dan kunnen we de boel daar onveilig maken!!! *LOL*