Paardenvoetbal meeting?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 11:34

Zeker interesse
* Een redelijk ervaren voetballend paard.
* Prachtige felblauwe bal, wat hoefslagen gewend is *LOL*
* Dito bak, ik ben gewend om van paard te springen, en paard bevelen te blijven, en bal naar binnen te gooien (dit vereist wel een koelbloedige knol Tong uitsteken )
* 1 Tegenstander, maar dat is nog best pittig, om dat goed te leren.
* Vervoer is idd moeilijk...
* Wij zitten in Dronten.

PS, t geniet mijn voorkeur om paarden zonder ijzers te hebben, of ijzers die goed afgewerkt zijn...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 13:42

Galop waag ik me ook niet aan, ik merk soms in draf al, dat ze over de bal struikelt, en ik heb een kleine opdonder van 1.37. Krijgen we dan ons eigen supportersteam? Cool Cool


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 23:00

Wat is de maat van jouw bal Natasha? Die van ons is 95 cm. En kan jij reizen met je paard?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:19

Een grote buitenbak is best handig hoor Karin
Ik denk niet dat oude of nieuwe stalhouder moeilijk zal doen. En anders is t jammer. Maar ik denk dat als we de situatie uitleggen hij/zij niet moeilijk zal doen. Maar we zien wel hoe t loopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 22:18

Wow, twee harde-kern spelers, klinkt wel goed Cool Bak nu is redelijk geschikt, maar we gaan waarschijnlijk wel verhuizen, en dan moet ik nog aan die stalhouder vragen. En dan nog testen hoe die bak bevalt voor paardenvoetbal. Die bak van Bob is ook wel geschikt ja, alleen een behoorlijk eind weg. Ik moet zeggen, dat als ik niet te vaak erom zeur, mijn broer misschien af en toe wel eens wilt rijden.
Arwenlune, hoe hard is jouw bal? Ik vond hem eerst te zacht en heb m nu keihard, maar moet nog testen hoe dat gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 22:47

Hmm Arwenlune, zo zacht had ik hem ook, maar ik merkte dat Amanda er soms op hing als ze niet goed liep, en dat vond ik wat eng. Dan struikelt ze steeds. Wij hebben een compressor op stal Pling Enne, stilleggen valt wel mee, soms eraf springen of bal onder lint slaan, maar t gaat best goed. Misschien is andere bak beter, maar dat weet ik nog niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 22:59

Mijn foto's zal ik morgen ofzo inscannen en proberen up te loaden.

Over het keepen, we hebben van de week een doel van ongeveer 4 m breed (vond het nog wat klein uitvallen eigenlijk) gemaakt. Je moet goed anticiperen, en gewoon de zijkant of voorkant blokkeren, waar je wel op moet letten is als je tegenstander ook met de achterbenen kan schieten, dan denk je, dat je hem afgewend hebt, en scoort hij toch.
Ik stuur de bal, door of er links tegenaan te laten lopen of rechts, geloof ik. Moet eens kijken hoe ik t nou precies doe. In de praktijk lukt t wel, maar neerzetten is nog pittig.
Soeskia, oh die van mij is ook 1.37 (eindelijk nog een mini gevonden Haha! ) Snowdon is 1.52, dus ook niet al te groot, en Rowan is ook nog geen 1.50 las ik, dus dat valt wel mee. Grote paarden lijkt me niet handig, als daar de bal onder de buik raakt Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:00

Moet je zeker doen, helpt wel, en joh, die van mij geeft er echt niets om als de bal onder haar buik en achterbenen klem zit, ik vind het heel wat enger dan zij Scheve mond Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 19:24

Whoehee, krijgen we een echte supportersclub ook nog Haha! Ik wil wel, en als ik misschien kan meeliften met Jilleroo, kan er wat geregeld worden? Maar dit gaat wel richting eind oktober of half november? Dan zitten we wel, met wat minder mooi weer soms.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 21:51

Karin, ga ervoor! Klinkt heel goed Enne SmithsGirl Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:22

Marije/Jilleroo, hartstikke lief aanbod. Ik neem het met beide handen aan, omdat ik gewoon vrij moeilijk met vervoer zit. Als Jilleroo kan, en ze kan mij meenemen ben ik van de partij, anders zeer waarschijnlijk niet... Scheve mond
Mij maakt het niet zoveel uit, al klinkt die bak bij Tiko wel goed, omdat er daar al een aantal mensen staan. Ik wacht het wel af. Ik neem mijn bal wel mee, hangt echter van Marije's auto af of die opgeblazen of leeg meekan. Anders is het handig als er een compressor aanwezig is?
Eeh, over het voetballen heb ik ook gemerkt, dat het niet handig is, als je een typische merrie hebt, of een hengstige merrie. Amanda "beukt" dus wel op Snowdon die ze kent, en niet op Rowan, daar week ze voor terug Verder is het handig als je je handen vrij hebt, sturen bij het voetballen met een zweep in handen werkt niet. Ik vind het handig als je je paard ook wat op de zit kunt sturen.

Ik heb er in ieder geval zin in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:37

Eeh, Arwen compressor kan niet mee, die van thuis-thuis krijg ik zekers niet mee, op deze stal vast ook niet. Ik bedoelde of er op die stal van Tiko een compressor aanwezig was, of dat er een aardige buurboer is, die zo'n ding heeft, en bereid is om wat lucht af te staan Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 22:40

Nou? Haha!
Als Siempie dan ook kan komen, mag je Amanda ook eens uitproberen om te voetballen. Mits het goed gaat, en ze normaal doet met al die andere paarden, kunnen een klein aantal andere kijkers het ook wel proberen met haar. Ik wil wel niet al te veel vreemde ruiters op haar, maar een paar die de moeite nemen om te komen mogen wel hoor Lachen
Polletje? Arwen? *Kijkt lief*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:03

T wordt waarschijnlijk in Otterlo gehouden meen ik, maar ik weet idd niet hoever t met regelwerk staat. En datum?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:35


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 01:38

Is goed Lachen We zien wel hoe t loopt.... alleen wel voor april Bloos anders ben ik niet meer van de partij... Maar ik snap wel dat je t nogal druk hebt, komt goed joh.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 01:36

Luie moon *LOL* Ik denk dat dit een beetje doodbloedt, t is ook meer iets voor van t voorjaar of zomer denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 21:42

Wie een paard heeft, en vervoer lijkt me Haha! Verder is iedereen welkom volgens mij hoor. Gewoon beetje verdelen over data. Arwen, goed plan, zit er nog een beetje over na te denken Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 01:10

Snowdon blijft het ook eng vinden als de bal op hem komt afrollen. Verder absoluut niet, maar als dat ding op m afkomt... dan is ie wel weg hoor Haha! Dus dat kan je ook nog altijd houden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 5 bezoekers