IK heb gemeet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-01 18:45

jaja dat gebeurt zo afentoe ook ngo wle eens.
toen ik bijd e bushalte aankwam stond renate al te wachten. en kwam onze bus al bijna. in de bus heel veel gepraat en ik weet nu bijna waar haar nichtjes wonen en waar zij en kim vroeger ijs gingen halen (maar dat wist ik al). toen we daar kwamen stond frank al te wachten. en bracht ons bij de paardjes. en ik is helemaal heppie een heleboel tinkers bij elkaar met een paar super leuke bij.
eerst quinto geknuffeld is echt een schatje wel een kleintje maar hij is zo lief en heeft megasokken die alles weer goed maken. toen mocht ik quin poetsen en gingen we met hem wandelen. aah hij luistert super en vond de auto's die onder hem doorreden niet eng zo ver om je heen kunnen kijken was veel leuker. ondertussen een boktbroodje gegeten. toen we weer terug kwamen moesten we natuurlijk de wei in. die met dit weer lekker vertrapt was. dus mijn schoenen zijn weer lekker vies. een heleboel foto's gemaakt en ik is errug verliefd geworden op het jongste veulentje Assepoester t is een 3 kleur en enorm leuk om te zien. daarna ging renate klein stukje op cros rijden en ik ook ff gehobbeld. hij stuurt redelijk goed beter dan de meeste tinkers bij ons dus viel me reuze mee. toen moesten we een tijdje wachten tot rennie der paps kwam enja ik heb t heeeeeeel leuk gehad en probeer mn moeder zo gek te krijgen dat ze nog een paardje erbij neemt.

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 18:52

haha jaa marjo is echt totaal verliefd *LOL*
Assepoester is ook zo'n schatje!1 moet alleen nog wat opvoeding hebben (mams is niet zo lief van assepoes)

tja de wei is totaal kapot gelopen, de paarden gaan van de week ook over naar een andere wei. maar ja met ruim 30 paardjes in je (hele grote) wei wil het ook wel snel kapot gaan met dit weer.

Quinto lustte niet eens het boktbroodje. hij vond het maar vies *LOL*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 19:23

*jaloers* gaaf joh!!!!!! dus marjo er komt een vriendinnetje van ailin bij?? *lol*
zijn er nog foto's gemaakt??? leuk hoor ikke wil ook quintje nog een keer meeten!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 19:26

jaa d'r zijn ook foto's gemaakt hoor maaike.
ik heb alleen een rolletje van 40 dus die is nog lang niet vol *LOL*

staan ook foto's van assepoetser op Lachen

enne zeg maar een keer wanneer je tijd hebt.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-01 19:27

ja zijn boel foto's gemaakt ik heb rolletje volgeschoten. en echt ben helemaal verliefd. mn moeder noemt het hallucineren. nu vraag ik me alleen af hoe duur t is om een veulen in een opfok wei te gooien? wantja marjo krijgt boel geld omdat ze 18 word over paar maandjes (enja ik moet er toch wat me. Haha!)
enneh maaike quinto is echt een schatje een echte tinker en heeft mega ontzag voor crosby.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 19:27

in de herfstvakantie heb ik vast wel tijd! tenminste, als jij dan ook tijd hebt he?

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-01 19:28

ja en dan heb ik ook wel tijd.
Haha!
en dan zorgen we gewoon dat we bijd e MCD gaan eten en nemen daarna de bus verder richting Ailin (of we vragen mijn mams of die ons op komt halen, om ons daarna naar ailin te rijden Haha!)

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 19:42

keej marjo das een diel!!!! jeeeeh lekker een dagje tinker doen!!
*was t maar vast vakantie*

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 19:43

coool das echt een diel!!!!!
gezellig heleboel tinkertjes *LOL*
(voor mij eens wat anders dan 'mijn eigen' kudde *grin*

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 15:01

Hallo een meeting binnen APPELDOORN ?? Dit kan niet waar zijn. Ik noem dat ook geen meeting hoor Schijnheilig .

Oja dan heb ik bijna een meeting iedere dag met Mayo en Karin Party!!

*steekt tong uit naar appeldoorners*

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 15:26

*ook jaloers* leuk joh!!
en Marjolein, als je hallucineert bij Assepoester dan moet je haar echt nemen hoor!!! Dat komt vast wel goed, dan hebben jij en je mams allebei een tinker

en ikke wil ook foto;s zien!!!!!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-01 17:20

eh ja ik mis dus alleen dat geld boompje in de tuin. en een heleboel tijd.
nope ik zorg gewoon dat ze niet verkocht word en dat ik als ik later groot ben der koop (halucineert rustig verder). maar t was wel heel gezellig t meeten. en pris t was wel een hele echte meeting want ik zie renate bijna nooit in a. maaike wel maar die meeting vertel ikd an ook niet elke dag