Tinkerkeuring te Zuidwolde

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Tinkerkeuring te Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:19

Vandaag was het een tinkerkeuring in Zuidwolde, en aangezien Leon (Snowdon) ernaar toe ging, moest ik natuurlijk mee als groom. Probleempje, de jeep had maar 2 zitplaatsen, dus toen het netwerk van Leon in werking gesteld, en ja hoor, ik had en lift van Paula (Kiara) en Esmeralda (Esme_27).

Die kwamen dus aangescheurd in een blitse sportieve rode auto, en wij op pad naar Zuidwolde, ik heb toen nog een hele tijd zitten prakkezeren over die uiterst vage routeplanner van Paula, die klopte niet zo best, en was erg onduidelijk. Anyway, gewoon zelf met de kaart aan de gang gegaan, en we zijn uiteindelijk terecht gekomen. Weliswaar via Manege Zuidwolde ipv Paardensportcentrum De Wolden, maar dat was omdat de infokaart in Zuidwolde en "U bevindt zich hier" verkeerd zaten... Haha!

Toen op zoek naar Leon en Snowdon, en uiteindelijk gevonden, die had echt een megawitte staart en lijf, en ook zo glad. Ik vraag me af hoeveel flessen shampoo/anti-klit/glansspray er nou in totaal verbruikt zijn *LOL* En Leon trok de koelbox zowat uit m'n handen, ik geloof dat hij wel een beetje honger had... En een beetje rondkijken, bij de keuring kijken. Heb Renee (*Tequila*) en Mikado's Tequila ook gespot, en wat gepraat, leuk gebouwd, alleen jammer van die korte maantjes, dat staat zo raar, maar ja zomer-eczeem is ook niet fijn. De gehele dag nog de volgende bokkers tegen het lijf gelopen: Marlien (Flettie), Loes (Xena), Bonte (Mariel), en Tinkiebel (Ingrid). Ik hoop dat ik alle namen juist gecombineerd heb, en niemand vergeten ben.

Na een lange wachttijd was uiteindelijk Snowdon aan de beurt, was wel spannend, maar t verslag horen jullie nog wel van Leon. Daarna nog een fotoshoot gehad, waaronder een paar hele leuke. Ik ben benieuwd hoveel Cheese! er uiteindelijk van Snowdon gemaakt zijn, zal wel richting de paar honderd gaan denk ik. Haha! T was uiteindelijk een gezellige dag, heb gezellige mensen ontmoet, veel soorten en kleuren Tinkers gezien.

En na de dagkampioen, die voor een eigenaresse behoorlijk emotioneel was, wel lief om te zien. Weer naar huis gescheurd, en voor de deur afgezet door Paula en Esmeralda die weer op weg naar hun huis zijn. Doei, doei


[Edit Karin] plaatsnaam in titel aangepast Knipoog [/edit]

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 21:49

titel is dus verkeerd Knipoog

Maar nogmaals hartelijk bedankt Maya!!!

op verslag van de dag staat mijn topic Lachen

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 21:50

Mijn naam is goed hoor Haha! Ik vond het erg leuk *LOL* mooie tinkers gezien ook naar mijn smaak minder mooie het enigste waar ik een opmerking over heb is dat het binnen was!! Ja ik weet dat er dressuur werd gereden en ja de kans op regen was er maar toch vond ik het erg jammer want je kon namelijk niets zien van de andere ring Boos!

Maar goed we hebben ons vermaakt en ben tevreden. Natuurlijk had ik gehoopt op 2 eerste premies maar ja jury beslisd en volgend jaar nog een keer proberen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:09

Tja, ik hoorde alsmaar gepraat over de keuring van Houten, dus Clown

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 23:45

Was een gezellig dagje, en het is altijd leuk als er mensen die (nog) niet besmet zijn met het tinkervirus een hele dag tussen de tinkers kunnen zijn! (klopt deze zin wel?)
Maar goed, ook een groot compliment voor jou, dat je het hebt volgehouden de hele dag tinkers om je heen!
Dat wordt vast dromen over vlekken......

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:08

Titel veranderd dankzij Karin Knipoog

Kiara: je zin klopt niet helemaal *LOL* En maya was al wel n beetje stinkiewinkies gewend hoor Knipoog